Glenmark به بازار ضد ویروس تحت نام تجاری 'FabiFlu'

توسط: PTI | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 12:57:00 pm ضد ویروس ارائه می دهد طیف گسترده ای

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
توسط: PTI | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 12:57:00 pm
Glenmark to market the antiviral under the brand name 'FabiFlu' ضد ویروس ارائه می دهد طیف گسترده ای RNA ویروس با پوشش بهبود بالینی اشاره کرد در سراسر گروه های سنی 20 تا >90 سال است.(ایسنا/Dado Ruvic/تصویر/فایل عکس)

در یک نقطه عطفی برای توسعه COVID-19 بيمار در هند Glenmark داروسازی تحقیق-led یکپارچه شرکت دارویی جهانی امروز اعلام کرد رونمایی از داروی ضد ویروسی Favipiravir (نام تجاری FabiFlu) برای درمان خفیف تا متوسط COVID-19 بيمار.

Glenmark دریافت کرده است تولید و بازاریابی تصویب از هند دارو تنظیم کننده ساخت FabiFlu اول دهان Favipiravir تایید دارو در هند برای درمان COVID-19.

Favipiravir حمایت قوی شواهد بالینی نشان دادن نتایج دلگرم کننده در خفيف تا متوسط COVID-19. ضد ویروس ارائه می دهد طیف گسترده ای RNA ویروس با پوشش بهبود بالینی اشاره کرد در سراسر گروه های سنی 20 تا >90 سال است.

Favipiravir می توان در COVID-19 بيمار با شرکت مرضی شرایط مانند دیابت و بیماری های قلبی با خفیف تا متوسط COVID 19 علائم. آن را ارائه می دهد سریع کاهش بار ویروسی در عرض 4 روز فراهم می کند سریع تر علامتی و رادیولوژی بهبود است. از اهمیت بیشتر Favipiravir داده های بالینی بهبود به 88 درصد در COVID-19 خفیف تا متوسط COVID 19 مورد.

Glenmark با موفقیت توسعه ماده فعال دارویی (API) و فرمول برای FabiFlu از طریق خانه خود تیم R&D.

Glenmark ثبت محصول به صورت کارآزمایی بالینی با هند مبارزه با مواد مخدر تنظیم کننده DCGI شد و اولین شرکت داروسازی در هند برای دریافت تایید برای انجام فاز کارآزمایی بالینی در خفیف تا متوسط COVID-19 بيمار.

اظهار نظر در اهمیت این توسعه آقای گلن Saldanha رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل Glenmark Pharmaceuticals Ltd. گفت: "تصویب این می آید در زمانی که موارد در هند فزاینده هرگز مانند قبل از قرار دادن فشار زیادی بر روی ما سیستم بهداشت و درمان. ما امیدواریم که در دسترس بودن یک درمان موثر مانند FabiFlu را بطور قابل توجهی کمک به تسکین این فشار و این بیماران در هند بسیار مورد نیاز و به موقع درمان گزینه است."

او افزود: "FabiFlu نشان داده است تشویق پاسخ خفيف COVID-19 بيمار در طول آزمایش های بالینی. آن است که به صورت خوراکی تجویز می شود و پس از آن به عنوان یک راحت تر از گزینه های درمان بیش از دیگر به صورت داخل وریدی تجویز داروها. Glenmark را به همکاری نزدیک با دولت و جامعه پزشکی را FabiFlu به سرعت در دسترس بیماران در سراسر کشور است."

Favipiravir تایید شده است در ژاپن پس از سال 2014 برای درمان از رمان و یا دوباره در حال ظهور ویروس آنفلوانزا عفونت. آن را منحصر به فرد مکانیسم عمل: آن است که تبدیل به یک فعال phosphoribosylated فرم (favipiravir-RTP) در سلول ها و به رسمیت شناخته شده به عنوان یک بستر توسط ویروسی RNA polymerase در نتیجه مهار RNA پلیمراز فعالیت است.

اکثر بیماران مبتلا به برگزاری نمایشگاه خفيف علائم می تواند به نفع از FabiFlu استفاده کنید. این دارو در دسترس خواهد بود به عنوان یک نسخه مبتنی بر دارو برای INR 103/قرص با دوز توصیه شده بودن 1800 میلی گرم دو بار در روز در روز 1 پس از 800 میلی گرم دو بار در روز تا روز 14.

در اوایل ماه گذشته Glenmark همچنین اعلام کرد که در حال انجام یک کارآزمایی بالینی به منظور بررسی اثر دو آنتی ویروسها Favipiravir و Umifenovir به عنوان یک درمان ترکیبی در حد متوسط بستری بالغ COVID-19 بيمار در هند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن