بنگلور فرودگاه باز می شود دروازه به دوچرخه سواران هر یکشنبه

نوشته شده توسط رالف الکس Arakal | بنگلور | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 3:15:40 pm BIAL مرتب اختصاصی

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
نوشته شده توسط رالف الکس Arakal | بنگلور | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 3:15:40 pm
BIAL مرتب اختصاصی چرخه پارکینگ امکانات در نزدیکی 'چهار توسط BLR' در محوطه دانشگاه. (اکسپرس عکس)

دوچرخه سواران و علاقه مندان به تناسب اندام در بنگلور هم اکنون می توانید برنامه ریزی تعطیلات آخر هفته با یک سفر بر روی دوچرخه خود را به این شهر Kempegowda فرودگاه بین المللی (کیا) واقع شده در Devanahalli.

در تلاش برای حرکت دوچرخه سواران به دور از ترافیک و حفره های مربوط به گلایه در شهر بنگلور فرودگاه بین المللی محدود (BIAL) چهارشنبه تصمیم گرفت اجازه می دهد تا دوچرخه سواران در محوطه دانشگاه.

با توجه به BIAL مقامات کیا پردیس باز خواهد شد به دوچرخه سواران هر یکشنبه از ساعت 6 صبح تا 9:30 am. ابتکار در رابطه با بنگالور دوچرخه شهردار ساتیا Sankaran مقامات گفت: indianexpress.com.

دوچرخه را تحت نظارت BIAL امنیت سیستم. (اکسپرس عکس)

"ما اعتقاد داریم که این ابتکار عمل را به تشویق بیشتر مردم به دوچرخه سواری. همه دوچرخه سواران درخواست به دنبال دستورالعمل های ایمنی در طول زمان آنها صرف در فرودگاه" یک BIAL سخنگوی گفت.

در واکنش به همان Sankaran گفت که جامعه دوچرخه سواری در این شهر به دنبال به جلو به بهره گیری از این فرصت است.

همچنین به عنوان خوانده شده | بنگلور را دوچرخه شهردار می خواهد دولت برای تشویق کارکنان به استفاده از دوچرخه در طول مستند

"به عنوان دوچرخه سواران ما همیشه در مواظب برای مکان هایی که هر دو سالم و زیبا است که در آن ما می توانید سوار. شده است ما بلند مدت تمایل قادر به سوار شدن در BLR فرودگاه با آن آسفالت جاده ها و مناظر زیبا," او گفت:.

بیشتر BIAL مرتب اختصاصی چرخه پارکینگ امکانات در نزدیکی 'چهار توسط BLR' در محوطه دانشگاه. دوچرخه را تحت نظارت BIAL امنیت سیستم های امنیتی اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب