Uma Bharti به جست و خیز Ram معبد 'bhoomi pujan' در ایودیا با توجه به Covid-19

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: اوت 3 سال 2020 11:32:57 am جانباز BJP رهبر Uma Bharti (PTI

توسط NEWSMINERAL در 13 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: اوت 3 سال 2020 11:32:57 am
ram temple bhoomi pujan, ayodhya mandir ram bhoomi pujan, ayodhya ram mandir, uma bharti ram bhoomi pujan, amit shah coronavirus جانباز BJP رهبر Uma Bharti (PTI عکس)

با توجه به این رمان coronavirus کهنه BJP رهبر Uma Bharti دوشنبه گفت که او نمی خواهد حضور در زمین شکستن مراسم رم معبد در ایودیا در آگوست 5. به جای Bharti گفت: او می تواند در بانک ها از Saryu رودخانه و بازدید از سایت و نماز به "Ram, لالة' پس از این رویداد تا به حال به این نتیجه رسیدند.

او اعلام شده در توییتر یک روز پس از اتحادیه خانه وزیر آمیت شاه و یک زن و شوهر از اوتار پرادش BJP رهبران آزمایش مثبت برای این بیماری است. Bharti گفت که او نگران بود در مورد کسانی که در این مراسم حضور "ویژه نخست وزیر نارندرا مودی".

Bharti همچنین گفت که او تا به حال مطلع معبد مقامات دفتر نخست وزیر به حذف نام او از لیست شرکت کنندگان.

"از زمانی که من شنیده ام که خانه وزیر آمیت شاه و برخی تا رهبران آزمایش مثبت برای Covid-19 من نگران بوده ام برای کسانی خواهد شد که حضور در مراسم پیشگامانه از رم معبد. من به ویژه نگران برای نخست وزیر نارندرا مودی" Bharti توییتی.

"من باید به اطلاع معبد مقامات که در روز مراسم من باید باقی می ماند در بانک ها از Saryu رودخانه," او اضافه شده است.

وحشت و نگرانی از آینده در تماس با آلوده بیمار او گفت: بهتر بود به دور ماندن از این رویداد.

"من خواهد شد ترک بوپال امروز. تا زمان رسیدن به من ایودیا فردا شب این احتمال وجود دارد که من از آینده در تماس با یک Covid مثبت بیمار است. در چنین شرایطی آن برای من بهتر است به دور ماندن از یک رویداد خواهد بود که با حضور نخست وزیر و چند تن دیگر" او شده در سایت میکرو وبلاگ نویسی.

"من خواهد شد به سایت مراجعه و به دارشان از 'Ram, لالة' نخست وزیر و دیگران ترک," او اضافه شده است.

پیش از این BJP جانباز گفته بود این امر می تواند شرم آور برای به رخ کشیدن در مورد نقش خود در ایودیا کمپین آن را به عنوان تلاش های مشترک از میلیون ها نفر که منجر به تحقق رویای خود را. "مانند رودخانه ادغام در دریا, نارندرا حضور کافی در بنیاد سنگ تخمگذار مراسم برای همه ما," او توییتی در هندی.

در ضمن سنگ-تخمگذار مراسم به نظر می رسد به تبدیل شدن به یک نمونه از BJP جانبازان احساس تحقیر شده میبیند. در حالی که L K Advani که منجر Ram Janmabhoomi جنبش در 1990s است که هنوز هم در حال انتظار برای یک دعوت نامه برای مراسم جانباز رهبر M M جوشی نیز دریافت نکرده اند دعوت.

به باور منابع در VHP Champat Rai, دبیر Shri Ram Janmabhoomi Teertha Kshetra اعتماد است که انتظار می رود به دعوت به Advani.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب