در ابتدا در هند, چراغ های ترافیک به ویژگی های زن پیاده

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: اوت 2, 2020 6:07:40 am حداقل 120 سیگنال های ترافیک در سرا

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: اوت 2, 2020 6:07:40 am
female pedestrians, traffic signals, Mumbai news, Maharashtra news, Indian express news حداقل 120 سیگنال های ترافیک در سراسر 13 اتصالات بین تامي و Mahim خواهد شد از ویژگی های زن عبور و مرور در چراغ های ترافیک.

در یک برای اولین بار در کشور 120 سیگنال های ترافیک در سراسر 13 اتصالات بین تامي و Mahim خواهد شد از ویژگی های زن عبور و مرور در چراغ های ترافیک. این طرح گرفته شده است تحت Brihanmumbai شهرداری شرکت (BMC) 'فرهنگ ستون فقرات' پروژه که شامل پیاده رو بهبود و نگهداری از باغ از Siddhivinayak معبد به Mahim.

فرهنگ ستون فقرات است شیو سنا وزیر کابینه Aaditya Thackeray پت پروژه. این پروژه شامل بهبود و pedestrianising Caddell جاده ای است که کلیسا Siddhivinayak معبد Chaityabhoomi و Mahim dargah.

Thackeray تصاویر به اشتراک گذاشته شده در توییتر با عنوان "اگر شما گذشت توسط Dadar, شما می بینید چیزی است که شما احساس افتخار می کنم. @mybmcWardGN تضمین برابری جنسیتی با یک ایده ساده — سیگنال در حال حاضر زنان بیش از حد!"

برای ارسال یک پیام از برابری جنسیتی چندین کشور اروپایی از جمله آلمان را بازرسی و نگهداری تابلوهای ترافیک شامل زن عابر پیاده ارقام است. اولین علامت های نصب شده در تامي در روز شنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن