Bygones: 20 سال پیش کاهش در Potlach

اخبار تریبون 6 ژوئن 1980 حدود 50 کارلتون ساکنان شهرستان با حضور در جلسه شب گذشته در Moose Lake در دولت برنام

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

اخبار تریبون 6 ژوئن 1980

  • حدود 50 کارلتون ساکنان شهرستان با حضور در جلسه شب گذشته در Moose Lake در دولت برنامه ریزی شده خرید زمین برای ساخت و تفریحی دنباله دار در این شهرستان است. این طرح خواستار دنباله ساخته شود در یک متروکه راه آهن سمت راست از راه.
  • نه مردان به نمایندگی از دلوت را در میانه چالش رسیده اند West Memphis, آرکانزاس, در تلاش خود را به مجموعه ای از رکورد سرعت برای قایقرانی طول رودخانه می سی سی پی. تلاش جمع آوری کمک برای میانه چالش یک مسیحی گرا توانبخشی الکل و مواد مخدر مرکز.

اخبار تریبون 6 ژوئن 2000

  • حقوق و مزایای کارکنان Potlatch Corp. در حال یادگیری سرنوشت خود را این هفته به عنوان شرکت شروع می شود آهسته و دردناک روند اجرای کارکنان کاهش. در تلاش برای کاهش هزینه های Potlatch اتحاد دوباره ارزیابی هر حقوق و مزایای موقعیت از مدیران به فروشندگان.
  • برتر شهرستان نمایندگان باید تصمیم بگیرند که امشب که آیا به بخشی از مفصل اجرای قانون/بهداشت و خدمات انسانی پیچیده Douglas County برنامه ای برای ساخت پشت آن دادگاه است. هیئت شهرستان رای خواهد داد فردا در جستجوی مناقصه برای فاز اول ساخت و ساز.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب