در میان مستند, Punjab کشیده می شود به دعوای حقوقی با قدرت گیاه

نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 8:48:53 am مدافع کلی At

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 8:48:53 am
Amid lockdown, Punjab gets drawn into legal dispute with power plant مدافع کلی Atul Nanda خواسته شده بود به دنبال دستورالعمل با توجه به مورد ظ توسط Talwandi Sabo قدرت محدود است. (فایل)

پنجاب قدرت دولت محدود شرکت (PSPCL)'s تصمیم به فراخوانی نیروی majeure — یک بند در قرارداد به دنبال تاخیر از مسئولیت در صورت وجود شرایط پیش بینی نشده در یک توافقنامه خرید برق به چالش کشیده شده است قبل از پنجاب و هاریانا دادگاه عالی. یک مقدار بیش از 200-220 تومان کرور روپیه است که درگیر در مناقشه با توجه به طرف های درگیر در دادخواهی.

در حالی که دادگاه در روز جمعه مسئله توجه رسمی پس از دولت مطرح یک سوال در مورد یک حکم دادخواست را نگهداشت در ماده مدافع کلی Atul Nanda خواسته شده بود به دنبال دستورالعمل با توجه به مورد ظ توسط Talwandi Sabo قدرت محدود است.

این PSPCL صادر کرد, توجه به مانسا مبتنی بر تولید برق در تاریخ 29 مارس اعلام شده است که ناگهانی و شدید کاهش تقاضا در پنجاب به تمام صنعتی و تجاری واحدهای بسته شده اند و درخواست توقف آن اعلام در دسترس بودن از تولید ایستگاه با توجه به PSPCL به عنوان موظف است تحت نیروی majeure شرایط به سود قدرت اعلام شده موجود و ظرفیت پرداخت هزینه. نیروی majeure بند باقی مانده قابل استفاده تا 25 مه تاریخ بود که آن را لغو .

Talwandi Sabo قدرت محدود را به چالش کشیده است با استناد به نیروی majeure گفت: این اقدام خلاف مقررات مدیریت بحران قانون و دستورالعمل صادر شده توسط وزارت نیرو. تصمیم گرفته شده است به انکار ظرفیت اتهامات از دو ماه دوره به شرکت و منجر به عدم پرداخت حقوق و دستمزد به 70 مستقیم کارکنان و 1,776 غیر مستقیم کارگران در این طومار متحده است. ظرفیت اتهامات یک مقدار ثابت پرداخت می شود در دسترس ظرفیت نیروگاه. با توجه به درخواست دولت پنجاب انتقال Corporation Limited کشور صادر شده انرژی حساب در ماه مارس سال 2020 اما شکست خورده به نظر این شرکت اعلام ظرفیت.

ارشد طرفداران Harish مرهم و Akshay Bhan به نظر می رسد برای این شرکت در روز جمعه. "درخواست (نیروگاه) نمی خواهد در موقعیت عملیاتی برای تولید برق در آینده برنج فصل زمانی که تقاضا برای قدرت فوق العاده بالا که ممکن است در یک سناریو که در آن مردم از پنجاب ممکن است برق با توجه به impugned اقدام در این مهم بار" درخواست خواند و اضافه کرد که این شرکت در حال بررسی بدهی های بیش از 7,300 تومان کرور روپیه ماهانه با بهره ثابت هزینه Rs 70 کرور به سمت بانک ها.

Nanda قبل از استدلال دادگاه دادخواست است و نه نگهداری وجود دارد به عنوان یک بند برای داوری در توافقنامه خرید برق بین Talwandi Sabo قدرت محدود و PSPCL. مورد موکول شد جلسه بعدی در تاریخ 5 ژوئن. "نیازی به گفتن نیست, این سوال از نگهداری از این حکم درخواست نگه داشته است باز" خواندن این منظور تصویب شده توسط عدالت لیزا گیل.

این شرکت تهیه شده است قدرت به PSPCL از سال 2008. آن را نیز استدلال در این طومار که نیروگاه در پنجاب در حال حاضر از نظر مالی تاکید کرد با توجه به ادامه عدم پرداخت به مسائل و PSPCL مدیون آن بیش از 710 تومان کرور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن