دلوت شورای اسلامی برای رای دادن اجباری ماسک فرمان با استفاده از آن اورژانس قدرت

به طور معمول نمایندگان نمی تواند اتخاذ فرمان تا زمانی که آن را خوانده است به رکورد دو بار در دو عملیات جداگانه

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

به طور معمول نمایندگان نمی تواند اتخاذ فرمان تا زمانی که آن را خوانده است به رکورد دو بار در دو عملیات جداگانه در جلسات عمومی. اما عضو شورا Arik Forsman توضیح داد که با توجه به فوریت وضعیت و نیاز به آدرس بهداشت عمومی نگرانی های مربوط به COVID-19 گیر این شورا می خواهد و ورزش ویژه اورژانس قدرت دوشنبه شب.

ماسک مورد نیاز را اعمال می شود به تمام عموم کسب و کار مانند خرده فروشی عملیات, اما نمی خواهد نیاز به ساختمان های خصوصی هستند که به روی عموم باز به پیروی از, تا زمانی که کارگران وجود دارد قادر به حفظ حداقل 6 فوت فاصله از یک دیگر.

معافیت نیز ارائه خواهد شد برای افرادی که قادر به پوشیدن صورت پوشش به دلیل شرایط پزشکی و برای کاربران از خوردن و نوشیدن موسسات.

Forsman اشاره کرد که پیشنهاد ماسک فرمان را به دست آورد پشتیبانی گسترده ای از Essentia سلامت سنت لوک ایالات مواد غذایی تجاری و کارگران بیشتر شورای شهر و دلوت منطقه اتاق بازرگانی است. او همچنین با اشاره به نظرسنجی دومی دو سازمان ارسال شده به اعضای خود.

"با توجه به این که ما نیاز به چیزی است که آنها آن را بسیار گفتن که 67 تا 73 درصد از نمایندگان کسب و کار مورد بررسی توافق کردند که این یک ایده خوب بود" Forsman گفت.

اما عضو شورای درک Medved که صاحب و گرداننده یک زنجیره ای از فروشگاه های راحتی ابراز برخی نگرانی ها در مورد مشتری پوش بک.

"آخرین چیزی که هر کسب و کار است که می خواهد برای قرار دادن در خط آتش و یا کارکنان خود را قرار داده می شود در خط آتش و یا آسیب," او گفت:.

در حالی که عضو شورای Terese Tomanek گفت که او دلسوز به Medved نگرانی او پیشنهاد خطرات ناشی از انفعال بیش از حد بزرگ هستند.

"برآورد شده است که با ماسک-پوشیدن ما را نجات 200 به تنهایی زندگی می کند در شهر دولوث" او گفت: "پرسیدن: "چگونه می خواهیم به توجیه اگر ما این کار را انجام نمی فرمان?"

Tomanek ابراز خوش بینی است که بسیاری از افراد رعایت خواهد شد اما گفت: Duluth, اداره پلیس آمادگی خود را برای بازگشت به قانون باید موارد سوء رفتار بوجود می آیند.

"اگر وجود دارد یک حامی است که بیش از حد متخاصم پلیس نامیده می شود و این فرد می تواند تجاوز. من می دانم که چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم به عنوان آخرین چاره است, اما ما باید قادر به اجرای این یا آن را بی معنی فرمان" او گفت:.

فرمان پیشنهاد همچنین اجازه می دهد تا برای شهرستان به لوی افزایش جریمه برای افرادی که موفق به تطابق با این ماسک نیاز به شارژ 100 دلار برای نقض 250 $برای یک ثانیه و 1000 دلار برای هر اضافی گناهان.

خواستار شورا به اتفاق آرا در دوشنبه, 2nd District عضو شورا Joel Sipress گفت: "من امیدوار هستم که ما به عنوان گسترده رای به نفع این که ممکن است دوشنبه شب به دلیل گسترده تر رای بیشتر آن را می فرستد یک پیام به کل جامعه است که نه این است و نه سیاسی. این چیزی است که ما باید نه بسیار متنوع مردم که همه با هم می آیند از ما دیدگاه های مختلف و همه ما موافق این است که کار درست را انجام دهید و این جامعه استاندارد ما تنظیم شده است. من فکر می کنم که ارسال یک پیام مثبت به جامعه است که تشویق رعایت داوطلبانه."

Medved صحبت در حمایت از پله بالا به منظور حفاظت از سلامت عمومی و در عین حال ادامه داد: به صدای او سوء ظن.

"به عنوان یک صاحب کسب و کار منظورم این است که ما در حال صدمه زدن به. ما در حال صدمه زدن به لحاظ مالی. و من هرگز می خواهید آن را به نظر می رسد مانند ثروت قرار داده است بیش از سلامت ... اما ما همه در حال مرگ برای کسب و کار و تلاش برای زنده ماندن از طریق این بیماری همه گیر" او گفت:.

Medved پیشنهاد کرد که درخواست کسب و کار برای به اجرا درآوردن ماسک مورد نیاز می تواند مشتریان بیگانه. "آن را با قرار دادن صاحب کسب و کار در یک نقطه بد."

رئیس شورای گری اندرسون گفت که او و دیگر نمایندگان در واقع می تواند ارائه پوشش برای صاحبان کسب و کار با در نظر گرفتن یک غرفه در این مسئله است. "ما نه از آمریکا اذعان کرد که ما در حال پذیرش مسئولیت سیاسی برای این تصمیم هستیم که مسئولیت سیاسی دور از صاحبان کسب و کار مانند عضو شورا Medved."

اندرسون اذعان ماسک باقی می ماند یک دکمه موضوع و گفته او در پاسخ به ایمیل های بیشتر در این موضوع نسبت به هر گونه دیگر خود را در 4 1/2-سال شورای تصدی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب