نرمال بارندگی بیش هند در ماه آگوست سپتامبر: آی

نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 4:33:44 pm بمبئی: رفت و آمد وسایل

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 4:33:44 pm
mumbai rains, maharashtra rains, thane rains, belapur rains, mumbai rainfall, north india rains, mumbai monsoon, mumbai monsoon rains, indian express بمبئی: رفت و آمد وسایل نقلیه در اب اشباع خیابان در طول باران های موسمی در پارل در بمبئی شنبه, جولای 4, 2020. (PTI عکس)

هند و هواشناسی بخش (IMD) جمعه گفت که بارش کشور در این سال و در طول دو ماه باقی مانده از فصل باران های موسمی جنوب غربی خواهد بود طبیعی است. به عنوان یک کل این کشور را دریافت نرمال بارندگی تا پایان سپتامبر.

این کشور گسترده بارندگی در اوت و سپتامبر خواهد بود 104 درصد از دوره متوسط (LPA) است که 428.3 mm اظهار داشت دوربرد هوا (LRF) صادر شده توسط آی. بارندگی در ماه اوت است به 97 درصد از LPA.

از چهار ماه از باران و حدود 70 درصد از فصل بارندگی در سراسر کشور ثبت شده است در طول ماه های ژوئیه و اوت.

در حال حاضر این کشور بارش می ایستد در 452.1 mm در برابر یک نرمال از 453 میلیمتر که به معنای تجمعی بارش از ماه ژوئن 1 است فقط در مورد طبیعی است.

بارندگی توزیع در ماه جولای شده است به خصوص متمرکز بیش از شرق و شمال شرق هند, مناطق, منجر به جاری شدن سیل در شرق اوتار پرادش, Bihar و آسام برای بیشتر روزهای هفته. بر خلاف غربی و مرکزی هند با تجربه طولانی مدت روز خشک.

این LRF بیشتر همچنین با اشاره غالب مطلوب دریا شرایط. "دریا دمای سطح نشان می دهد سرد El Nino Southern Oscillation (ENSO) شرایط است که پیروز خواهد شد و تا پایان فصل باران های موسمی" به LRF گفت.

اقیانوس هند دو قطبی (IOD) است که یکی دیگر از عوامل مؤثر در این فصل باران های موسمی, باید همچنان به خنثی باقی می ماند تا ماه سپتامبر و پس از آن باید وارد یک فاز منفی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن