دارن سامی می گوید او مواجه نژادپرستی در حالی که بازی در لیگ

سابق غرب هند کاپیتان دارن سامی ادعا کرده است که او در معرض نظرات نژادپرستانه در روی لئامت دادن خود را با Sunr

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

سابق غرب هند کاپیتان دارن سامی ادعا کرده است که او در معرض نظرات نژادپرستانه در روی لئامت دادن خود را با Sunrisers Hyderabad در لیگ برتر است.

سامی بدخشان آمد و پس از پر سر و صدا پشتیبانی به 'Black Lives Matter' کمپین در سراسر جهان پس از قتل آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در آمریکا

"من فقط یاد گرفتیم آنچه که "کالو" به معنای زمانی که من برای Sunrisers در لیگ. آنها با من تماس گرفت و Perera با این نام. من فکر کردم آن را به معنای قوی Stallion. پست قبلی من به من می گوید که چیزی متفاوت و من عصبانی هستم" سامی خود نوشت Instagram صفحه در روز شنبه.

او نگفت که دقیقا او در مواجهه با این اظهارات و توسط چه کسی.

"آه که چه این بدان معنی است که زمانی که آنها به نام من و @tp_perera kalu در هند زمانی که ما برای Sunrisers. من فقط فکر می کردند که تماس من قوی سیاه من بیشتر شاش (sic) در حال حاضر.

سامی خواسته است ICC را جدی توجه داشته باشید نژادپرستی وجود دارد که در این آقا بازی.

"@ICC و تمام صفحات دیگر شما بچه ها نمی دیدن آنچه اتفاق می افتد به مردم مثل من ؟ شما نمی خوای صحبت می کنند و در برابر بی عدالتی اجتماعی در برابر نوع من. این است که نه تنها در مورد امریکا" او توییتی در اوایل.

سامی که بازی 38 آزمون 126 ODIs و 68 T20 بین المللی کاپیتان های غرب هند به دو T20 جام جهانی عنوان.

"برای بیش از حد طولانی و سیاه مردم را رنج می برد. من تمام راه را در سنت لوسیا و من نا امید اگر شما ببینید من به عنوان یک هم تیمی و سپس شما ببینید #GeorgeFloyd شما می توانید بخشی از این تغییر با نشان دادن حمایت خود را. #BlackLivesMatter" را بخوانید زودتر خود را صدای جیر جیر.

"سیاه زندگی از ماده" جنبش جمع آوری بخار در ایالات متحده پس از فلوید 46 ساله آفریقایی-آمریکایی درگذشت, on May 25 در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس درک چوین ، knelt در گردن او برای نزدیک به نه ساعت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن