بازار آمریکا بازگشایی ژوئن 1

فروشگاه در بازار آمریکا را بازگشایی آغاز ژوئن 1, بلومینگتون بازار اعلام کرد روز شنبه, مارس 14. مراکز در میان

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

فروشگاه در بازار آمریکا را بازگشایی آغاز ژوئن 1, بلومینگتون بازار اعلام کرد روز شنبه, مارس 14.

مراکز در میان مینه سوتا کسب و کار است که می تواند رزومه فرد فروش دوشنبه, اگر آنها در بیش از 50 درصد ظرفیت و اجتماعی فاصله برنامه های رژیم صهیونیستی است. تیم Walz چهارشنبه اعلام کرد.

بازار از امریکا کار کرده است به مدت دو ماه برای کمک به شناسایی و ایجاد صنعت گسترده بازگشایی پروتکل های ایمنی. انتظار برای بازگشایی "ما اجازه خواهد داد که زمان برای ایجاد محیط امن ممکن است برای مهمانان ما و اجازه می دهد تا ما مستاجران زمان مورد نیاز برای آماده شدن برای بازگشایی" با توجه به بیانیه ای از بازار که اشاره کرد که همه خرده فروشان را بازگشایی در همان زمان.

رستوران ها و جاذبه های در معا بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که وجود دارد بیشتر راهنمایی از مقامات وزارت امور خارجه ، موسسات غذایی هنوز هم ممکن است از طریق منظقه و تحویل.

بازار بسته مارس 17 اجتماعی فاصله تلاش ramped تا به آدرس coronavirus بیماری همه گیر. بازار آمریکا بیش از 500 فروشگاه در سراسر بیش از 5 میلیون فوت مربع.

"وجود دارد بسیاری از ناشناختهها در اطراف این بحران بهداشتی و همه ما ممکن است تجربه شکست در طول راه" بازار در بیانیه ای گفت. "اما این خبر امیدوار کننده است, اخبار نه فقط برای بازار آمریکا اما برای ما خرده فروشی در تمام جامعه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن