جمهوری خواه سنگین وزن ها را وخیم هشدار داد اگر ایران از دست می دهد بزرگ در روز انتخابات

دقیقا 100 روز تا نوامبر. 3-انتخابات مینه سوتا خواهان جمع چهار شنبه, جولای 25, سیاسی عقب نشینی در مادن در Gull

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

دقیقا 100 روز تا نوامبر. 3-انتخابات مینه سوتا خواهان جمع چهار شنبه, جولای 25, سیاسی عقب نشینی در مادن در Gull Lake رفت و آمد مکرر که در آن آنها گفت: رای دهندگان نیاز به بیرون آمدن یکهو به چالش لیبرال نامزد یا نتایج می تواند طلسم جدی رگرسيون دولت و ملت کشش در دهه.

"ما اینجا هستیم تا به مردم بگویند این است که این انتخابات با تمام انتخابات" گفت: Rep. جیم Hagedorn مینه سوتا 1st کنگره منطقه مشخصه احساسی در سخنرانی خود. "این است که روز قیامت از همه انتخابات است. متاسفانه اگر ما از دست دادن من فکر می کنم ما از دست دادن این کشور به عنوان بنیانگذاران آن را پیش بینی. ما می توانیم از دست دادن نیست. ما باید پیروز شویم."

بیش از 100 محافظه کار حاکم در زمان عقب نشینی که برجسته Hagedorn; در کنگره ایالات متحده پیت Stauber; نماینده سابق آمریکا و نامزد سنای آمریکا Jason Lewis; سابق معاون فرماندار و نامزد برای ایالات متحده خانه میشل Fischbach; مینه سوتا رهبر اکثریت سنا پل Gazelka; و مینه سوتا خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt.

تن از این رویداد آتشین با سخنرانی مهیجی از heavyweights سیاسی است که مشخص آمدن در انتخابات به عنوان یک مبارزه وجودی نسبت در برابر آنچه آنها گمان سکولار godlessness سوسیالیست و سیاست های استبدادی شهوت قدرت. اعضای کنگره با اشاره به سوابق خود در مسائل مختلف به عنوان مس-نیکل معدن و سقط جنین به مقررات زدایی و کاهش مالیات در حالی که قانونگذاران ایالتی تبلیغ خود را bonafides به عنوان محافظه کار و سنگر در مقابل قریب به اتفاق DFL حضور در خیابان.

Daudt با اشاره به 2020 انتخابات دارای مفاهیم خاص برای redistricting — هر دو در سطح فدرال و ایالتی — که به پیروزی حزب فراگیر قدرت به رسم ولسوالی و یا بطور غیر عادلانه تقسیم آنها را به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب. این نقشه ها در نهایت دیکته سوتا چشم انداز سیاسی برای یک دهه تا زمانی که روند تمدید شده است در سال 2030.

عقب نشینی صورت گرفت در حالی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کاهش مییابد در ایالت انتخابات را دموکراتیک رقیب سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن. مینه سوتا اوباما رئیس جنیفر Carnahan نوشت: این نظرسنجی به عنوان نادرست و یا ناقص ارزیابی از وضعیت فقط به عنوان آنها قادر به پیش بینی نتیجه انتخابات 2016 در سراسر کشور.

"ما احساس می کنیم که خوش بینانه به ما بعد از سال 2016" Carnahan گفت. "رئیس جمهور هرگز نظرسنجی به خوبی در '16 او هرگز تا او همیشه پایین هیچ کس به فکر او می خواهم برنده شدن در این کشور است. ... شما نمی توانید با تکیه بر آنها 100% شما شما همچنین تکیه بر کاری که شما انجام می دهند و آنچه شما در حال شنیدن از رای دهندگان به طور مستقیم و چه ما در حال شنیدن است بسیار مثبت برای رئیس جمهور."

در سال 2016 تهمت ازمایش کرده هیلاری کلینتون در ایالت مینه سوتا یک دانه از 1.5 درصد و در نهایت از دست دولت که دقیق حاشیه. با توجه به RealClearPolitics — که محاسبه به طور متوسط بر اساس نظر سنجی های متعدد ایالتی و ملی رسانه — مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر انتهایی بایدن با 11.4 درصد با اخیر جولای 18-20 نظرسنجی انجام شده توسط فاکس نیوز قرار دادن رئیس جمهور کامل 13 امتیاز پشت بلند-زمان دلاور سناتور.

هنوز هم اگر یک درس از سال 2020 آن است که بسیاری می تواند تغییر در 100 روز. Carnahan گفت: با این هدف به نوبه خود مینه سوتا قرمز است که هنوز هم بسیار در بازی و به او ابراز اعتماد به نفس نامزدهای جمهوری خواه خواهد نه تنها غلبه بر ملال انگیز رای گیری توسط رئیس جمهور اما به آسانی برنده خود را پایین رای گیری مسابقه.

در یک جنگ ایدئولوژی در برابر آنچه Stauber نامیده می شوند "حزب Ilhan عمر و نانسی پلوسی" از سیاستمداران جمهوری خواه توصیف زمان همه گیر پاسخ و تحول اقتصادی به عنوان یک ریاکارانه شگرد توسط دموکرات ها برای سرنگون کردن برگ برنده و پیروزی در انتخابات در سطح محلی و ایالتی در سطح ملی است. در حالی که این بیماری همه گیر واقعی است, آنها گفت, پاسخ توسط دموکرات ها است نامتناسب و در نظر گرفته شده برای از بین بردن حسن نیت نسبت به رئیس جمهور است.

"من برای مبارزه راه ما از زندگی" گفت: Stauber, مرجع اخیر تف دموکراتیک با تشکر. بتی McCollum 4 کنگره منطقه ای که کنگره بر اساس سنت پل. "او را گرفته و اجرا در مس-نیکل و معدن در حال حاضر او شامل زبان در برابر آهن-معدن سنگ — من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد. این که ما که هستیم."

COVID-19 و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz' ماسک قیمومیت نیز زیر آتش با لوئیس Gazelka و Daudt توصیف دولت در پاسخ به COVID-19 به عنوان کمی بیش از سیاسی موضع گیری و استبدادی نفس بیش از حد. پس از مدت کوتاهی آنها در تضاد خود با بیان این که بسیاری از DFLers از جمله Walz حال تعداد راه حل های عملی بر اساس نیت خوب — که بسیاری از آنها پشتیبانی و پیاده سازی اگر آنها در یک موقعیت مشابه.

"هیچ یک از شما باید هر یک از شما ماسک بر شما lawbreakers," Daudt شوخی گسترده به سلامتی از اتاق پر از مردم هجوم Walz' دستور به پوشیدن ماسک در مجامع عمومی. او برگزار شد تا خود را برای تاکید. "من به شما اطمینان دهم این ماسک نیست طراحی شده به شما در حفظ و امن است. این طراحی شده است به مطمئن شوید که شما نمی خواهید بچه های خود را به پشت در مدرسه تمام وقت در پاییز و آنها طراحی شده است به مطمئن شوید که آنها می خواهند به رای حزب دموکرات در انتخابات است."

با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت از 25 جولای بیش از 50000 Minnesotans را تایید کرده اند COVID-19 عفونت با بیش از 1600 مرگ و میر. در سراسر کشور بیش از 1000 آمریکایی ها در حال مرگ هستند روزانه با مرگ و میر پس از اواسط ماه مارس در حال حاضر رسیدن به 150,000 علامت بر اساس اعداد ارائه شده توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری است.

در حالی که هر دو توصیف استفاده از ماسک به عنوان یک "چیز خوب" لوئیس گفت: این موضوع باید یک موضوع انتخاب شخصی نه قانون و Gazelka گفت: مستند اقدامات باید تنها به اعمال آسیب پذیر ارشد شهروندان به ویژه کسانی که بیش از 70 سال سن داشتند. او اشاره کرد که اکثریت قریب به اتفاق از مرگ و میر در این گروه سنی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن