گجرات: Yatin Oza محروم از 'ارشد مدافع' تعیین

به گجرات دادگاه عالی روز سه شنبه وکیل محروم Yatin Oza بود که با صدور اطلاعیه جنایی تحقیر توسط دادگاه از تعیین

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

به گجرات دادگاه عالی روز سه شنبه وکیل محروم Yatin Oza بود که با صدور اطلاعیه جنایی تحقیر توسط دادگاه از تعیین او به عنوان ارشد مدافع.

تصمیم گرفته شد در دادگاه جلسه از دادگاه عالی برگزار شده در جولای 18 و اطلاع رسانی صادر شد, توسط, ثبت, کل دادگاه عالی در روز سه شنبه.

تبلیغات

این حرکت پس از دادگاه در زمان suo motu cognisance یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده توسط گجرات دادگاه عالی طرفداران' Association (GHAA) رئیس جمهور Oza در مارس 9. دادگاه در زمان مخالفت جدی به او بردن را "متهم انگشتان...در برابر دادگاه عالی, دادگاه عالی دولت و رجیستری توسط مسئولانه پر شور و intemperate تحویل در مصاحبه" در کنفرانس مطبوعاتی که آن هم بصورت زنده از طریق Facebook.

Oza تا به حال ادعا HC رجیستری از طرفداری از وکلا با "میلیاردر مشتریان" و اتهام خویش و قوم پرستی در گرفتن مسائل گردش زیر که دادگاه جنایی آغاز تحقیر دادرسی علیه او.

تبلیغات

کامل دادگاه در جولای 18 جلسه "به اتفاق آرا به حل و فصل" به بررسی و یادآوری کامل تصمیم دادگاه از 25 اکتبر سال 1999 که در آن Oza تعیین شد به عنوان یک ارشد مدافع.

اطلاع رسانی صادر شده در شنبه متحده که تصمیم گرفته شد "در اعمال قدرت اعطا تحت حاکمیت 26 دادگاه عالی گجرات - تعیین ارشد طرفداران قوانین 2018."

تبلیغات

این قانون می گوید که اگر ارشد مدافع مجرم انجام است که با توجه به کامل دادگاه disentitles ارشد مدافع نگران به ادامه به ارزش تعیین کامل دادگاه ممکن است بررسی آن تصمیم گیری و به خاطر همان ارائه کامل دادگاه می دهد یک فرصت شنوایی برای فرد مورد نظر قبل از هر گونه اقدام گرفته شده است.

در زمان شروع جنایی تحقیر دادگاه عالی نیز مطرح برای در نظر گرفتن قبل از این دادگاه به لغو Oza تعیین به عنوان یک ارشد مدافع.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب