کاربرد های متفاوت پلاستیک حبابدار چیست

    قطعا تا حدودی با نایلون های حبابدار آشنا هستید  و ساعت های زیادی با آن بازی کرده اید؛ امر

توسط NEWSMINERAL در 27 شهریور 1401

 

 

قطعا تا حدودی با نایلون های حبابدار آشنا هستید  و ساعت های زیادی با آن بازی کرده اید؛ امروز قرار است که درباره کاربرد های متفاوت پلاستیک حبابدار با یک دیگر صحبت کنیم پس به شما توصیه می کنیم که با ما همراه باشید. قطعا می توانید حدس بزنید که بیش ترین کاربرد این نایلون ها در بسته بندی اقلام مختلف است . لازم به ذکر است که حباب های موجود در این نایلون ها حکم ضربه گیر های محکم و قوی دارند و می توانند در هنگام جا به جایی لوازم خانگی و صنعتی از آن ها محافظت کنند. چنان چه در روز های آینده اسباب کشی دارید حتما از این نایلون ها استفاده کنید و وسایل خود را ایمن کنید. علاوه بر این ها این روز ها با کسب و کار اینترنتی افراد زیادی اجسام سرامیکی ، سفالی،  شیشه ای و غیره می فروشند که در هنگام بسته بندی حتما باید از این نایلون های حبابدار استفاده کنند تا سلامت ظروف خود را تضمین کنند.

عایق پنجره

اگر جز آن دسته افرادی هستید که به هیچ عنوان دوست ندارید که در فصل سرما گرمای منزل به بیرون و سرمای بیرون به داخل خانه راه پیدا کند ما به شما توصیه می کنیم که حتما از نایلون های حبابدار برای پنجره های خود استفاده کنید.  این گونه هیچ راهی برای اتلاف انرژی وجود ندارد و شما به راحتی می توانید تاثیر این کار خود را در قبض های گاز مشاهده کنید.

پلاستیک حبابدار در طبیعت

برای افراد که به کوه نوردی و طبیعت گردی علاقه دارند از این مسئله گلایه می کنند که با وجود کی به خواب هوا سرد بود و یا این که با وجود  سنگ‌ ریزه ها نتوانسته اند خواب راحتی داشته باشند. ما برای جلوگیری از این کار به شما پیشنهاد می کنیم که چندین لایه پلاستیک حبابدار داخل کیسه خواب خود بگذارید و با تمام این مشکلات خداحافظی کنید. زمانی که شما از نایلون حبابدار در کیسه خواب خود استفاده می کنید نه تنها گرم تر خواهید ماند بلکه به کمک حباب های روی این نایلون ها یک جای نرم تر و بهتر خواهید داشت.

 

دیگر کاربرد های پلاستیک  های حبابدار

قطعا که کاربرد های نایلون های حبابدار به همین جهت گزینه ختم نمی شود، به همین منظور ما به تعداد دیگری از کاربرد های نایلون حبابدار می پردازیم.

·         استفاده در صنعت شیشه بری و آیینه کاری

·         شرکت های بسته بندی

·         شرکت های باربری

·         استفاده در صنعت الکتریکی

·         بسته بندی قطعات خودرو

·         بستهبندی لوازم چوبی مثل مبلمان

·         و غیره

 

ویژگی های نایلون  حبابدار

همان گونه که در بخش های قبل اشاره کردیم این نایلون ها ضربه گیر های خوبی هستند و از ضرر های زیادی جلوگیری می کنند،  عایق حرارتی و صوتی هستند و به رطوبت اجازه ی ورود به محیط مورد نظر را نمی دهند.  مانع از نفوذ چربی ، گرد و غبار و نور نیز می شوند . شایان ذکر است که این نایلون ها در شکل ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. به طور کلی این نایلون ها به سه دسته ی رولی، کیسه ای و پاکتی تقسیم می شوند که همین مدل ها نیز به نایلون های دو ، سه و پنج لایه دسته بندی می شوند و هر فردی با توجه به کاری که دارد نایلون مد نظر خود را تهیه می کند.

ارزان تفریح کنید

سالیان سال است که کودکان و بزرگسالان از ترکاندن حباب های روی این نایلون ها لذت می برند ؛ خیلی از افراد بزرگسال از این پلاستیک  ها برای آرام شدن اعصاب خود استفاده می کنند و افراد دیگری نیز از این نایلون ها برای کودک خود پاپوش درستی کنند تا او ساعات زیادی را سرگرم باشد. چنان چه قصد دارید در اسباب کشی و یا کار های مختلف از این نایلون ها استفاده کنید تنها کافی است از طریق همین سایت نایلون مد نظر خود را با ویژگی های منحصر به فردی دارد انتخاب کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و با این که همانند گذشته به بازار بروید و نایلون مورد نیاز خود را تهیه کنید اما قطعا خرید اینترنتی پلاستیک حبابدار هم از لحاظ اقتصادی و هم جلوگیری از اتلاف انرژی به نفع شما است پس خرید خود را ثبت کنید.

 

آخرین مطالب