افسانه شطرنج | آناند ضربات سرد و گرم

یک روز پس از توقف بوریس Gelfand 2.5-0.5 برای اولین پیروزی خود را در chess24 افسانه شطرنج, Viswanathan آناند سق

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

یک روز پس از توقف بوریس Gelfand 2.5-0.5 برای اولین پیروزی خود را در chess24 افسانه شطرنج, Viswanathan آناند سقوط به یک 22-حرکت دست دادن با قطعات به دینگ Liren در اولین بازی از دور هشتم در روز سه شنبه.

در یک نبرد شامل دو بازیکن از حساب برای یک محل در مرحله نیمه نهایی, آناند, شک و تردید عمل اولیه با یک شوالیه-عقب نشینی و به زودی خود را در بر داشت castled-پادشاه در queenside تحت حمله شدید. آناند دیدم هیچ راهی برای صرفه جویی در موقعیت و استعفا داخل 25 دقیقه از زمان بازی.

در پربیننده ترین بازی های روز, رهبر, مگنوس کارلسن, اجازه دهید, دوم قرار گرفته, Ian Nepomniachtchi قلاب پس از به دست آوردن گرفتن شرکت با تکه های سیاه. روسیه و دفاع درخشان از به ظاهر از دست داده و موقعیت برای صرفه جویی در بازی.

روز دوشنبه آناند برنده دو بازی اول در برابر Gelfand و جلب ثالث به کامل و جامع برنده شوید. پس از کشیده شدن این بازی برای اولین بار پس از اولیه مبارزه آناند کنترل دوم بهتر است به دو منجر شود.

در سومین بازی آناند نه فشار بیش از حد سخت را برای یک پیروزی است. او ساده موقعیت رفتن برای یک سری از مبادلات و به راحتی کردم قرعه کشی نیاز به مسابقه.

نتایج: دور هشتم: بازی اول: Viswanathan آناند از دست داد به دینگ Liren (Chn); Ian Nepomniachtchi (Rus) درو با مگنوس کارلسن (Nor); ولادیمیر کرامنیک (Rus) از دست داد به پیتر Svidler (Rus); Anish Giri (Ned) به خود جلب کرد با واسیلی ایوانچوک (Ukr); Peter Leko (Hun) به خود جلب کرد با بوریس Gelfand (Isr).

دور هفتم: آناند bt Gelfand 2.5-0.5; کارلسن bt Svidler 2.5-1.5; Nepomniachtchi bt Leko 3-2; ایوانچوک bt کرامنیک 3-1; گیری bt Liren 2.5-0.5.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن