جو دم صنایع نگه دارید تا با تغییر راه های گرفتن یک آبجو

که در آن شما می خواهم برای گرفتن یک آبجو سرد? بزرگ بازی ها, کنسرت ها, کافه ها و رستوران ها محبوب ترین ها مکان

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

که در آن شما می خواهم برای گرفتن یک آبجو سرد? بزرگ بازی ها, کنسرت ها, کافه ها و رستوران ها محبوب ترین ها مکان ها به نوک یک بطری یا یک پیش نویس است. اما از ماه مارس سالن که در آن مردم به طور معمول نوشیدن آبجو بوده است یا بسته و یا دیده می شود تغییرات عمده ای برای جلوگیری از گسترش coronavirus. که تحت فشار قرار دادند و بسیاری از مصرف کنندگان آبجو در خانه پشت ارسال-فروش آبجو فروش سر به فلک کشیده.

این تغییرات را مختل دم صنعت و چشم انداز جو تولید کنندگان است.

Stock image

سهام تصویر

"اساسا همه در محل کسب و کار رفت و به صفر می گوید:" داگ Restemayer رئیس جمهور D-S نوشیدنی در مورهد, Minn. "بنابراین همه ما پیش نویس کسب و کار تقریبا خشک شده تا به معنای واقعی کلمه یک شبه."

هنر و صنعت آبجو فروش در سراسر کشور کاهش یافته است تا آنجا که 80 درصد از این بیماری همه گیر آغاز شده است. اما Restemayer می گوید کنسرو آبجو فروش سر به فلک کشید به خصوص بسته های بزرگتر از پایین قیمت آبجو. این خبر خوبی برای malting جو تولید کنندگان اگر چه سوال باقی می ماند در مورد آینده است.

"ما در خاک است که ما دقیقا مطمئن نیست که در آن ما قصد داریم در اینجا. همه چیز در حال تغییر و روزانه ما فقط مطمئن شوید که در آن ما در حال رفتن می گوید:" جو کشاورز گرگ Kessel.

Kessel مزارع در Belfield N. D. و همچنین صندلی از داکوتای شمالی و جو کرد. او می گوید: همه داکوتای شمالی 640,000 قرارداد جو هکتار کاشته شد به نمایندگی از 10 درصد افزایش از 2019. اما برخی از تولید کنندگان در مونتانا و وایومینگ لغو قرارداد و نمی گیاه در این فصل است.

"در کوتاه مدت هیچ من نمی بینم هر گونه کمبود. نگرانی من خواهد بود شاید یک سال پایین جاده به دلیل این مسائل نمی کاشته" Kessel می گوید.

جو استفاده نمی شود برای malting صنعت استفاده می شود برای حیوان خانگی مواد غذایی و خوراک دام.

The slender flowering spike of two-row barley is distinctive. (Matt Lavin)

این گل سنبله از دو ردیف جو مشخص است. (مت Lavin)

در حالی که حداقل یک malting گیاه متوقف تولید در گیر این Anheuser-Busch گیاه در مورهد نیست. نیکی Zahradka-Bylin, Anheuser-Busch را در میانه منطقه ای زراعت مدیر می گوید تا کنون آنها را دیده اند بسیاری از اثرات خود را در جو پیمانکاری.

"ما هنوز هم نیاز جو برای مورهد در مالت گیاه بنابراین ما هنوز ادامه به برگزاری به ما قرارداد و تحویل ما, برنامه," او می گوید.

"هیچ جو هیچ آبجو. و من می دانم که هر کس را دوست دارد آبجو" Kessel می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب