انگلستان در مقابل غرب هند | Brathwaite و امید در آهنگ

Kraigg Brathwaite و Shai امید ثابت خار در انگلستان گوشت به عنوان غرب هند از دست داده و فقط یک حلقه در چهارمین

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

Kraigg Brathwaite و Shai امید ثابت خار در انگلستان گوشت به عنوان غرب هند از دست داده و فقط یک حلقه در چهارمین روز صبح از تست دوم در اولدترافورد در روز یکشنبه.

بازدید کنندگان رسیده 118 برای دو در ناهار با Brathwaite شکست نخورده در 41 و امید در 25. این دو تا به حال به ثمر رساند سه صدها نفر بین آنها زمانی که غرب هند را شکست داد و انگلستان با پنج ویکت در تست دوم در Headingley سه سال پیش.

آن را خسته کننده صبح برای انگلستان با نتیجه 1-0 پس از چهار حلقه از دست دادن در هفته گذشته برای اولین بار آزمون در ساوتهمپتون. پس از روز سوم بود شسته و بازی از سر گرفته شد روز شنبه در نور آفتاب با غرب هند 32-1.

Nightwatchman Alzarri یوسف که ممکن است نوزادان در هنگام تولد به سام کوران بود و انگلستان مورد بررسی در جمعه باید از کار خود برکنار شده برای 16 زمانی که او لبه کریس Woakes. اما بن استوکس در سوم لغزش کاهش یافته است پس از گرفتن Zak کرولی در حال حرکت در سراسر دوم از لغزش پنهان خود را مشاهده.

خاموش-عنکبوتی که تار میتند Dom Bess اما موفق شد که در آن انگلستان quicks شکست خورده بود که با توپ دوم از روز او جوزف سکس با Ollie پاپ در پا کوتاه برای 32 با شدت چرخش تحویل.

در رفت و امیدوارم که در آزمون صدها نفر ساخته شد در Headingley در سال 2017, پوشش سوار کوران برای دو نفر چهار دست و پا. انگلستان تلف یک بررسی پس از Brathwaite در 24 بود به درستی داده نمی کردن پس گیر افتاد-پشت دادگاه تجدید نظر خاموش Woakes.

استفاده از بزاق

بین المللی کریکت Counil (ICC) است ممنوعیت استفاده از بزاق به درخشش توپ اما در قانون جدید به نظر می رسید که قلم Dom Sibley ذهن به انگلستان باز کن با استفاده از بزاق بر روی توپ.

پس از کریس Woakes حال دگرگون 41 بیش از غرب هند نوبت داوری Michael Gough بود سریع متوجه چه Sibley انجام داده بود با توپ و از جیبش یک sanitised دستمال برای تمیز کردن آن در هر دو طرف.

با توجه به قوانین جدید بولینگ تیم یک هشدار دریافت کنید اگر بزاق دهان استفاده می شود به درخشش در توپ. اگر تیم تلاش همان بیش از دو برابر خواهد بود با توجه به پنج اجرای مجازات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب