پلیس با استفاده از 'تشخیص چهره' برنامه برای اطمینان از خانه قرنطینه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 12:12:56 am این نرم افزار تو

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 12:12:56 am
coronavirus, coronavirus infection, covid 19, coronavirus cases in gujarat, facial regonition in jamnagar, jamnagar home quarantine people, jamnagar home quarantine people watch, indian express news این نرم افزار توسعه داده شده توسط Hemal Dodhia بنیانگذار CTO Mahavir مشاوران که خدمات استخدام شده اند در یک شخص ثالث اساس توسط پلیس است. (بازنمودی عکس)

برای اطمینان از انطباق دقیق از خانه قرنطینه جمنگر پلیس باید آمد تا با یک "تشخیص صورت" سیستم از طریق یک نرم افزار تلفن همراه برای مانیتور کردن به عنوان بسیاری از 4000 نفر در این منطقه است.

به گفته مقامات این نرم افزار تلفن همراه "جمنگر پلیس هشدار شهروند" است که توسط پلیس برای پیگیری افرادی که قرار داده شده است در زیر صفحه اصلی قرنطینه. داده های زمان واقعی از این افراد محل GPS و تصاویر هستند وارد شده و نمایش داده شده در داشبورد متمرکز در اتاق کنترل از پلیس منطقه.

در نصب و راه اندازی نرم افزار افراد زیر صفحه اصلی قرنطینه به خواسته ها عکاسی از خود از ایشان به عنوان اغلب به عنوان دو یا سه بار در روز به منظور تایید حضور خود را در خانه های خود. عکس های خود را و سپس شمارش با GPS و داده های ارسال شده به پلیس کنترل اتاق. هر گونه تخلف ثبت شده توسط GPS ردیاب یا عدم رعایت ها selfies می فرستد هشدار به پلیس گفته مقامات

.Safin حسن دستیار سرپرست پلیس در جمنگر گفت:"ما آمده ایم تا با استفاده از این برنامه که در آن تصادفی pop-ups به نظر می رسد بر روی گوشی کاربر است دو یا سه بار در طول روز و آنها را به فشار دکمه 'OK' اجازه می دهد تا تلفن را کلیک کنید عکس های خود را. ما پس از آن مقایسه selfie با عکس کاربر در سیستم تشخیص چهره و شمارش آن با محل GPS خود را برای تایید به خانه خود شده است. ما به مدت ده دقیقه پس از pop-up به نظر می رسد برای به تصویر کلیک شود. اگر فرد نتواند به آپلود یک عکس و سپس یک تماس ساخته شده است برای تایید اگر او در حمام و یا مشغول با کار های دیگر. جمعی از داده های تولید شده برای یک منطقه در فواصل شش و 12 ساعت است." اگر یک فرد تلاش می کند به خاموش کردن گوشی خود را به اینترنت و یا داده های مکان یک هشدار ارسال می شود پلیس پس از آن هم به او اضافه شده است.

حسن گفت که پلیس آغاز شده بود با استفاده از آن از تسهیلات در مستند اعلام شد اجازه می دهد تا بین منطقه سفر در گجرات.

"در مرز checkposts در جمنگر ما پزشکی و تیم های واکنش سریع (QRTs) اطمینان حاصل شود که افرادی که در حال ورود به منطقه ما نصب این برنامه است. ما توجه داشته باشید پایین اطلاعات شخصی از جمله هر گونه سابقه پزشکی گروه خونی, سفر, جزئیات برای ما سیستم متمرکز. پس از فرد مجاز است در داخل برنامه فعال می شود در عرض سه ساعت و فرد 14 روز در قرنطینه آغاز می شود. برای هر فرد ما مشخص شده 100 متر شعاع از محل دقیق خود را و اگر آنها سفر فراتر از آن یک هشدار ارسال می شود و پرچم سبز ما داشبورد قرمز تبدیل می شود. ما پس از آن که فرد به پرس و جو به جایی که آنها هستند و اگر هر گونه رضایت بخش پاسخ داده می شود و سپس به پلیس محلی اطلاع داد در سفارش به کتاب مورد قرنطینه نقض گفت:" حسن.

پلیس در حال حاضر رزرو 53 ساله از طریق برنامه — Kantibhai نام مستعار Kanabhai ساکن Narayan نگر در جمنگر — به اتهام نقض صفحه اصلی قرنطینه دستورالعمل.

این نرم افزار توسعه داده شده توسط Hemal Dodhia بنیانگذار CTO Mahavir مشاوران که خدمات استخدام شده اند در یک شخص ثالث اساس توسط پلیس است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن