وحشی طرح به درمان چهار نمایشگاه مانند یک بازی واقعی

بدیهی است که چنین نیست که این بیماری همه گیر کوروناویروس همه چیز متوقف در آهنگ های خود را چند ماه پیش. نزدیک ب

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

بدیهی است که چنین نیست که این بیماری همه گیر کوروناویروس همه چیز متوقف در آهنگ های خود را چند ماه پیش.

نزدیک به 150 روز از حذف آخرین بازی در اواسط ماه مارس وحشی را ضربه یخ در بعد از ظهر چهارشنبه در راجرز محل برای بسیاری عجیب بهنگام نمایشگاه بازی در تاریخ حق رای دادن. نتیجه بازی برابر Colorado Avalanche بی معنی است پس نتیجه مهم نیست.

اما وحشی مربی دین Evason برنامه آن را بسیار جدی دانستند که این تیم را در سری برابر ونکوور کناکز شروع می شود در این آخر هفته.

"ما در حال رفتن به آن را درمان درست مثل یک بازی" مربی گفت. "تا آنجا که گروه ما یک روند تفکر از آنچه ما می خواهیم انجام دهیم. آماده به فاش کردن آن نشده است. ما در حال رفتن به رفتن به جلو, امیدوارم, با هدف موفقیت در این نمایشگاه بازی و سپس رفتن به جلو به مقدماتی."

شما می توانید به خواندن بین خطوط و فرض کنیم که به معنی وحشی خواهد بود و با استفاده از همان ترکیب که آنها برنامه ریزی برای استفاده در 1 بازی از مرحله مقدماتی سری در برابر Canucks.

در سراسر اردوگاه آموزش Evason حفظ کرده است همان خطوط و دفاعی جفت. در این حمله اریک Staal مراکز اردن Greenway و کوین Fiala; Joel Eriksson Ek مراکز ژاک Parise و لوقا Kunin; Alex Galchenyuk مراکز مارکوس فولینو و تشک Zuccarello; و Mikko Koivu مراکز Ryan Donato و Ryan Hartman. در دفاع رایان Suter با جارد Spurgeon; Jonas Brodin با مت Dumba و کارسون Soucy با براد شکار.

در ضمن Evason تایید کرد که الکس Stalock شروع خواهد شد بین در هدف و Devan Dubnyk خواهد از او در برخی از نقطه در طول 60 دقیقه.

"من فکر می کنم چیزی که بزرگ شدن به یک pregame روال" Stalock گفت. "فقط زیر روزانه روند منجر به یک بازی و گرفتن همه چیز به عقب و احساس راحتی و احساس طبیعی است. و بدیهی است که رفتن را از طریق تمام warmup گرفتن روی یخ گرفتن شروع به گرفتن برخی از تماس و برخی از ترافیک که همه خوب خواهد بود."

در حالی که آن را هنوز مشخص نیست که شروع می شود در هدف در 1 بازی از مرحله مقدماتی سری در برابر Canucks این واقعیت Stalock گرفتن شروع در نمایشگاه بازی می تواند حجم صحبت می کنند.

نه این که Evason آماده است برای تایید هر چیزی در این نقطه است.

"من نمی خواهد به عنوان خوانده شده که" Evason گفت. "بدیهی است که بسیاری آن مانند هر وضعیت دیگر با اردوگاه های آموزشی. به وضوح ارزیابی همیشه در جریان است. متفاوت است (در روز چهارشنبه)."

با اینحال این نمایشگاه بازی مقابل بهمن استقبال خواهد شد برای همه درگیر.

"ما می توانید به عنوان بسیاری از scrimmages به عنوان ما می خواهیم در برابر هر یک از دیگر و ما هنوز هم در حال اجرا نیست بیش از هر دیگر" Spurgeon گفت. "شما در حال تداوم و تمام. آن را فقط همان یک بازی واقعی است. قادر به دریافت این نمایشگاه در بازی قطعا کمک خواهد کرد."

نه به ذکر است این سرگرم کننده خواهد بود برای وحشی به رقابتی جریان آب پس از زمان بسیار دور است.

"این بچه ها در حال رفتن به jacked برای مطمئن" Evason گفت. "امیدوارم که ما حق انجام چیزهایی که در طول چند هفته گذشته برای آماده سازی خودمان. از آن خواهد شد یک آزمایش بزرگ رو به جلو. ما به دنبال به جلو به دیدن جایی که ما در هستی و من مطمئن هستم که آنها نیز هست."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب