Dhoni تا به حال عظیم نفوذ' در من می گوید: R. Ashwin

نخست وزیر هند خاموش-عنکبوتی که تار میتند R Ashwin توصیف کرده است ماهندرا سینگ Dhonمن به عنوان یک "عظیم نفوذ" د

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

نخست وزیر هند خاموش-عنکبوتی که تار میتند R Ashwin توصیف کرده است ماهندرا سینگ Dhonمن به عنوان یک "عظیم نفوذ" در حرفه خود آشکار است که در آغاز خود را IPL روی لئامت دادن او رانده شده توسط میل شدید به کاپیتان سابق توجه.

Ashwin کردم قرارداد خود را با CSK یکی از موفق ترین IPL طرف در سال 2008 و گفت: از روی لئامت دادن با CSK شکل کار خود را.

"IPL و CSK یک مرحله است که هر کس می خواهد. برای من بیشتر در مورد به رسمیت شناختن. MSD نمی دانم که Ashwin است (متی) هیدن و (Muttiah) Muralithan نمی دانم که Ashwin است. اولین چیزی که به ذهن من آمد این بود که من به این افراد نشان می دهد که Ashwin است که در اینجا'," Ashwin گفت Harsha Bhogle در 'Cricbuzz در گفتگو'

همچنین بخوانید: Ashwin یو بی اس در بازار من در بسیاری از مواقع: Dhoni

"من نمی دانم آن بود که احمقانه یا استکبار بود که چگونه من ساخته شده بود. هیچ کس به من یک فرصت است که Ashwin بازی خواهد کرد در کنار Muralitharan یا جلوتر از Muralitharan. من فکر کردم من را دریافت کنید وجود دارد جلوتر از او یک روز" او اضافه شده است.

Ashwin گفت Dhoni که منجر CSK بود "عظیم نفوذ" بر او و تنها راه برای تحت تاثیر قرار دادن او بود که مشکل او را در شبکه.

"من چشم هیدن یعقوب ارمان و استیون فلمینگ در حالی که بولینگ برای آنها در شبکه. آنها پیدا کردن آن را دشوار است به چهره من در سال اول (سال 2008) اما من تا به حال نه گرفتار چشم از MSD," او گفت:.

"من تا به حال هرگز عظیم تعاملات با او. این بود که به شبکه و گرفتن MSD...او ضربه Muralitharan از پارک و من فکر کردم اگر من کاسه بهتر از او را ملاقات کردم به بازی پیش از Murali.

"من توجه خود را زمانی که من او را در طول یک رقیب جایزه و جشن مانند یک بچه دیوانه" او به یاد می آورد.

پس از آن Ashwin گفت: در طول CSK بازی برابر ویکتوریا Bushrangers در حال حاضر از بین رفته لیگ قهرمانان او به طور داوطلبانه به کاسه فوق و Dhoni به او توپ را بدون تردید.

Ashwin نمی کرایه به خوبی و به پایان رسید تا اذعان 23 اجرا می شود. خارج از عنکبوتی که تار میتند گفت: زمانی که Dhoni راه می رفت گذشته او بعد از بازی او تنها گفت که "شما باید دگرگون از carrom توپ."

"MS همیشه نگهداری می شود که شما فوق العاده مدبر و شما باید نگه داشتن انجام آنچه شما انجام دهد."

Ashwin بسیار موفق بوده است در برابر چپ دستان به عنوان 189 از 365 درها از southpaws. Ashwin اعتبار خود را در زمینه مهندسی و مشاوره از دانکن فلچر برای موفقیت است.

"او ساخته شده بیانیه ای که تغییر کریکت. او گفت: این همه در مورد هندسه و ترک آن را در آن. درک زوایای (مهندسی پس زمینه) به من داده است لبه بیش از دیگران است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب