دلوت سلامت رهبران با احتیاط از آینده اهداکنندگان خون کمبود

عوامل متعدد باعث کمبود جمله اخیر از سرگیری اعمال جراحی الکتیو و نادر خون بالا. اگر چه برخی از دلوت امکانات مرا

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

عوامل متعدد باعث کمبود جمله اخیر از سرگیری اعمال جراحی الکتیو و نادر خون بالا. اگر چه برخی از دلوت امکانات مراقبت های بهداشتی باید به اندازه کافی خون به عمل رهبران خود را با احتیاط از پتانسیل آینده کمبود.

در روز چهارشنبه به روز رسانی روزانه از مینه سوتا وزارت بهداشت رهبران دولت تاکید کرد این مهم نیاز به کار بیشتر اهداکنندگان خون.

"وجود دارد همچنان به عنوان یک نیاز فوری. ... اگر شما قادر به اهدای خون لطفا به نزدیکترین مرکز خون," کریس Ehresmann مدیر MDH را بیماری های عفونی بخش گفت: در تماس است.

یک شبکه ای از مراکز اهدای خون در کشور, یادبود, خون, مراکز تکرار رهبر دولت را خواستار شد. MBC محل در دلوت را سوزاندن درخت پلازا.

موجودی در MBC است "خطرناکی پایین گفت:" آنجلا Engblom مدیر ارشد دلوت عملیات نوآورانه منابع خون که نظارت یادبود خون مرکز.

MBC به اندازه کافی خون به دو تا سه روز.

"و این است که نه فقط ما ... همه در سراسر ایالات متحده در حال مبارزه با این به همان دلیل است که ما در حال مبارزه با آن" Engblom گفت.

موجودی کم می تواند یک چالش در حال حاضر اگر یک بیمار نیاز به یک مقدار زیادی از خون مانند کسی است که مبتلا به زخم گلوله یا آنوریسم.

MBC لوازم Essentia را دلوت مکان با خون. بیمارستان نیاز است که ملاقات آنها به عنوان شیفت خون بین مناطق گفت: دکتر ماریا ریم الود مودار, پزشکی, مدیر انتقال خون خدمات.

اما او گفت: وجود دارد بالقوه برای آینده کمبود — به خصوص از سلول های قرمز خون — به عنوان بیمارستان رزومه اعمال جراحی الکتیو در ماه های تابستان. بسته شدن کسب و کار و کالج ها و مدارس متعدد که در آن خون درایوهای برگزار می شود نیز تاثیر نیازهای آینده, او گفت:.

صلیب سرخ آمریکا نیز هشدار کمبود در طول ماه های تابستان. در این گزارش شاهد 30 درصد افزایش در خون تقاضا زمانی که بیمارستان از سر گرفته اعمال جراحی الکتیو.

"صلیب سرخ قدردانی از حمایت کسانی که نورد تا آستین به در ماه های اخیر اما نیاز متوقف نمی شود. ما نیاز به کمک به جلوگیری از خون کمبود این تابستان" پل سالیوان معاون ارشد رئیس جمهور از Red Cross Blood خدمات نوشت: در انتشار اخبار.

سنت لوک بیمارستان در دلوت به طور کامل مواجه نگردند و نه به حال هیچ مشکلی به دست آوردن مورد نیاز خون سخنگوی تایید کرد.

Essentia تجربه یک کمبود بحرانی که همه گیر برای اولین بار آغاز شد مردم به ماندن در خانه بیش از حد گفت. خون تامین کنندگان و سیاستگذاران و سپس قرار دادن یک تماس برای کمک های مالی بیشتر است که آنچه را که آنها قصد انجام دوباره.

"دادن خون است که اساسا ضروری خدمات. آن را امن است. خون ما تامین کنندگان اجرا اجتماعی فاصله گرفتن از روش ها و روش های کنترل عفونت برای روند اهدای," او گفت:.

Essentia نشده لغو یک عمل جراحی به دلیل پایین بودن خون موجودی اما این یک احتمال است اگر موجودی می رسد بحرانی کم, مهبل گفت.

این منطقه شاهد یک پاسخ خوب در شروع این بیماری همه گیر از زمانی که اولین تماس برای خیرین ساخته شده است, بنابراین بیش از حد اعتماد به نفس است که مردم اهدا خواهد شد دوباره.

"به خصوص جامعه در Northland ما همیشه دیده می شود یک پاسخ بزرگ از اهداکنندگان," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب