کلینیک مایو به پایان furloughs با توجه به سریعتر از انتظار بهبود

روچستر, Minn. -- گفت که این عمل به مورد "85 تا 90 درصد از نرمال" کلینیک مایو رهبران گفت: کارکنان چهار شنبه, ژ

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

روچستر, Minn. -- گفت که این عمل به مورد "85 تا 90 درصد از نرمال" کلینیک مایو رهبران گفت: کارکنان چهار شنبه, ژوئن 24, که همه گیر رانده furloughs و دستمزد کاهش به پایان خواهد رسید خیلی زودتر از برنامه ریزی شده.

مدیر عامل دکتر Gianrico Farrugia و رئیس اداری افسر Jeffrey W. Bolton ارسال پیام داخلی به کارکنان.

"از آنجا که خود کار تیمی و تعهد به بیماران ما — ما مجدد طی 8 هفته واقعا فراتر از انتظارات ، ما labs باز هستند و ما در حال آموزش دوباره و ما به دنبال پس از بیمارانی که نیاز ما و درک ما. ما تا به حال بسیار قوی افزایش داشته سرپایی در روش و عمل جراحی ...," Farrugia نوشت. "اساسا ما عمل است و به حدود 85 تا 90 درصد از نرمال که از اواسط ماه ژوئن. فعال از تمرین همراه با هزینه های ما کاهش و تمایل خود را به انعطاف پذیر در یک محیط کار جدید ... باعث شده است تا منابع مالی به طور قابل توجهی بیش از ما تجدید نظر 2020 اهداف ممکن است و این مسیر همچنان به ماه ژوئن است."

نامه نقشه برداری برخی از واژگونی برنامه.

در اواخر آوریل, کلینیک مایو اعلام کرد قصد دارد به کردند و یا کاهش ساعت حدود 42 درصد از آن 70,000 کارکنان در سراسر همه از آن دانشگاه در تلاش برای کاهش پیش بینی 3 میلیارد دلار از دست دادن با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

این نامه را احتیاط که همه چیز به طور کامل بازگشت به قبل از همه گیر سطوح.

"در حال حاضر ما نمی دانیم که آنچه در پیش رو برای ما و ما می دانیم که ما recovery ممکن است ادامه, اما آن را نیز ممکن است غرفه نیاز ما به reinstitute برخی اقدامات" Farrugia نوشت. "با این حال ما متعهد به باز و شفاف با شما و به انعطاف پذیر در رویکرد ما به این بیماری همه گیر. ما برنامه ریزی شده به همراه محافظت از کلینیک مایو اصلی ما ماموریت و ارزش (و) شما در حال انجام این کار است. ما متعهد به اشتراک گذاری فداکاری و برنده است."

کلینیک مایو دریافت 150 میلیون دلار در فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون بودجه, به علاوه اضافی 900 میلیون دلار در پیشبرد مدیکر پرداخت. معلوم نیست چه کسانی مناسب به این سریعتر از پیش بینی های بازیابی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب