وادودارا 'وادار سازد مرگ': پلیس ماشین که به 'استفاده می شود به دور از بدن کشف و ضبط

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 4:07:12 am بررسی افسران وادودا

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 4:07:12 am
Vadodara 'custodial death, Vadodara police, Cop’s car seized, Gujarat news, Indian express news بررسی افسران وادودارا پلیس می گویند که Rathwa بيرون آمد و اعتراف کرد که یکی از شش متهم — Lok Rakshak Dal jawan Pankaj Mavjibhai — به او گفته بود که Rathwa ماشین استفاده می شود به دور از نثار بدن پس از مرگ او در بازداشت است. (بازنمودی)

در یک پیچ و تاب و به اتهام وادار سازد قتل یک bedsheet فروشنده در وادودارا را Fatehgunj ایستگاه پلیس در ماه دسامبر 2019 محققان در دوشنبه بازیافت خودرو است که گفته می شود مورد استفاده برای دفع از بدن قربانی.

— یک Maruti Suzuki Swift — متعلق به سر پاسبان ماهش رامش Rathwa متصل به همان ایستگاه پلیس که در حال حاضر زمانی که شش متهم پلیس کوبید قربانی 65-سال-پیر بابو Nisar از کمرددی منطقه در Telangana در بازداشت است.

بررسی افسران وادودارا پلیس می گویند که Rathwa بيرون آمد و اعتراف کرد که یکی از شش متهم — Lok Rakshak Dal jawan Pankaj Mavjibhai — به او گفته بود که Rathwa ماشین استفاده می شود به دور از نثار بدن پس از مرگ او در بازداشت است.

بررسی افسر BA Chaudhary گفته این روزنامه "این پاسبان آمد و رو به جلو برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات است. او در حال حاضر در ایستگاه پلیس که متهم به پلیس ضرب و شتم Nisar. او حتی هشدار داده و آنها را به ضرب و شتم او را به عنوان او می میرند. بعد آنها در زمان ماشین خود را بدون گفتن او هدف و با استفاده از این وسیله نقلیه به دور از بدن است. ما ضبط ماشین در حال حاضر."

Nisar که مشکوک به مرتکب سرقت بود و توسط Fatehgunj پلیس از Fulwadi منطقه در وادودارا در 10 دسامبر 2019 آورده و به اتاق کامپیوتر از ایستگاه پلیس که در آن او گفته بود به صندلی و شکنجه.

SG Patil اضافی کمیسر پلیس E بخش که عنوان بررسی بخشنامه از وادودارا کمیسر پلیس گفت که اگر چه به نظر می رسد که Rathwa آگاه بود از نثار مرگ او را داده دخترک پاک نشده است.

Patil گفت: "Rathwa گواه است که ما به دنبال... او شاهد ضرب و شتم اما او در سمت چپ ایستگاه پلیس در بعد از ظهر به صورت رسمی جلسه آموزش. پس از او عمدتا مدنی در لباس پاسبان او به خانه رفت و به تغییر لباس خود را برای آموزش و همچنین بازگشت به خانه در پایان آموزش."

Patil گفت که با توجه به Rathwa متهم jawan Pankaj به محل اقامت خود رفت که شب با دستورالعمل از متهم بازرس DB Gohil به ارسال Rathwa ماشین جدید با Pankaj به ایستگاه پلیس.

"Pankaj ساخته شده Rathwa بحث به Gohil از گوشی خود و Gohil به او دستور به ارسال ماشین خود را به عنوان آنها می خواستند به انجام یک حمله اما خواسته او را به ماندن در خانه به عنوان او را برای پیوستن به گفت: بهره برداری است. Rathwa پیروی از آنجا که این عمل طبیعی را به وسایل نقلیه غیر نظامی برای راز حملات گفت:" Patil.

Rathwa آشفته بود که او را دیدم ماشین خود را در یک نخ نما وضعیت روز بعد با پلاستیک روی صندلی جدید را پوشش می دهد پاره شده و خودرو تحت پوشش در گرد و غبار و سرگین او اضافه شده است. "متهم به او گفت که آنها تا به حال به ماشین به فضای داخلی در نزدیکی یک رودخانه که در آن گرفتار گرد و غبار. آنها حتی تا به حال ماشین شستشو در یک حرفه ای خودرو. زمانی که او در مورد پرسش پیر مرد (نثار), آنها به او گفت که آنها تا به حال به او اجازه دهید پس از ورود در پلیس ثبت نام" Patil گفت.

چهار متهم — sub-بازرس DM Rabari و LRD jawans Yogendra Jilansinh, راجیو Savjibhai و Hitesh Shambubhai — در حال absconding.

Patil گفت که Rathwa در ابتدا نگران در مورد به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد خودرو خود را با داشتن استفاده شده است اما جلو آمد برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در زمانی که او "متوجه شد که متهم با استفاده از ماشین خود را به دور از بدن".

پلیس اما هنوز به ردیابی متهم و همچنین نثار بدن. Patil گفت: "تیم ما به دنبال متهم کرد اما به صداقت بدن ممکن است یافت نمی شود. متهم با اعتماد به نفس هستند که پرونده آنها نمی خواهد نگه دارید زیرا آنها دفع از بدن است. اما پس از قربانی گذشته دیده می شد در بازداشت خود, بسیاری از تعهد نهفته در آنها را به اثبات که آنها را فرستاده امن به عنوان آنها ادعا کرده اند در پلیس لبنی ورود."

نثار خانواده در ابتدا پرونده افراد گمشده شکایت در Sayajigunj ایستگاه پلیس در ژانویه 31. یک ماه و نیم بعد پسر خود را ارائه شکایت به کمیسر پلیس شهر وادودارا ادعا بازی ناپاک در ناپدید شدن پدرش است. پس از این محرمانه پرس و جو آغاز شد تحت دستیار کمیسر پلیس یک بخش آن نیز نمی تواند منجر به هر گونه نتیجه گیری. در ژوئن 16, نثار پسر شیخ سلیم شیخ ببو ثبت یک جسم دادخواست قبل از گجرات بالا دادگاه و پس از آن در حال حاضر پرس و جو آغاز شد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب