دادگاه: Koochiching شهرستان قاضی بازدید از زندان را تکذیب کرد سلاح سرد متهم عادلانه حکم

سه قاضی پنل به اتفاق آرا لغو کریستوفر Dwayne Leckner 12 و نیم سال حبس برای سلاح سرد دوست دختر خود گفت: او حق د

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

سه قاضی پنل به اتفاق آرا لغو کریستوفر Dwayne Leckner 12 و نیم سال حبس برای سلاح سرد دوست دختر خود گفت: او حق دارد برای تجدید نظر از یک قاضی.

"دادگاه بخش را انجام در این مورد بررسی و با تکیه بر اطلاعات خارج از ضبط به منظور تعیین دقت مدرکی در پرونده محروم Leckner از حق دادرسی عادلانه و قبل از یک قاضی بی طرف," قاضی جین کوکران نوشت: در نظر است.

Leckner, 34, بین المللی می افتد التماس گناه در ماه مارس 2019 به اتهام جنایت درجه اول پس از حمله با چاقو دوست دختر خود را سه بار در حالی که به شدت مست در نوامبر سال 2018 با توجه به سوابق دادگاه.

درخواست توافق تصریح شده است که دادستان خواهد کلاه خود را از صدور توصیه در 150 سال در حالی که Leckner شد رایگان به استدلال می کنند برای خروج از دولت از صدور دستورالعمل.

Christopher Dwayne Leckner

کریستوفر Dwayne Leckner

پیش از صدور حکم یک dispositional مشاور از دفتر مدافع تهیه یک گزارش نتیجه رسید که Leckner رنج می برد از یک سابقه طولانی از سلامت روان و سوء مصرف مواد مسائل. او به دادگاه گفت که زندان های برنامه نویسی است که "اغلب محدود به 'شدید' و 'جدی' بیماری های روانی" ساخت آن را بعید Leckner خواهد واجد شرایط با توجه به اسناد دادگاه.

این مشاور توصیه می شود قاضی ماندن حکم زندان و محل Leckner در مشروط شدن با این شرط که او وارد دراز مدت بستری و درمان است. Leckner که تا به حال صرف بیشتر از زندگی بزرگسالی خود را در زندان قبل از جرائم نیز به دادگاه گفت که او تا به حال شده است قادر به دریافت درمان در کسانی که قبل از نانامی به بازی که اکثرا خدمت در سلول انفرادی به نظر یادداشت ها.

اما Koochiching شهرستان وکیل جف Naglosky قاضی به اعمال دستورالعمل زندان با استناد به نیاز به حفاظت از امنیت عمومی و استدلال وجود دارد "عالی" برنامه های درمان در دسترس در زندان است.

نهم قضایی منطقه قاضی چارلز LeDuc سپس زمام امور را به دست خود او.

LeDuc, با توجه به نظر اعلام کرد او تعویق انداختن صدور حکم شنیدن بنابراین او می تواند "شخصا ... رفتن و صحبت با وزارت اصلاحات برنامه نویسی ، او با دعوت از وکلای هر دو طرف به همراه او در سفر خود به مینه سوتا Correctional Facility در استیلوتر.

سه هفته بعد دادگاه reconvened و LeDuc را تکذیب کرد Leckner درخواست به صورت مشروط.

Judge Charles LeDuc

قاضی چارلز LeDuc

"شما دریافت خدمات بیشتر در زندان از شما همیشه می تواند در مکان های عمومی" قاضی گفت. "من در وجود آقای Leckner. من تو را دیدم این خدمات است که به شما می گویند شما نمی توانید دریافت کنید."

LeDuc به احتمال زیاد "انگیزه (یک) میل به طور کامل در نظر گرفتن گزینه های در دسترس به Lecker به اعمال عادلانه جمله" تجدید پنل اشاره کرد. اما تصمیم خود برای بازدید از زندان ایستاده بود در "تضاد روشن-خط قانون که" قضات ممکن است درگیر در تحقیقات مستقل از حقایق در شواهد.'"

"در رسیدن به این نتیجه گیری ما نشان می دهد که قضات نباید بازدید تادیبی امکانات به طور کلی برای اهداف آموزشی خارج از چارچوب یک مورد خاص وجود دارد مفید دلیل برای انجام این کار" کوکران نوشت.

"اما دادگاه منطقه را آگاهانه تصمیم به ادامه صدور حکم دادرسی به طور مستقل جمع آوری اطلاعات بیشتر و دادگاه پس از آن تکیه بر این اطلاعات برای هدف خاص از ساخت یک محکومیت تصمیم را تکذیب کرد Leckner حق خود را به یک بی طرف تصمیم ساز."

LeDuc تنها قاضی حفره ای در Koochiching شهرستان خدمت از سال 1999. قاضی تامارا ان از کروکستون را تعیین یکی دیگر قاضی از منطقه 9 به رسیدگی resentencing.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن