College of St. Scholastica چرخ دنده تا برای آوردن دانش آموزان به دانشگاه این سقوط

پردیس رهبران در سراسر کالج صرف تابستان در حال توسعه و هماهنگی برنامه های در چگونه دانش آموزان را به محوطه دانش

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

پردیس رهبران در سراسر کالج صرف تابستان در حال توسعه و هماهنگی برنامه های در چگونه دانش آموزان را به محوطه دانشگاه با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است و برای St. Scholastica مدیر مسکونی زندگی الیوت جانستون یکی از بزرگترین موانع در طول این فرآیند شده است که چگونه به طور ناگهانی برنامه می توانید تغییر دهید.

"شما صرف سه روز نوشتن واقعا برنامه ریزی دقیق و سپس راست به عنوان شما در مورد به ارائه آن برای انتشار, همه چیز تغییرات" جانستون گفت. "بنابراین یکی از بزرگترین چالش هایی است که چگونه ما مطمئن شوید که دانش آموزان آگاه دقیق و برنامه ریزی دقیق می شود و نه مبهم است."

در این مرحله در تابستان, برنامه ریزی برای در پردیس مسکن است, در بیشتر قسمت نهایی و متکی بر دستورالعمل تاسیس شده توسط مینه سوتا, وزارت بهداشت و, مینه سوتا, خصوصی, کالج, شورای.

همانطور که از هفته گذشته St. Scholastica شد و در حدود 85 درصد ظرفیت خود در مسکن پردیس برای ترم پاییز. از 918 تخت در دسترس 718 اختصاص داده شده است. یک بال از 20 تخت شده است را کنار بگذارند برای quarantining اهداف است.

یک واحد جداسازی خواهد بود در زیرزمین و منطقه ای که در آن دانش آموزان دیگر زندگی نمی کند. از آن خواهد شد در دسترس برای کسانی که تایید بیمار و نیاز به مراقبت از پردیس درمانگاه.

با برخی از دانش آموزان در مورد زندگی در یک جمع تنظیم طول یک بیماری همه گیر جانستون گفت: این دانشکده است که بیشتر انعطاف پذیر در اجازه دادن به مردم از مسکن خود قرارداد.

اول و دوم دانش آموزان سال در St. Scholastica ملزم به زندگی در پردیس مگر اینکه ساکن با یک قیم قانونی در یک شعاع خاص از مدرسه. کالج افزایش یافته است که شعاع با توجه به همه گیر اجازه می دهد تا دانش آموزان بیشتر این گزینه از زندگی خارج از دانشگاه. این منجر به کاهش مسکن اعداد برای دانش آموزان سال اول.

کتی Brostrom خواهد بود یک دانشجوی سال دوم در St. Scholastica این سقوط زندگی در پردیس آپارتمان با سه نفر دیگر از دانش آموزان دو به یک اتاق خواب که دولت در بخش بهداشت و درمان می گوید: مدارس می توانید با خیال راحت.

اگر St. Scholastica بود هر بزرگتر Brostrom که هم بهترین بازیکن والیبال در این دانشکده گفت: او ممکن است بیشتر نگران بازگشت به زندگی در یک جمع تنظیم این سقوط. او مانند بسیاری از همسالان خود است و مشتاق برای برخی بازگشت به حالت عادی پس از مدت طولانی دور.

"من واقعا می خواهم به بازگشت به دلیل آن بوده است که حدود پنج ماه و چیز بزرگ در مورد کالج بود که دور داشتن خود استقلال" Brostrom گفت. "در خانه شما لازم نیست که همان حس استقلال است."

اقدامات ایمنی

کالج قصد دارد برای تضعیف اما نه ممنوعیت, دانشجو ساکنان از داشتن مهمانان را به خود آپارتمان و اتاق خوابگاه. در هر زمان یک مهمان و بازدیدکننده داشته است شخص دیگری را به اتاق همه در حضور و غیاب مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن چهره و پوشش. هم اتاقی نمی خواهد نیاز به پوشیدن پوشش صورت در حضور هر یک از دیگر.

بر اساس یک توصیه از دولت در بخش بهداشت و درمان این کالج است که هنوز هم اجازه می دهد مردم مشترک lounging مناطق به دلیل این تلقی امن تر برای دانش آموزان برای جمع آوری در فضاهای بزرگتر با تهویه بهتر از قراردادن به اتاق خود.

"سالن ما هنوز هم قابل استفاده است اما ما در حال گرفتن مبل ها و ترک فقط تک اشغال صندلی برای به اجرا درآوردن و تشویق 6 فوت, فاصله," جانستون گفت.

پس هر اتاق خوابگاه دارای یک سینک ساکنان را تشویق به حفظ و بهداشت و مانند دندان-مسواک زدن در اتاق خود را. دانش آموزان را ملزم به پوشیدن صورت پوشش در حالی که در راه خود را به دوش جمعی و سرویس بهداشتی.

اگر کسی برای منزوی کردن و یا قرنطینه St. Scholastica را تشویق خواهد کرد که در آن دانشجویان به بازگشت به خانه در آن زمان اگر آنها می توانند. کالج تر خواهد بود سخت در آن با افرادی که تا به حال قرارداد این ویروس از رفتار در رفتار مخاطره آمیز مانند حضور در احزاب.

"یکی از چیزهایی که ما هنوز در حال کار بر روی این است که مرتب کردن بر اساس آنچه که در جامعه استاندارد انتظار" جانستون گفت. "ما نمی نهایی چه خواهد بود هر گونه عواقب اما RAs (ساکن دستیاران) خواهد بود و ما بر روی زمین جلو دونده به طوری که آنها خواهد بود ابزاری در اجرای آن و پس از آن ما زندگی می کنند-در کارکنان حرفه ای نیز هست."

به صورت on-campus, ناهار خوری, ناهار خوری اتاق شده اند پیکربندی مجدد برای ایمنی با توجه به St. Scholastica سخنگوی رابرت Ashenmacher. بهداشت روش و برو گزینه های در دسترس خواهد بود در هر ناهار خوری محل برای تشویق فیزیکی فاصله.

ناهار خوری و سرویس کارکنان را تحت آموزش ایمنی پیش از ترم پاییز و نمایش در خواهد آمد روزانه.

Signs taped to the doors of a back entrance to Tower Hall warn that the building is closed to all College of St. Scholastica faculty, staff and students. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

نشانه های ضبط برای درهای عقب ورودی به برج سالن هشدار می دهند که ساختمان بسته است به همه College of St. Scholastica هیات علمی ، کارکنان و دانش آموزان. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

در ماه مه, کالج اعلام کرد که این امر می تواند ارائه ترکیبی از حضوری و مجازی روش های تدریس. علمی که در مورد آموزش چهره به چهره می تواند درخواست کار از راه دور گفت: Ryan Sandefer معاون رئیس جمهور برای امور تحصیلی.

تمام کلاس های آماده بودن برای هیبرید, تحویل, که بدان معنی است که دانش آموزان را به یک کنترل از راه دور-گزینه تحویل در صورتی که COVID-19-مربوط به نگرانی در مورد حضور در یک کلاس.

استثنا شامل کلاس های که در آن ترم نمی تواند انجام شود از راه دور مانند آزمایشگاه مهارت های بالینی-دوره های آموزشی مرتبط و به طور بالقوه دوره های هنر.

"در مواردی از این تسهیلات خواهد بود خطاب در مورد اساس" Sandefer گفت.

با یک چهره-پوشش سیاست در محل این دانشکده ارائه خواهد شد یک ماسک صورت یا دو برای هر دو کارکنان و دانش آموزان است.

نظارت بر تست و ردیابی

قبل از آنها می توانند دانش آموزان را به محوطه دانشگاه ایالت مینه سوتا مستلزم آن است که موسسات آموزش عالی توسعه برنامه های که آدرس آنها در حال رفتن به انجام تست ردیابی و نظارت برای COVID-19.

کریستین صندل یک پرستار ثبت شده و کالج کلینیک مدیریت است که کار خود را از طریق تابستان به کمک شکل که.

از طریق سوابق پزشکی الکترونیکی دانش آموزان یک ایمیل دریافت خواهید کرد هر روز درخواست از آنها برای تکمیل روزانه symptom checker. کالج پرستاران ثبت نام شده اطلاع داده خواهد شد اگر دانش آموزان هر چیزی از نگرانی.

"دانش آموزان خواسته می شود به ماندن قرار داده و گفته است که آنها برای حضور در هر گونه فعالیت ها تا زمانی که آنها در تماس با خدمات بهداشت و سپس ما بررسی علائم" صندل گفت. "آن را نیز به ما اجازه می دهد برای پیدا کردن افرادی که انجام نداده جستجوگر علائم را دنبال کنید و ببینید که چرا آن را انجام می شود."

روزانه چک در روند کمی متفاوت خواهد بود برای کارمندان خواهد شد که رفتن را از طریق منابع انسانی است.

پنج فرد پردیس درمانگاه ارائه خواهد شد آزمون به کسانی که علامتی یا تا به حال تماس نزدیک با یک COVID-19 مورد است. آزمون ارسال خواهد شد به دانشگاه مینه سوتا و کلینیک مایو برای آزمایشگاه کار می کنند.

"برخی از ما نه ماه کارکنان و برخی از آنها 10-ماه کارکنان, اما ما در حال کار را از طریق تابستان برای آماده سازی خودمان را به آماده شود برای تست و آشنا کردن خودمان با آن" صندل گفت.

St. Scholastica کار خواهد کرد با وزارت بهداشت برای انجام تماس ردیابی پس از تایید COVID-19 موارد است.

صندل اذعان کرد که بازگشت امن این سقوط ممکن است نیاز به تغییر در پردیس, فرهنگ, بیش از حد.

"یکی از چیزهایی که ما همیشه نوع برگزاری عزیز را به قلب ما این است که ما همیشه نگه داشتن درب باز برای مردم," او گفت:. "اما در حال حاضر بهترین چیز برای مردم ممکن است که شما مجبور به رفتن نگه دارید و لازم نیست که تماس نزدیک. این یک نوع از مجموع 180 تغییر به چه معنی است به درمان با دیگران با احترام و مراقبت از جامعه ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن