به عنوان محموله لغزش 3 کشتی وارد لیآپ نزدیک به 100 خدمه گذاشته

کلید دریاچه, Inc., که در عمل دریاچه های بزرگ ناوگان ملی کانادا راه آهن را دراز تا آن Philip R. Clarke, Edgar B

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

کلید دریاچه, Inc., که در عمل دریاچه های بزرگ ناوگان ملی کانادا راه آهن را دراز تا آن Philip R. Clarke, Edgar B. Speer و راجر Blough لیکرز تا زمانی که تقاضا برای محصولات آن معمولا به سمت بالا و پایین دریاچه های بزرگ مانند آهن-سنگ گلوله می گرداند.

اخراج مجموع 94 نفر از کارکنان و رفت به اثر جولای 3, تیموتی کالاهان از کیستون حمل و نقل شرکت ، پنسیلوانیا مبتنی بر صاحب کلید دریاچه گفت: در نامه ای که دلوت شهردار امیلی لارسون دریافت پنج شنبه و مشترک با اخبار تریبیون در روز چهارشنبه.

"(کلید دریاچه ها) قادر به ارائه مقدار بیشتری از اطلاع از این اخراج با توجه به کسب و کار پیش بینی نشده شرایط مربوط به زمان COVID-19 همه گیر و افت اقتصادی مربوط به آن بیماری همه گیر" کالاهان نوشت.

میچ Koslow, معاون رئیس جمهور از کلید و دریاچه ها و دیگر مقامات شرکت نمی گرداند تماس و یا ایمیل به اخبار تریبون روز چهارشنبه اما او گفت WDIO, اخبار, تریبون, اخبار شریک در روز سه شنبه که این شرکت در نظر دارد در تماس گذاشته پشت کردن کارکنان "زمانی که شرایط اقتصادی بهبود و قایق بازگشت به خدمات است."

برخی از کارکنان ممکن است پیوستن به شرکت دیگر شش قایق هنوز هم در خدمات Koslow گفت.

اخبار layups و اخراج شد اولین گزارش استار تریبیون.

دریاچه های بزرگ صنعت حمل و نقل رنج می برد در طول همه گیر تا حد زیادی با توجه به سقوط تقاضای فولاد. لیکرز اغلب حرکت آهن-سنگ گلوله های تولید شده در محدوده آهن که در آن سه نفر از شش معادن و taconite گیاهان باقی می ماند idled, برای گیاهان فولاد بیشتر پایین دریاچه های بزرگ.

محموله های سنگ آهن در دریاچه های بزرگ از بنادر ایالات متحده در ماه ژوئن کاهش یافت و 29.9 درصد به 4 میلیون تن با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط این دریاچه حامل انجمن در روز چهارشنبه. که 29.7 درصد کمتر از میانگین پنج ساله.

سال-به روزترین آهن-سنگ حمل و نقل 17.2 میلیون تن یک 14.9 درصد کاهش و 13.4 درصد کمتر از میانگین پنج ساله برای اولین نیمی از سال این انجمن گزارش شده است.

"این قطعا غم انگیز, غم انگیز, اخبار و نشانه ای است که حمل و نقل دریایی نیست ایمنی بدن به بیماری همه گیر اثر" دب DeLuca, مدیر اجرایی, Duluth, متلاطم بندر خودگردان گفت: از کلید دریاچه اخراج در بیانیه ای به اخبار تریبون.

او اشاره کرد که بندر دلوت-برتر دیده است 28.5% کاهش در مجموع دریایی تناژ از طریق مه 31 در مقایسه با سال 2019 با سنگ آهن تناژ پایین 6 درصد.

DeLuca گفت: وجود برخی نقاط روشن اما: 25% بیشتر از دانه منتقل شد هر چند بندر و انرژی باد محموله می تواند بالا فصل گذشته رکورد.

"این بیماری همه گیر در ادامه به تاثیر فعالیت های مصرف کننده. که همراه با معطل ماندن در کارخانه های تولید و تولید کنندگان ایجاد یک وضعیت که در آن ملت کوره نرخ بهره کاهش یافته و از حدود 80 درصد به پایین 50 درصد محدوده" DeLuca گفت. "به عنوان یک نتیجه عرضه بیش از تقاضا برای مواد مانند سنگ آهن و حتی اگر نرخ بهره افزایش تدریجی در هفته های اخیر آن را به گرفتن برخی از زمان قبل از عرضه و تقاضا equilibrates."

این نرخ استفاده از ظرفيت رسیده 56.6% برای هفته پایان جولای 4, آمریکایی, آهن و فولاد, موسسه روز دوشنبه اعلام کرد.

دو idled معادن سنگ آهن و پردازش امکانات مجموعه برای راه اندازی مجدد در ماه اوت: ArcelorMittal-موفق هیبینگ Taconite و کلیولند-صخره' Northshore معدن در بابیت و خلیج نقره ای. علاوه بر این ایالات متحده جراحی را Minntac در کوه آهن را راه اندازی مجدد چند idled خطوط تولید در اواخر این ماه و راه اندازی مجدد آن استخراج معدن در ماه اوت است.

ایالات متحده جراحی را Keetac در Keewatin شده است "نامحدود" idled.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب