مگا ولت آمپر متحدان قرار داده تا جبهه متحد می گوید BJP مصرف ضد ماهاراشترا ایستاده

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 8:50:17 am ماهاراشترا درآمد وزی

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 8:50:17 am
MVA allies put up united front, says BJP taking anti-Maharashtra stand ماهاراشترا درآمد وزیر Balasaheb Thorat و شیو سنا رهبر آنیل Pieraccioni آدرس یک کنفرانس مطبوعاتی در شیو سنا در Nariman point در بمبئی پنج شنبه, مه 27 سال 2020 است. (PTI عکس)

پس گمانه زنی ها در مورد ثبات Uddhav Thackeray دولت و تفاوت بین سه حکم متحدان ماهاراشترا, Vikas Aghadi (MVA) رهبران در روز چهارشنبه قرار داده تا یک جبهه متحد کرد و گفت که مخالف بی جی پی به تضعیف تلاش های خط مقدم سلامت کارگران از طریق آن تظاهرات و مشغول به کار بود در برابر منافع دولت است.

"این 'ماهاراشترا Bachao' اعتراض توسط BJP نه تنها بیروحیه دولت تلاش های دولت و همچنین پزشکان و پرسنل پلیس و دیگر کارکنان درگیر در مبارزه با Covid-19. در حال حاضر زمانی که کارگران مهاجر رفته اند بازگشت به کشورهای خود را دولت در حال کار برای ارائه شغل برای جوانان ما. اما (سابق سانتی متر Devendra) Fadnavis گفته است که "جوانان ما لازم نیست که مهارت'. او کم بها دادن به جوانان ما" گفت: جیانت Patil, NCP رهبر و آبیاری وزیر.

او اضافه کرد که آن را نیز نشان می دهد که نخست وزیر نارندرا مودی 'مهارت هند' برنامه شکست خورده است و در ماهاراشترا در پنج سال گذشته زمانی که BJP در قدرت بود.

Patil شیو سنا رهبر و وزیر حمل و نقل آنیل Pieraccioni و رهبر کنگره و وزیر درآمد Balasaheb Thorat خطاب به رسانه ها به طور مشترک یک روز پس از اینکه رئیس سابق وزیر Devendra Fandavis ادعا کرد که دولت دریافت کرده Rs 28,104 کرور کمک از اتحادیه های دولت است.

تصمیم به برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک نیز یک روز پس از گمانه زنی از اختلاف در درون مگا ولت آمپر سوخت توسط کنگره رهبر راهول گاندی گفته است که این حزب بود و نه یک "کلید تصمیم ساز" در ماهاراشترا. منبع گفت که در سه شنبه شب راهول گاندی حال تلفنی گفتگو با سنا رهبر و وزیر Aaditya Thackeray, که در آن او توضیح داد که او در سخن گفتن و پشتیبانی گسترده به Uddhav دولت است.

پرداختن به medispersons, Patil گفت: دولت دریافت کرده بود تنها Rs 6,649 کرور از مرکز. "BJP ادعا می کند که هزینه حمل از مهاجران بود به عهده مرکز می باشد. اما کارگران مهاجر' بلیط کرایه پرداخت شده توسط دولت از طریق وزیر صندوق امداد (CMRF). بی جی پی را به کمک نمی پنی تنها به CMRF اما به بودجه به دولت اتحادیه. بنابراین سوال این است که آیا بی جی پی دشمن از ماهاراشترا" Patil گفت که Fadnavis نیز طرفه با مرکز بین المللی خدمات مالی مرکز به تازگی منتقل شده به گجرات.

Pieraccioni گفت که Fadnavis فراهم کرده است "چهره های خیالی" در مورد کمک های دریافت شده توسط دولت است. "دولت دریافت کرده است و نه هر گونه گندم نشده است. آن را نیز دریافت بودجه برای مهاجران تعرق به عنوان اعلام شده است," او اضافه شده است.

Thorat گفت که سه شرکای ائتلاف در حال کار با هم و تفاوت وجود دارد. "سه alllies در حال کار با هم تحت رهبری وزیر Uddhav Thackeray. ما انتظار همکاری از BJP اما از آن است که تلاش برای ایجاد بی ثباتی با بهره گیری از وضعیت فعلی است."

در اوایل این هفته سوال مطرح شد در مورد دولت ثبات پس از NCP رئیس Sharad Pawar ملاقات وزیر Uddhav Thackeray در محل اقامت خود را Matoshree در بمبئی برای اولین بار پس از سال 2012 است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب