کریکت | به کم وزنی اگر توپ ضربه کنده: ایان Chappell

سابق استرالیا کاپیتان ایان Chappell پیشنهاد کرده است که تغییرات اساسی در کم وزنی قوانین حاکی از این است که یک

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

سابق استرالیا کاپیتان ایان Chappell پیشنهاد کرده است که تغییرات اساسی در کم وزنی قوانین حاکی از این است که یک رودخانه باید با توجه کردن پا قبل از زمانی که به توپ ضربه کنده بدون در نظر گرفتن نقطه از آن فرود و تاثیر.

Chappell همچنین گفت: کاپیتان باید توافق بر یک راه کار تا توپ را تشویق خواهد کرد که نوسان بولینگ حتی به عنوان ICC است با توجه به استفاده از مواد مصنوعی به درخشش توپ به جای عرق و بزاق در پست COVID-19 سناریو.

"جدید lbw قانون باید به سادگی می گویند:" هر که تحویل حملات پد بدون هدف قرار دادن بت و در داوری نظر را در رفتن به ضربه کنده است صرف نظر از اینکه آیا یا نه یک شات تلاش شده است'," او نوشت: در یک ستون برای ESPNcricinfo.

"فراموش نکنید که در آن توپ رزین و اینکه آیا این حملات پد خارج از خط و یا نه; اگر آن را به ضربه کنده آن را."

متعدد مثبت

"وجود خواهد داشت فریادهای وحشت — به خصوص از زمانیکه ضربه — اما وجود دارد تعداد زیادی مثبت این تغییر را به بازی. مهم این است که انصاف.

"اگر یک کاسه آماده است برای حمله به کنده به طور منظم از رودخانه تنها باید قادر به محافظت از خود جدا با خفاش. پد وجود دارد برای نجات این رودخانه از آسیب نه اخراج. این امر همچنین نیروی ضربه زن به دنبال یک حمله روش برای مبارزه با مچ دست-عنکبوتی که تار میتند تبادل در خشن خارج right-hander پا بیخ و بن" گفت: Chappell.

Chappell گفت: پیشنهاد تغییر به کم وزنی قانون نیز قطع "احمق" DRS چالش است.

کار تا توپ

در جایگزینی درخشان توپ بدون عرق و بزاق Chappell گفت: بین المللی کاپیتان باید پیدا کردن یک راه کار تا توپ.

"با توپ-دستکاری همیشه یک موضوع داغ در گذشته من پیشنهاد کرد که مدیران بپرسید بین المللی کاپیتان به ساخت یک لیست (به عنوان مثال استفاده از مواد طبیعی) جزئیات چیزهایی که پرتاب کنندگان احساس می کنید کمک خواهد کرد که آنها را به نوسان توپ."

"از این لیست مدیران باید بدانند یکی از روش های قانونی با دیگران بودن مجازات به عنوان غیر قانونی" کریکت-تبدیل-مفسر اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن