روز اول در دهلی نو ایستگاه: صف های طولانی و Aarogya Setu

نوشته شده توسط Shivam پاتل , Sukrita Baruah | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 6:13:12 am

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Shivam پاتل , Sukrita Baruah | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 6:13:12 am
اولین قطار از مستند از بمبئی مرکزی آماده برای ترک دهلی نو در 5.30 بعد از ظهر روز سه شنبه. Ganesh Shirsekar

بیش از 4000 مسافر سوار سه ویژه 'Rajdhani قطار' از دهلی نو در روز سه شنبه به عنوان راه آهن خدمات از سر گرفته شده بود را به حالت تعلیق بیش از یک ماه تحت coronavirus مستند.

از دهلی نو-بیلسپور قطار که در سمت چپ در 4 ساعت با بیش از 1000 نفر در هیئت مدیره شد و اولین خدمات مسافر از راه آهن شروع به کار کند. دو نفر دیگر بودند به دیبروگره در آسام و بنگلور در کارناتاکا.

در خارج از ایستگاه راه آهن دهلی نو در روز سه شنبه وجود دارد یک جریان ثابت از مسافران — دانشجویان مهاجران و متخصصان از داخل و خارج از دهلی نو — مشتاق به بازگشت به خانواده خود را.

"ما در حال انجام حرارتی غربالگری مسافران به عنوان آنها را به ایستگاه و تنها افراد بدون علامت هستند که اجازه داد داخل. تنها کسانی که تایید بلیط اجازه داده می شود به ایستگاه. این Aarogya Setu برنامه اجباری برای مسافران و ما در حال پرسیدن از کسانی که آن را در تلفن های خود را به آن را دانلود کنید," گفت: راه آهن شمال سخنگو.

این قطار ویژه تنها تهویه مطبوع اولین بار AC و AC 2 و 3 ردیف مربیان است. بلیط تنها رزرو آنلاین از طریق IRCTC پورتال. مسافران را به خود مواد غذایی و پتو.

ساعت قبل از خروج اولین قطار یک صف از مسافر نقل مکان کرد به آرامی گذشته پلیس سنگر قرار داده تا در خارج از Paharganj ورودی ایستگاه.

بسیاری مجبور به سفری طولانی برای رسیدن به ایستگاه. در میان آنها بود Sai کومار (20) که به سمت چپ خود را خصوصی خوابگاه در گریتر نیدا در 8.30 صبح به گرفتن 9 ساعت آموزش به Telangana, از ترس این که او نمی خواهد بود قادر به پیدا کردن یک راه برای رسیدن به ایستگاه.

"هر کس به من گفتن که هیچ حمل و نقل در دسترس است و پدر و مادر من بسیار عصبی, بنابراین من تصمیم به ترک زود هنگام. من رفتم تا رسیدم بزرگراه و سعی کردم به هل دادن سوار. من باید سعی در ضعیف کردن حدود 40-50 اتومبیل های قبل از یکی در نهایت متوقف شد. من آنها را به پرداخت 600 تومان و در آنها کاهش یافته است تا Mayur Vihar. وجود دارد من یک e-ریکشا که مرا به ایستگاه برای 300 تومان. در همه, من باید راه می رفت در حدود 10 متر" گفت: Kumar, دانشجوی علوم کامپیوتر و مهندسی در Noida International University, که به ایستگاه رسید در 3.30 pm.

وجود دیگران که از سراسر دهلی مرزها. این شامل B لاکشمی (57) که وارد شده بود از بنگالور در 19 مارس برای آنچه که قرار بود یک هفته اقامت در یک آشرام در کمپیل در اوتار پرادش را جیس منطقه.

"من قرار بود به بازگشت قطار در مارس 27, اما من گیر کردم. من راحت بود در آشرام اما خانواده من با داشتن مشکل مقابله. بنابراین من رزرو بلیط من دیروز و امروز صبح من در زمان خصوصی کابین با دو نفر دیگر از بنگلور به دهلی نو. بلیط برای 2,500 تومان و تاکسی تومان هزینه 8,000. ما نیز تا به حال به پرداخت 415 تومان به عنوان بزرگراه تلفات. آنچه باید آن را مانند برای کسانی که پول ندارم حتی غذا خوردن?" او گفت:.

بیش از 3000 مسافر سفر در سه قطار ویژه وزارت راه آهن گفت. اولین قطار به رول پس از مستند از دهلی نو به بیلسپور بود 1,072 مسافران در هیئت مدیره در حالی که قطار به دیبروگره و بنگلور به حال 1,076 مسافران هر یک با توجه به توییت قرار توسط وزارت.

فارس وابسته به فاصله است. این وب سایت IRCTC نشان داد که برای خروج قطار در شنبه AC 3 لایه بلیط به دیبروگره بود برای Rs 2,510. به بیلسپور تقاطع قیمت تومان 1,950 و به KSR بنگلور آن Rs 2,480.
دیپاک Khurey (26) حذف شد کفش خود را به نشان می دهد خود را پاره کف. "من مجموعه ای از روری بر پا حدود 3 بعد از ظهر روز دوشنبه با برادر و همسر خود و به دهلی نو حدود 5 هستم در روز سه شنبه. ما هیچ پول در سمت چپ. من به فروش می رسد گوشی من که مرا 500 تومان اما که به اندازه کافی برای خرید یک بلیط به بیلسپور."

بیست سال از شاهزاده Prajapati و پنج نفر از دوستان خود را حاکم بر 5 صبح از دورکا در به امید پیدا کردن برخی از راه برای گرفتن یک بلیط ارزان.

"ما همه از همان روستا تا دئوریا منطقه ما آمده بود به دهلی نو در ماه دسامبر به عنوان نقاشان. اما ما تا به حال هر کاری برای دو ماه گذشته. شب گذشته ما سعی رزرو بلیط اما کسانی که 1,200 تومان هزینه هر یک در حالی که هیچ یک از ما تا به حال بیش از 1,000 تومان. ما فکر کردم ما را از مدیریت چیزی است که پس از رسیدن به اینجا اما مرعوب بعد از دیدن تعداد زیادی از مردم در خط با بلیط," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن