IOA رئیس جمهور "حل" اخلاق کمیسیون; نقد و ژنرال می گوید آن را غیر قانونی دوباره instates آن

شکاف در میان مقامات بالای هند المپیک انجمن آمده اند در باز با دبیر Rajeev مهتا تشریح جمهور Narinder Batra تصم

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

شکاف در میان مقامات بالای هند المپیک انجمن آمده اند در باز با دبیر Rajeev مهتا تشریح جمهور Narinder Batra تصمیم به انحلال کمیسیون اخلاق "غیر قانونی".

Batra و مهتا شده اند در آشکار برای برخی از زمان با IOA رئیس جمهور به تازگی ساخت یک بیانیه که او را بیش از حد از مسئولیت دبیر کلی.

مهتا تا به حال برخورد کرده بود برگشت و گفت: دست زدن به روز-به-روز امور IOA است ،

آخرین تقل است که در این موضوع از مدت اخلاق کمیسیون از IOA به ریاست قاضی بازنشسته V. K. Gupta. این کمیسیون منصوب شد در سال 2017.

مهتا نوشت: برای اجرایی اعضای شورای ملی ورزشی فدراسیون و دولت المپیک بدن که "حل IOA اخلاق کمیسیون (2017-2021) توسط رئیس جمهور رجوع شود به نامه مورخ 19/05/2020 یافت شده است غیر قانونی و کمیسیون ابقاء".

"یک تحقیق بر روی این موضوع انجام شده است توسط رئیس IOA حقوقی کمیسیون. مسائل مربوط به کمیسیون/کمیته خواهد بود مورد بحث در جلسه بعدی شورای اجرایی از IOA," مهتا نوشت.

به IOA حقوقی کمیسیون به ریاست معاون ارشد رئیس جمهور و مقامات ارشد مدافع R. K. نند.

در بخشی Batra خواسته کارکنان اداری به قرار دادن نامه برای ضبط.

مهتا ادعا کرد که سالانه مجمع عمومی از IOA برگزار شد در دسامبر 2017 به حال مجاز Batra و خود را به انتصاب/انتخاب رئیس/convenor/ اعضای کمیسیون و کمیته و او داده نشده است هیچ گونه رضایت به قرار ملاقات جدید و یا حذف.

در یک نامه جداگانه به اعضای IOA اخلاق کمیسیون مهتا گفت: Batra نامه به آنها را حذف کنید "دارای هیچ نیروی از هر نوع". او درخواست اعضا به چشم پوشی از این نامه (از Batra) و ادامه کار خود را.

مهتا گفت: یک عضو از کمیسیون اخلاق تنها می توان از طریق یک تصمیم شورای اجرایی و با توجه به اخلاق و قوانین.

قوانین فراهم می کند برای یک دوره چهار ساله از اخلاق کمیسیون.

مهتا clamed اخلاق قوانین بودند و به دنبال تغییر و گفت "شده است وجود دارد یک مورد واضح و روشن از نقض اعتماد و نادرست".

"در قوانین 2019 در نظر اخلاق اعضای کمیسیون هنوز چهار سال هم در شاخص و در این مدت از ملاقات. اما آخرین صفحه جایگزین شده است با اصطلاح مختلف (از دو سال 2017-19)," دبیر نوشت.

"هنگامی که رئیس جمهور Batraji امضا در مدت زمان اعضا به مدت چهار سال در اخلاق قوانین 2018 و سپس توسط هیچ کشش تفسیر می مدت از اعضای اخلاق کمیسیون به پایان رسیده است در مارس 19 سال 2020" مهتا نوشت.

مهتا همچنین گفت که "پریما نظر قانون تخلف در کنار هم قرار دادن اصلاح 2019 IOA اخلاق قوانین بسیار روشن است".

"آن را باید بیشتر مورد بررسی قرار گرفت. من با اشاره به metter به رئیس IOA کمیسیون حقوقی و متخصص در پزشکی قانونی بررسی است."

نه عضو اخلاق کمیسیون نیز BJP سخنگو و IOA معاون رئیس جمهور Sudhanshu میتال یکی دیگر از معاون ارشد آنیل Khanna و بازی های المپیک زمستانی ستاره شیوا Keshavan.

Mittal است اعتراض به انتصاب مشترک وزیر Rakesh Gupta به عنوان رسمی دقیقه Recorder روز دوشنبه در تشریح آن یک "بی قانون" و "در تخلف از IOA قانون اساسی".

"به عنوان رئيس جمهور از IOA شما انتظار می رود به پیروی از مفاد قانون اساسی و نه افراط در چنین illegalities" میتال نوشت: به Batra.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن