من نمی دانم که این چیزها آمده است: Sakshi در Dhoni بازنشستگی شایعات

ماهندرا سینگ Dhoni همسر Sakshi روز یکشنبه ابراز حیرت در شایعات در مورد شوهرش بازنشستگی در رسانه های اجتماعی ب

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

ماهندرا سینگ Dhoni همسر Sakshi روز یکشنبه ابراز حیرت در شایعات در مورد شوهرش بازنشستگی در رسانه های اجتماعی به وضوح نشان می دهد که سابق هند کاپیتان است که هنوز هم چشم دوخته اند بازگشت به تیم ملی.

Dhoni شده است به دور از کریکت برای بیش از یک سال در حال حاضر. او در آخرین بازی برای هند در جام جهانی نیمه نهایی از دست دادن به نیوزیلند و پس از آن خود را در آینده شده است ثابت حدس و گمان به او پیدا کردن یک محل در BCCI مرکز قرارداد بازیکنان لیست.

"او است که مشخصات پایین. در این مستند او بدون حضور در رسانه های اجتماعی. من نمی دانم از کجا این همه چیز آمده است. من فقط نمی دانم" Sakshi گفت: در طول یک Instagram Live میزبانی Chennai Super Kings.

"ببینید اگر شما باید آماده برای این چیزهایی که شما در رسانه های اجتماعی قرار گرفتن در معرض... مردم باید نظرات خود را. دو روز پیش وقتی که Dhoni 'بازنشسته' روند, پیام قرار داده شد... هر زمان که هر چیزی اتفاق می افتد, من شروع به گرفتن تماس و پیام است."

گمانه زنی ها بیشتر به دست آورد بخار با عدم قطعیت در اطراف این سال IPL در پی COVID-19 pandemic به عنوان اعتقاد بر این است که Dhoni است eyeing بازگشت به تیم هند از طریق نقدی غنی T20 لیگ.

"ما البته از دست CSK هنوز هم تعجب که آیا IPL رفتن به اتفاق می افتد یا نه. دختر من نیز درخواست 'هنگامی که آن را به اتفاق می افتد؟' بیایید ببینید..."

اما اگر هیچ کریکت کل برنامه های خانواده به آمار تپه در Uttarakhand.

"اگر وجود دارد کریکت وجود خواهد داشت کریکت. اما ماهی و من برنامه ریزی برای ضربه زدن به تپه. ما در حال برنامه ریزی برای رفتن به Uttarakhand, اقامت در روستاهای کوچک. ما را به سفرهای جاده ای که امن است. هیچ پرواز" Sakshi گفت.

Dhoni, اما, نمی آیند نشان می دهد.

"شما می دانید که چگونه ماهی است... Mahi معتاد واقعا آمده و بحث در Insta زندگی می کنند. دانستن Mahi من می دانم که آنها (طرفداران) در مورد او دیوانه است. اما همه ما می دانیم که او را نگه داشته و مشخصات پایین در رسانه های اجتماعی."

Sakshi بیشتر delved در جنبه عاطفی کاپیتان سرد و به یاد زمانی که او رهبری CSK به عنوان IPL در سال 2018 به عنوان چنای لباس همراه با راجستان سلطنتی بودند ساخت باز گشت به مسابقات پس از گذراندن دو سال ممنوعیت.

"ماهی همیشه احساسی در مورد کریکت. آن عشق خود را," او گفت: از Dhoni که تنها کاپیتان را به نفع خود تمام ICC غنائم (50-بیش از جام جهانی T20 جام جهانی, و قهرمانان جام) و همچنین در زمان هند به شماره 1 آزمون رتبه بندی است.

"او یک تفکر مغز آن استراحت نمی کند. زمانی که او نقش بازی های ویدئویی کمک می کند تا او را منحرف کردن ذهن خود را که یک چیز خوب است. امروزه PUBG است تجاوز تخت من. ماهی خواب است-صحبت کردن در مورد PUBG این روزها," او گفت:.

"تصویری بازی استرس منفجر یاخوردکننده به صورت او. زمانی که او نقش بازی های ویدئویی کمک می کند تا او را منحرف کردن ذهن خود را که یک چیز خوب است."

دور از کریکت 38 ساله نیز مشغول pampering شور و شوق خود را برای دوچرخه.

"او خریداری قطعات و مونتاژ آنها. او مونتاژ دوچرخه و به طور کامل آن را مونتاژ و او را فراموش کرده برای قرار دادن یک قسمت و روز بعد او تا به حال برای باز کردن دوچرخه و او آن را انجام دهد همه را دوباره و دوباره" Sakshi گفت.

Sakshi نیز افتتاح شد تا در مورد کاپیتان سابق را رفاقت با هم تیمی های خود.

"ماهی همیشه خود را نگه داشته درب باز است. بوده است که از سال 2010 (زمانی که ما ازدواج کردم). مردم ما چت گاهی اوقات تا 3-4 صبح. زمانی که آنها می آیند به صحبت کردن در مورد ماهی کریکت من برود."

در سبک ورید ادامه گفت: تنها او می تواند انتخاب کنید تا یک مبارزه با 'یخ-سرد' Dhoni.

"هیچ کس میدارد مبارزه با او. من تنها یک" او به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب