خواننده مشخصات: تهمت غیر مسئولانه کمرنگ جلوه دادن همه گیر

امریکا بدبختی از racking تا یکی از بدترین سوابق در جهان توسعه یافته در COVID-19. ما برخی از بهترین پزشکان در

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

امریکا بدبختی از racking تا یکی از بدترین سوابق در جهان توسعه یافته در COVID-19. ما برخی از بهترین پزشکان در جهان, و گران قیمت در سیستم مراقبت های بهداشتی. متاسفانه ما همچنین رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

از اولین روز همه گیر تهمت غیر مسئولانه کاهش شدت آن است. او را نادیده گرفته و از مشاوره کارشناسان پزشکی که به طور مداوم تا به حال به راه رفتن خود را فوق العاده نادان misstatements. او به نظر می رسد اکنون در تلاش برای تظاهر این بیماری همه گیر است و او است که با تنظیم یک مثال وحشتناک با تمسخر برای ماسک صورت.

او درباره کم جدید توصیه کمتر, تست نه بیشتر. او sycophants سعی به تظاهر او فقط شوخی اما او سرسختانه اصرار داشت او هرگز بچه ها. تمام کارشناسان پزشکی اصرار دارند ما نیاز به تست بیشتر برای مقابله با این وحشتناک بیماری همه گیر. اما تهمت ظاهرا مایل به قمار با زندگی های بی شماری از آمریکایی ها به جای معشوق "شماره" نگاه بد. او بی شرمانه قرار می دهد و خود را در نگرانی های سیاسی بالاتر از سلامت خود به شمار می رود.

این نتیجه از انتخاب به عنوان رئیس جمهور یک واقعیت نشان می دهد سرگرم کننده که آشکارا scorns علم و تخصص های پزشکی.

یک چیز در مورد علم مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد قادر به درک قوانین فیزیک و شیمی و زیست شناسی است که مهم نیست که آیا شما در آنها را باور یا نه. شما نمی توانید قلدر آنها را مثل یک شرکت کننده در یک برنامه تلویزیونی. شما نمی توانید آنها را آتش. اما اگر شما اصرار در بی توجهی آنها را برای مدت طولانی به اندازه کافی آنها به خوبی ممکن است در نهایت شما شلیک.

James J. اماتو

دلوت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب