گجرات: امرلی به صفحه نمایش مردم ورود از سورت احمدآباد بمبئی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: جولای 16, 2020 1:08:11 am همانطور که از چهارشنب

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: جولای 16, 2020 1:08:11 am
Gujarat covid news, gujarat covid cases, gujarat covid cases toll, Amrelicovid cases toll, indian express news همانطور که از چهارشنبه امرلی منطقه ثبت 197 تایید موارد Covid-19. (بازنمودی)

با در نظر coronavirus موارد ظهور در امرلی, منطقه دولت شروع خواهد شد و غربالگری افرادی که از سورت احمدآباد و بمبئی از پنج شنبه. به گفته مقامات منطقه اکثریت مردم آزمایش مثبت برای عفونت های ویروسی در امرلی تا به حال یک سفر تاریخچه از این سه منطقه.

منطقه بازپرس امرلی, Ayush بلوط صادر شده اطلاع رسانی در بخش 33 (1) (ب) از گجرات پلیس عمل می کنند, در روز سه شنبه الزامی مردم از آمدن به امرلی از سورت و ولسوالی احمدآباد گجرات و همچنین از بمبئی در ماهاراشترا به سلامت خود را به نمایش در مرز منطقه امرلی. اطلاع رسانی اظهار داشت که افرادی که از این سه شهرستانها و مناطق که از نقاط Covid-19 موارد خواهد بود اجازه ورود به امرلی تنها از طریق Chavand checkpost در راجکوت باونگر بزرگراه دولت در Lathi taluka از امرلی. چنین نوشته خواهد بود موضوع را به بررسی سلامت-تا — غربالگری توسط وزارت بهداشت و درمان تیم های ارسال شده در نقطه ای.

بلوط گفت که دولت گجرات شرکت حمل و نقل جاده (GSRTC) اتوبوس را که هر دو از سرچشمه سورت احمدآباد و بمبئی و یا عبور از آنها را وارد نکنید امرلی از طریق Chavand چک-پست خواهد بود در متوقف وندا checkpost در Savarkundla taluka و Dungar در Rajula taluka برای سلامت غربالگری مسافران است. "هیچ مسافری که از سورت احمدآباد و بمبئی باید از وسیله نقلیه خود را پس از ورود به امرلی تا غربالگری سلامت خود را به اتمام است" اضافه شده اطلاع رسانی خواهد شد که موثر باقی می ماند و تا پایان این ماه.

همانطور که از چهارشنبه امرلی منطقه ثبت 197 تایید موارد Covid-19. از این 91 فعال هستند موارد در حالی که تعداد مساوی از بیماران بهبود یافته اند. این عفونت نیز ادعا کرد 15 زندگی در امرلی تا کنون.

با توجه به دقیق اجرای مستند و همکاری ساکنان آن امرلی تا به حال دست نخورده باقی مانده است با این بیماری همه گیر تا مارس 13 حتی به عنوان بیماری مسری به حال تحت پوشش تمام باقی مانده 32 منطقه از دولت است.

"به عنوان بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از شیوع کروناویروس و نگه داشتن در ذهن افزایش تعداد موارد شدید تماس با ردیابی این موارد انجام شد و متوجه شد که اکثریت کسانی که آزمایش مثبت آمده بود از Surat منطقه احمدآباد منطقه و یا بمبئی. لازم است به صفحه نمایش وسایل نقلیه و مسافران از سورت احمدآباد و بمبئی" DM گفت: در اطلاع رسانی.

صحبت کردن به هند اکسپرس روز چهارشنبه بلوط گفت: اطلاع رسانی در سطح تبعیض آمیز. "اما پس از آن تمام مقررات مربوط به Covid-19 مهار تا حدودی تبعیض آمیز. با اینحال آنها هستند که در حال حاضر مورد نیاز. هدف ما این است که به تشخیص زود هنگام موارد به طوری که هیچ محلی از گسترش عفونت و ارائه به موقع درمان پزشکی به طوری که مرگ و میر همچنان بالاترین. این را می توان با غربالگری افرادی که از مکان های که در آن موارد بیشتر," او گفت:.

اتفاقا پس از احمدآباد سورت پدید آمده است به عنوان جدید سر چشمه از Covid-19 عفونت در دولت است. بمبئی در ماهاراشترا است همچنین مبارزه با عفونت های ویروسی برای بیش از سه ماه در حال حاضر. هزاران نفر از مردم در این سه شهر در حال بازگشت به مکان های مادری خود در امرلی در تلاش برای فرار از ویروس و همچنین با توجه به بسته شدن کارخانه ها و کسب و کار وجود دارد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب