Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی: باز کردن 1.0 آغاز می شود — مراکز مذهبی و اماکن باز از امروز

هند در مورد بازگشایی درب ها از اماکن عمومی از امروز. Coronavirus هند, اخبار زنده به روز رسانی: پس از 75 روز

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
Coronavirus India LIVE Updates: Unlock 1.0 begins — malls, religious places to open from today هند در مورد بازگشایی درب ها از اماکن عمومی از امروز.

Coronavirus هند, اخبار زنده به روز رسانی: پس از 75 روز از سراسر کشور مستند هند در مورد به باز کردن درب از اماکن عمومی مانند مراکز و اماکن از اهمیت مذهبی در روز دوشنبه. کنار آمدن با خود فهرستی از بایدها و نبایدها برای مردممقامات را تضمین است که محل اماکن مذهبی, رستوران ها و مراکز تمیز شده و مقررات برای پایبندی به اجتماعی فاصله و پروتکل های دیگر ساخته شده است.

همچنین وزارت بهداشت اظهار داشت: روز شنبه گفته است که "fine-tuning" استراتژی خود را بر اساس ظهور دانش و تجربه در زمین است. "همانطور که به خوبی شناخته شده در بهداشت عمومی مراحل مختلف بیماری همه گیر تقاضا پاسخ متفاوت و متنوع گام عاقلانه پاسخ شناخته شده است به یک ویژگی مثبت انعطاف پذیر سیستم بهداشت و درمان ،

هند ثبت بالاترین تک-بعد سنبله از COVID-19 موارد برای پنجمین روز متوالی در روز یکشنبه با 9,971 عفونت های جدید در نظر گرفتن این کشور در شمارش به 2,46,628 در حالی که شمار کشته شدگان افزایش یافت به 6,929. هند پیشی گرفت و اسپانیا در روز شنبه برای تبدیل شدن به پنجمین بدترین ضربه ملت COVID-19 بیماری همه گیر. در حال حاضر تنها در آمریکا و برزیل و روسیه و انگلستان پیش از آن.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, corona, coronavirus news, corona cases, corona cases today update, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india

یک کشیش پاک معبد زنگ در لکنو در روز یکشنبه. (اکسپرس عکس/Vishal Srivastava)

Coronavirus هند, اخبار زنده به روز رسانی:

مراکز خرید و مکان های عبادت در سراسر کشور, محرومیت متحده مانند ماهاراشترا و گوا, آماده به پرتاب درهای خود را باز به مردم از دوشنبه پس از باقی مانده بسته برای نزدیک به دو و نیم ماه با توجه به این مستند باعث COVID-19 بیماری همه گیر.

در حالی که ورودی به اماکن مذهبی و مراکز باید دست sanitiser اسپری حرارتی و غربالگری مقررات بیش از 50 درصد از گنجایش رفتن به مجاز در دادگاه های مواد غذایی و رستوران ها و دستورالعمل ها می گویند. به جای ناهار خوردن-ins های دستورالعملهای عملیاتی استاندارد برای تماس takeaways برای تشویق شود.

علاوه بر این اتحادیه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تایید کرده است باز از 820 باستان شناسی هند-حفاظت بناهای تاریخی است که مکان عبادت از دوشنبه. این وزارتخانه تصمیم گرفته است برای باز کردن فقط آن دسته از بناهای تاریخی در میان بیش از 3000 ASI-حفظ بناهای تاریخی که در آن مراسم مذهبی برگزار جمله آنها مسجد در Hauz Khas محاصره به قطب باستان شناسی منطقه و لعل Gumbad در دهلی نو.

Covid واکسن سپتامبر ؟

با جستجو برای یک Covid-19 واکسن تبدیل شدن به چیزی کمتر از جام مقدس برای دانشمندان زیادی توجه و بودجه متمرکز شده است در حال توسعه و تولید انبوه تزریق. گسترش سریع سارس-nCov-2 باعث شده است که کارشناسان اعلام کرد که آن را ادامه خواهد داد به گسترش اگر یک واکسن یافت نمی شود.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Y13nwAA8NS4]

در آخرین تحولات, انگلیسی, داروسازی غول AstraZeneca که در حال توسعه یک واکسن با همکاری دانشگاه آکسفورد گفت که "در مسیر" به رول کردن تا دو میلیارد دوز در ماه سپتامبر. در ضمن ما همچنین گفت که آن را در حال حاضر تولید دو میلیون دوز واکسن که "آماده" اگر آنها "چک کردن برای ایمنی".



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن