هند مستند خاطرات روز 46: شهرهای هند بروید دیجیتال با روبات و هوش مصنوعی تشخیص چهره سیستم های

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 10:30:59 pm کارگران به سر کار در خ

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 10:30:59 pm
india coronavirus lockdown کارگران به سر کار در خان بازار در دهلی نو در شنبه 9 مه سال 2020 است.

از شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) در روز شنبه اعلام کرد یک tie-up با بهارات بیوتکنولوژی بین المللی محدود (BBIL) به منظور توسعه یک به طور کامل بومی واکسن با استفاده از ویروس سویه های جدا شده در موسسه ملی ویروس شناسی (NIV) پونا. آن گفت: این امر به دنبال سریع-پیگیری مصوبات برای تسریع در تولید واکسن پس از آن مطالعات حیوانی و بالینی ارزیابی کاندیدای واکسن.

تعداد Covid-19 نفر در این کشور نزدیک به 60,000 علامت در شنبه, از جمله 1,981 مرگ و میر. اتحادیه وزیر بهداشت Harsh Vardhan گفت: تست ظرفیت برای Covid-19 تا به حال کوچک شده است تا در اطراف 95,000 آزمون در هر روز و در مجموع 15,25,631 تست های انجام شده تا کنون در سراسر 332 دولت و 121 آزمایشگاه های خصوصی.

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 46 از هند مستند:

ماسک تبدیل به یک کسب و کار برای کارآفرینان روستایی

در زیر راه اندازی ایجاد کرد کارآفرینی برنامه (SVEP), 5,000 روستایی کارآفرینان تولید و به فروش می رسد 3.5 لاخ ماسک های صورت برای, بهداشت حرفه ای, پلیس, رسانه های پرسنل و کارکنان تمیز کردن میان coronavirus بیماری همه گیر. کارآفرینان از, West Bengal, اوتار پرادش Madhya Odisha, Jharkhand و هاریانا آموزش دیده اند تحت برنامه ملی راه سازی روستایی امرار معاش ماموریت (NRLM)

"آنها آموزش دیده اند به نوآوری و انطباق با محیط در حال تغییر. اقدامات خود را در سناریوی حال حاضر ثابت کند که آموزش موفق بوده است," SVEP-EDII پروژه سر راجش گوپتا گفت: خبرگزاری PTI.

داخلی فیلم ترسناک — چگونه SRK ترویج Betaal

برای کمک به ترویج خود فایل جدید Betaal, Shah Rukh Khan شنبه اعلام کرد در یک مسابقه برای فیلمسازان. او از آنها خواست به کانال درونی خود را فیلمسازی شبح و ایجاد ترسناک داخلی فیلم با یک عنصر از وحشت. #SPOOKSRK گفت!

این سری است که میله میله به شروع جریان در Netflix بکشد در آوریل 24.

ماهاراشترا بیمارستان برای استقرار ربات برای Covid-کار مرتبط

چندراپور بیمارستان مدنی به زودی induct یک ربات برای جمع آوری گرد و خاک نمونه برای Covid-19 آزمون و به بیماران خود مواد غذایی و دارو است. منطقه جمع آوری Dr Kunal Khemnar تحویل "medi-rover ربات" که توسعه یافته توسط تاتا فن آوری های در ارتباط با دولت کالج مهندسی چندراپور به مسئولين بيمارستان در روز شنبه.

استفاده از روبات ها که دیده شده است در دیگر نقاط کشور نیز کمک می کند کاهش تعامل بین Covid بیماران پزشکان و پرستاران.

Telangana پلیس برای فعال کردن هوش مصنوعی و سیستم های مبتنی بر به اجرا درآوردن و پوشیدن ماسک صورت

این Telangana پلیس به زودی رول هوش مصنوعی فن آوری برای کمک به شناسایی افرادی که با پوشیدن ماسک. این DGP گفت: فن آوری های در حال اجرا در نظارت CCTVs. آن است که به احتمال زیاد یک رمان ابتکار در هند.

هوش مصنوعی مبتنی بر تشخیص چهره برای پیدا کردن مردم با پوشیدن ماسک. (توییتر/@TelanganaDGP)

ماهاراشترا صفحه اصلی وزیر ادای احترام به پلیس

ماهاراشترا صفحه اصلی وزیر آنیل Deshmukh خود را تغییر تصویر پروفایل در تمام حساب های رسانه های اجتماعی در روز شنبه به پلیس ایالتی آرم. او همچنین خواسته دیگران برای انجام همان را تشویق پرسنل پلیس که در خط مقدم از coronavirus بیماری همه گیر.

"وجود دارد یک نیاز به برجسته که برادران در پلیس خانواده به تنهایی نیست. مردم برای مراقبت از پلیس به اندازه من به خانه وزیر. من را حفظ خواهد کرد آرم ماهاراشترا پلیس به عنوان DP از تمام حساب های رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter و Instagram در افتخار ما پلیس شجاع. شما هم باید با استفاده از آرم (به عنوان DP) برای شرکت در اعداد بزرگ به افتخار پلیس, برادران," او گفت:.

Dhoni را مستند عکس الهام بخش الگوهای رفتاری در رسانه های اجتماعی

MS Dhoni تا حد زیادی در آنجا ماند و از چشم های عمومی پس از جام جهانی سال گذشته است. تازه تصویری از کاپیتان سابق هند با دختر, Ziva کردم مردم در مورد ظاهر خود توجه او به طور ناگهانی به نظر می رسید خیلی مسن تر از او است.

38 ساله wicketkeeper-رودخانه شده است گذراندن وقت در رانچی خانه با خانواده اش و سگ. اگر چه چنای SuperKings کاپیتان نیست فعال در رسانه های اجتماعی طرفداران شده اند به گرفتن یک نگاه اجمالی از او تشکر به دختر خود Instagram profile.

MS Dhoni, MS Dhoni ziva playing video, ziva dhoni playing video, ms dhoni beard look, ms dhoni old look, ms dhoni memes, latest desi memes, viral news, lockdown memes, indian express, یکی از الگوهای رفتاری در رسانه های اجتماعی. (@Samcasm7/ توییتر)

چشم در آسمان پلیس دهلی کتاب 33 ساله سرگردان پس از حکومت نظامی

ده روز بعد از پلیس دهلی مستقر وارداتی هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین های دید در شب و یک اطلاعیه سیستم در جنوب منطقه مورد اول از نقض مستند گرفتار شده توسط دوربین بود روز شنبه ظ. اوایل جمعه شب دوربین که ماند ساکت منطقه گرفتار a 33-year-old man را برای یک پیاده روی. هواپیماهای بدون سرنشین اپراتور بود که با پرسنل پلیس, تماشای, این, اعلام کرد, "Itni raat ko kyu ghoom راه ho yaha pe? مستند چال raha hai pata nahi hai aapko? یه سبز تی شرت waale ladke, ruko. (چرا شما رومینگ در اطراف تا اواخر شب ؟ آیا شما نمی دانید که وجود دارد این است که یک مستند? سبز و تی شرت پسر, توقف)."

DCP (جنوب) Atul Kumar Thakur گفت که پرسنل پلیس و سپس رسیده نقطه که در آن انسان در حال راه رفتن بود. "مرد شناسایی شده به عنوان Ram بهادر است که ساکن Khirkee فرمت میپره بیرون بدون هیچ دلیل. یک مورد در بخش 188 (نافرمانی) از قانون مجازات اسلامی ثبت شده است و در برابر او گفت:" Thakur.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب