هند ممنوعیت 59 برنامه های چینی از جمله Infinite, Coco, UC Browser,

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | به روز رسانی: 29 ژوئن 2020 8:53:16 pm Infinite ممنوع ش

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | به روز رسانی: 29 ژوئن 2020 8:53:16 pm
Tiktok star suicide, tiktok star suicide in delhi, tiktok star suicide shahdara, tiktok, delhi city news Infinite ممنوع شده است در هند. (اکسپرس عکس: Sneha Saha)

این وزارت ممنوع 59 چینی متعلق به برنامه های کاربردی از جمله Infinite, Coco, UC Browser, Likee, WeChat و Bigo زندگی می کنند. این وزارتخانه اعلام کرد آنها "مخاطره اندازد به حاکمیت و تمامیت هند دفاع از هند امنیت از دولت و نظم عمومی است."

این Minsitry استفاده بخش 69A از فن آوری اطلاعات عمل می کنند.

لیست برنامه های ممنوع با هند است.

"شده اند وجود دارد مواج نگرانی در جنبه های مربوط به امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی از 130 کرور هندی. ذکر شده است که به تازگی از این نگرانی ها نیز تهدیدی برای حاکمیت و امنیت کشور ما است. وزارت فناوری اطلاعات دریافت کرده است بسیاری از شکایت از منابع مختلف از جمله چندین گزارش در مورد سوء استفاده از برخی از برنامه های تلفن همراه در دسترس بر روی آندروید و iOS سیستم عامل برای سرقت و بر روی کامپیوتر کاربر انتقال اطلاعات کاربران را در یک شیوه ای غیر مجاز به سرور که در مکان های خارج از هند. تلفیقی از این داده ها از آن استخراج و پروفایل توسط عناصر دشمن به دفاع و امنیت ملی هند است که در نهایت impinges بر حاکمیت و یکپارچگی هند است که یک ماده بسیار عمیق و نگرانی فوری که نیاز به اقدامات اضطراری."

هند Cyber Crime هماهنگی مرکز تحت وزارت امور فرستاده جامع توصیه برای مسدود کردن این "برنامه های مخرب" در آن وزارت. "این وزارت نیز دریافت بسیاری از نمایندگی نگرانی از شهروندان در خصوص امنیت اطلاعات و خطر به حریم خصوصی مربوط به بهره برداری از برنامه های خاص."

علاوه بر این CERT-در نیز دریافت نمایندگی از شهروندان در مورد امنیت داده ها. Paliamentarians نیز پرچم این موضوع انتشار گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب