صبح خلاصه: $3.6 میلیون نفر در ایالات متحده کمک های مالی به آزمایشگاه ممکن است با تاخیر; ساعت مراقبت می کند برای اولین بار تخصیص و بیشتر

یک تصمیم توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری ها (CDC) به کمک 3.6 میلیون به آزمایشگاه و پژوهش س

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

یک تصمیم توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری ها (CDC) به کمک 3.6 میلیون به آزمایشگاه و پژوهش سازمان برای کمک به مقابله با COVID-19 همه گیر می تواند اجرا به تاخیر داده که آژانس قرار داده شده در یک "لیست تماشا" از دسامبر 2019 گفته مقامات در دهلی نو.

دهلی نو - وزیر دارایی اتحادیه Nirmala Sitharaman روز چهارشنبه اعلام کرد یک ₹3 لاخ کرور وثیقه وام طرح برای کسب و کار به خصوص میکرو, شرکت های کوچک و متوسط (MSMEs) به عنوان بخشی از یک ₹20-لاخ-کرور بسته محرک اقتصادی برای مقابله با COVID-19 بیماری همه گیر.

نخست وزیر شهروند کمک و امداد در شرایط اضطراری صندوق بهتر به عنوان شناخته شده PM مراقبت اختصاص خواهد ₹3,100 کرور به COVID-19 امداد از جمله بودجه برای هواکش کارگران مهاجر و واکسن توسعه با توجه به بیانیه رسمی از نخست وزیر ترکیه در مارس 13 شب.

تایوان پیشنهاد کرده است که به طور منظم کانال ارتباطی با هند به لینک های پزشکی سازمان به بهتر همکاری در مبارزه با COVID-19 وزیر خارجه یوسف وو گفت هندو در یک مصاحبه اختصاصی در مارس 13.

مبهوت از سرگیری کار پس از پایان مستند در سراسر کشور ممکن است به کاهش اوج hospitalisations با توجه به COVID-19 به تقریبا 50 درصد نسبت به کل از سرگیری که نیروی مقامات به اعمال متناوب مستندات شامل موج در بروز این بیماری یک مدل ساخته شده توسط یک گروه از دانشمندان تخمین می زند.

راه آهن هیئت مدیره در مارس 13 صدور یک فرمان حاکی از این است که لیست انتظار خواهد بود معرفی شده از 22 مه جاری قطار ویژه به عنوان به خوبی به عنوان آنهایی که برای مطلع شدن بعد نشان میدهد که بیشتر قطار ممکن است اعلام کرد برای مسافران است.

یک غیر نظامی که گفته پرید بازرسی توسط CRPF و پلیس کشته شد در یک شلیک در روز چهارشنبه در مرکز کشمیر را Budgam مجبور مقامات به ضربه محکم و ناگهانی اینترنت در منطقه به عنوان یک اقدام احتیاطی.

در اولین از نوع خود پیشنهاد. ارتش قصد دارد به غیرنظامیان در سه سال 'تور وظیفه' (ToD) یا "سه سال کوتاه خدمات' بر اساس محاکمه به خدمت در نیروی هر دو به عنوان افسران و دیگر صفوف در ابتدا برای تعداد محدودی از جای خالی و سپس گسترش یافت و بعد از آن.

سازمان ملل متحد پیش بینی پنج شنبه که COVID-19 همه گیر خواهد شد و کوچک شدن اقتصاد جهان با 3.2 درصد در سال جاری بیشترین انقباض پس از رکود بزرگ در دهه 1930 ،

هندی دریانوردان رشته در نقاط مختلف جهان را مجبور به ثبت نام برای تخلیه از طریق Vande بهارات ماموریت به طوری که دولت می تواند آنها را تخلیه منابع گفت: در روز چهارشنبه. وزارت امور خارجی (MEA) است گردآوری اطلاعات در مورد دریانوردان که به احتمال زیاد بخشی از سومین مرحله از تخلیه در اواخر این ماه.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن