دو و میدانی در یک تغییر عمده در از سرگیری

میانه-دوندگان فاصله گرفتن چند ثانیه از هم جدا رله runners با دستکش و احتمالا حتی یک خط به فاصله 100 متر دونده.

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

میانه-دوندگان فاصله گرفتن چند ثانیه از هم جدا رله runners با دستکش و احتمالا حتی یک خط به فاصله 100 متر دونده. جهان دو و میدانی است که با توجه به مقدار زیادی از گزینه های که آن را با این نسخهها کار در پیدا کردن راه های از ظروف سرباز یا مسافر ایجاد شده توسط coronavirus همه گیر و از سر رقابت در ماه اوت است.

اما واضح است که دو و میدانی است برای یک تغییر عمده.

یکسان نیست

"آن را به نگاه یکسان به سنتی و میدانی برای چند ماه گفت:" سباستین کو رئیس جمهور جهان دو و میدانی, در یک ویدیو تعامل از لندن در روز جمعه.

"اگر ما به رقابت در رله, ما باید به فکر می کنم در مورد باتون رفتن دست به دست این به وضوح می تواند به عنوان یک منبع عفونت است. آن را نمی ممکن است به پوشیدن پوست بسیار روشن-تنگ دستکش. من مطمئن هستم که وجود دارد راه های اطراف این.

"فدراسیون ایتالیا فرستاده من برخی از ایده های بسیار جالب در مورد چگونه شما می تواند به حفظ فاصله در 800 و 1500m نه لزوما با شروع با هم, اما شروع ممکن است تا پنج ثانیه از هم جدا و شروع به صورت جداگانه گفت:" کو.

"ما همچنین می دانیم که اولین مسابقات چند ممکن است پشت درهای بسته برگزار شد."

کو نیز روشن است که با وجود این مستند پیش بینی بازی نباید احساس امنیت.

"واضح است که ما روش های تست در حال حاضر نیست آنها چه بودند پیش از آن. اما من می خواهم به روشن: هیچ ورزشکار باید فرض کنیم که آنها در مستند و عاری از آن است. پس همچنان به پر کردن در محل شما. روز از اضافه کردن تعدادی از آزمون های بلند رفته است. تست هوشمند و هوشمند تجزیه و تحلیل مهم تر در حال حاضر از آنها که تا کنون بوده است و ما قادر به انجام آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب