Mayawati خفاش ها برای دعوت به Dalit رهبر معنوی برای رم معبد پیشگامانه مراسم

توسط: PTI | لکنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 3:45:42 pm BSP جمهور Mayawati BSP جمهور Mayawat

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
توسط: PTI | لکنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 3:45:42 pm
Bus row: Mayawati sides with BJP govt to slam Cong, Pilot calls it petty politics over migrants BSP جمهور Mayawati

BSP جمهور Mayawati روز جمعه مورد علاقه?که دعوت تمدید شود به Dalit Mahamandelshwar Kanhaiya Prabhunandan گیری برای 'bhoomi pujan' مراسم رم معبد در ایودیا گفت: این امر برخی از تاثیر بر قانون اساسی هدف تنظیم casteless جامعه است.

این گزارش در رسانه ها که Giri بود ناراضی نیست و دعوت به مراسم است. مراسم پیشگامانه برای معبد است که میله میله برای اوت 5.

در یک صدای جیر جیر, BSP, supremo گفت: "با در نظر شکایت از Dalit Mahamandelshwar سوامی Kanhaiya Prabhunanadan گیری آن شده اند که بهتر است اگر او را دعوت به bhoomi pujan مراسم در ایودیا در آگوست 5 همراه با 200 دیگر پرستاران.این می تواند برخی از تاثیر بر قانون اساسی قصد ایجاد یک casteless جامعه در کشور است."

او در ادامه گفت که "به جای وارد شدن به این همه"این Dalit samaj است که درد و رنج غفلت و تحقیر و بی عدالتی باید بیشتر تمرکز خود را در کار و کردار خود را برای نجات و در این مورد بیش از حد آنها باید به دنبال راه نشان داده شده توسط Bhimrao Ambedkar."

پس از طولانی کشمکش حقوقی دیوان عالی کشور تا به حال در 9 نوامبر سال گذشته راه را برای ساخت و ساز از یک رم معبد توسط اعتماد در مورد مناقشه سایت در ایودیا و کارگردانی این مرکز برای تخصیص دادن یک جایگزین 5 هکتار طرح به اهل سنت وقف هیئت مدیره برای ساخت یک مسجد جدید در "برجسته" در شهر مقدس در اوتار پرادش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب