گجرات: حیات وحش انتقالها دریافت 10% حقوق و دستمزد افزایش

نوشته شده توسط Gopal Kateshiya | Rajkot | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 3:37:24 am دولت وزارت جنگل تشکیل د

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
نوشته شده توسط Gopal Kateshiya | Rajkot | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 3:37:24 am
Gujarat State Lion Conservation Society, gujarat wildlife trackers, gujarat wildlife trackers salary, gujarat wildlife trackers salary hike, indian express news دولت وزارت جنگل تشکیل داده بود که GSLCS در سال 2007 به کمک شیر تلاش های حفاظت در گجرات. (بازنمودی)

با وجود درد و رنج درآمد قابل توجهی تلفات گجرات دولت شیر Conservation Society (GSLCS) افزایش یافته است و حقوق حیات وحش و انتقالها به طور متوسط 10 درصد است.

"به طور معمول ما افزایش حقوق از حیات وحش انتقالها با میانگین 10 درصد در هر سال است. در همراهی با این, ما تصمیم به انجام همان در این سال همچنین" Dushyant Vasavada رئیس کنسرواتور از جنگل ها (CCF) از جوناگاد حیات وحش, دایره, گفت هند اکسپرس در روز یکشنبه.

این CCF است عضو دبیر GSLCS. این افزایش را در حقوق و دستمزد ماهانه یک شیر ردیاب رفتن با میانگین 1,000 تومان. این حرکت در می آید روز پس از GSLCS عهده فرایند تجدید سالانه خدمات قرارداد 160 انتقالها و همچنین پاکسازی حق خود برای ماه آوریل و مه. دولت وزارت جنگل تشکیل داده بود که GSLCS در سال 2007 به کمک شیر تلاش های حفاظت در گجرات.

Vasavada گفت: جامعه درآمد متاثر شده اند به دلیل تعلیق فعالیت های گردشگری زیر مستند آغاز شد که در اواخر ماه مارس این سال پس از وقوع Covid-19. "به طور متوسط گردشگری درآمد حدود 90 تومان لاخ در هر ماه. اما به دلیل تعلیق فعالیت های گردشگری ما از دست داده اند قابل توجه درآمد" افسر گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب