هارد اکسترنال قیمت خرید انواع هارد اکسترنال 1 مهر

شتاب انتقال دیتاها یا به عبارتی سرعت چرخش دیسک یکی از عواملی می باشد که در هنگام خرید هارد اکسترنال بایستی به

توسط NEWSMINERAL در 1 مهر 1401
شتاب انتقال دیتاها یا به عبارتی سرعت چرخش دیسک یکی از عواملی می باشد که در هنگام خرید هارد اکسترنال بایستی به آن دقت کنید. ارزش هارد اکسترنال با شتاب آن ارتباط مستقیمی دارد، به صورتی که هرچه سرعت انتقال اطلاعات بالا رود قیمت آن نیز اکثر می شود. یکی از از رایج‌ترین راه‌ها به جهت به کارگیری از هارد اکسترنال، ذخیره‌سازی برای پشتیبان‌گیری از داده ها و فایل‌ها است. در صورتی که واقعاً به فضای ذخیره‌سازی ابری اعتماد ندارید و ترجیح می‌دهید یک دستگاه فیزیکی به جهت حفظ فایل‌هایتان داشته باشید، هارد اکسترنال ایده زیاد لطف است. ممکن میباشد شرایطی پیش آید که شما بایستی بعضی اطلاعات آیتم نیازتان را همیشه به ملازم داشته باشید و گنجایش نشانه گر نیز نتواند پاسخگوی همین نیاز شما باشد. یکی از از بهترین ابزارهایی که می تواند در این وضعیت به شما کمک کند، هارد اکسترنال است. هاردها یکی از ابزارهای ذخیره اطلاعات به شمار می‌آیند که نوع اکسترنال به برهان کارایی‌های مختلف از فروش بالایی برخوردار است. هاردهای اکسترنال در برندهای متفاوت کلیدی ظرفیت های مختلف تولید می‌شوند. در دنیای فناوری، وسترن دیجیتال بزرگترین تولیدکننده در زمینه‌ی هارددیسک به حساب می‌آید. مابین گفت‌وگوهای روزمزه‌ی کاربران زمانی حرف از درایوهای ‌ذخیره‌سازی میگردد کاهش کسی پیدا می‌شود که از کیفیت هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال بی‌خبر باشد. از مهمترین برندهای ساخت کننده هارد اکسترنال در بازار کشور‌ایران می اقتدار به مارک هارد اکسترنال اپیسر و پرفروش ترین برند اکسترنال یعنی هارد اکسترنال ای دیتا اشاره کرد. وقتی که تصمیم به تعیین هارد اکسترنال دارید باید در لحاظ داشته باشید که قصدتان از خرید هارد اکسترنال چیست و به چه سرعتی به جهت انتقال داده‌ها و به چه میزان حافظه‌ای نیاز دارید. برخلاف هارد دیسکی که در داخل کامپیوتر شما نصب شده است، هارد اکسترنال قابل حمل و خارجی است. عمومی از گزاره محصولات همین شرکت می قدرت به ایجاد هارد اکسترنال ، پیکان مموری ، کارت حافظه ، رم کامپیوتر ، حافظه اس اس دی ، پاور بانک ، کابل موبایل اشاره کرد . همه مورد ها به ظرفیت حافظه ختم نمی شود و شتاب جابجایی هم خیلی مهم است. به جهت اینکه داده-هایتان را پر سرعت بین External HDD و دستگاه هایتان انتقال دهید، می بایست حافظه ای را مد نظر داشته باشید که اصلی سرعت متعددی باشد. دو مؤلفه اصلی برای شناسایی سرعت حافظه، مدل شیارها و تکنولوژی ذخیره سازی است. تکنولوژی ذخیره سازی در صورتی که قبلا حافظه های ذخیره سازی را تحلیل کرده باشید، ممکن است اهمیت کلماتی نظیر حافظه SSD و HDD مواجه شده باشید. در حقیقت، این دو واژه و کلمه نشان دهنده تکنولوژی ذخیره سازی دیتاها در حافظه هستند.

وسترن دیجیتال My Book Desktop گنجایش 6 ترابایت

تکه تکه شدن هارد‌هایی که مهم فرمت NTFS میباشند کمتر از هارد‌های FAT32 می‌باشد. سفارش ما به شما همین است که در شکل قابلیت و امکان از همین فرمت استعمال نمایید و از نرم‌افزار داخلی ویندوز یا این که سایر برنامه‌های جانبی به جهت دیفرگ نمودن داده ها ذخیره شده در هارد استفاده کنید. و در آخر سفارش میکنیم خوب تر میباشد قبل از خرید کردن هر دسته حافظه جانبی، نظرات مشتریان و نقد و بررسی‌های به عبارتی دسته را در اینترنت پیدا نمایید و بخوانید. در آخر، هارد اکسترنال‌های وایرلس، سوای اتصال فیزیکی می‌توانند به سیستم متصل شوند. از نظر اندازه، هاردهای اکسترنال کوچکی هم در بازار وجود دارا‌هستند که به‌ راحتی حتی در جیب جا می‌شوند؛ به طور معمول هاردهای ریز از نوع SSD هستند. ذخیره‌سازهای جانبی از دسته SDD هم سرعتی بین ۵ تا ۱۰ برابر هاردهای از نوع HDD دارند.
  • برای استفاده از این تمامی محصولات نرم‌افزار تنها به اندازه میباشد که آن را فعال نمائید تا به صورت مداوم و سوای تولید مزاحمت در زمان به کارگیری از کامپیوتر و لپ‌تاپ و حیاتی به کارگیری از کمترین منابع پردازشی و حافظه از داده ها شما فایل پشتیبان تهیه و تنظیم شود.
  • استفاده از مطالب مغازه اینترنتی کالاوما صرفا به جهت مقاصد غیرتجاری و دارای ذکر مبداء بلامانع است.
  • در واقعیت هارد اکسترنال به عبارتی هارد اینترنال هست که درون یک کادر و پوشش نگهدارنده قرار دارااست و به وسیله یک رابط یو اس بی به کامپیوتر، لپتاب، تلویزیون و کنسول های بازی وصل می شود.
  • یکی دیگر از موارد مهمی که بایستی به زمان خرید کردن به آن دقت کنید، بعد ها و جرم می باشد که هارد اشغال می کند.
  • هاردهای HDD یک دیسک مغناطیسی دارا‌هستند که شتاب خواندن و نوشتن آنها به آن بستگی دارااست و ممکن هست تغییر کند.
هر قدر که عدد روبروی اصطلاح بیان شده بالاتر رود، سرعت جابجایی دیتا ها نیز فراتر می رود. در حال حاضر، HDDهای همگانی بازار اهمیت سرعت های 5400rpm و 7200rpm به فروش می رسند. پورت های هارد اکسترنال به این معنی که چی همین مسئله که تکنولوژی ذخیره سازی حافظه نوین و کلیدی شتاب بالا باشد، قطعا همین مضمون‌ را نمی دهد که سرعت بالایی را برای جابجایی دیتا خواهید داشت. برخورداری از شیارهای نوین و اهمیت سرعت بالا، فاکتوری تکمیلی برای ضمانت نمودن جابجایی سرعت بالا داده ها است. در اکنون حاضر، از عمده هاردهای اکسترنال مهم شیار USB برای جابجایی داده ها بهره می برند. رایج ترین شیارهای هم اکنون حاضر را می توان USB 3.1، USB 3.0، USB 2.0 و شیار تاندربولت دانست. توصیه‌ی کلی این می باشد که به خصوص زمانی که اطلاعات شما قیمت زیادی دارند، از تعدادی دیسک به تیتر پشتیبان به کار گیری کنید و به یک دیسک پر حجم اکتفا نکنید. تهیه‌ی نسخه‌های پشتیبان مختلف در محل‌های مختلف و همچنین استفاده از نرم‌افزارهایی داده ها شما را کلیدی قابلیت تصحیح غلط ذخیره می‌کنند، گزینه‌هایی است که می‌توانید آیتم استفاده قرار دهید. همت نمایید همیشه از کابل ارائه شده یار دیسک سخت استعمال کنید و از جایگزین کردن آن با کابل‌های طولانی جلوگیری نمایید. به این ترتیب در هنگام خرید احتمال دارد بهترین گزینه، گزینش از دربین این سه برند باشد. همگی دستمزد مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی تک رایان میباشد. به کار گیری از مطالب مغازه اینترنتی تاپ رایان فقط به جهت مقاصد غیر تجاری و حیاتی ذکر مبداء بلامانع است. به طور معمول انواع‌ هارد اکسترنال adata به داشتن بدنه مقاوم معروف شده‌اند. ولی اگر می‌خواهید از برند دیگری خرید کنید می‌توانید به سراغ استاندارهای بین‌المللی آن بروید. بخش اعظمی از مارک‌ها‌ هارد اکسترنال ضد ضربه ضد آب تولید مینمایند که از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند. بررسی همین خصوصیت می‌تواند تضمینی برای مراقبت دقیق‌تر از دیتاها شما باشد تا ضربه به‌ هارد اکسترنال با پشیمانی‌های بزرگ همراه نشود.

سامسونگ X5 Thunderbolt 3، بهترین هارد اکسترنال ssd

ایران هارد به پشتوانه جمعی از مهندسان آموزش چشم خویش فراهم بازیابی هرگونه داده ها از هارد اینرتال یا هارد اکسترنال خراب و زخم چشم می‌باشد. فقط به اندازه است مهم کشور ایران هارد تماس بگیرد تا مورد شما به صورت بدون‌پول تحلیل شود. اصلی‎ترین تفاوت بین هارد ‎اکسترنال و اینترنال در محل قرار گیری آن‎هاست. هارد‎ اکسترنال در خارج از سیستم قرار می‎گیرد و به وسیله‎ی یک کابل رابط USB به سیستم متصل می‎شود که قابل‎حمل است. نسل چهارم هارددیسک اکسترنال‌‌‌های My Passport، مهم طراحی زیبا از سال 2019 به بازار عرضه شده است. سرعت انتقال داده‌ها اهمیت به گزارش این سایت وسترن دیجیتال ۵ گیگابایت بر ثانیه است. گفتنی است همین هارد اکسترنال وسترن دیجیتال به خاطر وزن سبکی که دارد به راحتی قابل حمل است. اپیسر فعالیت خویش را از سال 1997 در تایوان آغاز کرده هست و ایجاد ماژول های حافظه را در امر فعالیت خویش قرار داد . پس از مدتی همین کمپانی ایجاد حافظه های DRAM ، فلش مموری ، هارد اکسترنال و حافظه اس اس دی را به لیست محصولات خود اضافه کرد . اپیسر مانند دیگر کمپانی های معتبر در همین زمینه به کار گیری از تکنولوژی های نو بر روی محصولات خویش را در فرمان عمل قرار دیتا هست . را دارید، لازم میباشد بدانید، سرعت و عملکرد و امکانات هر کدام از این محصولات، به نسبت مدل و برند، دارای یکدیگر تفاوت دارند. در هر چه جایی می توانید خوش ارزش ترین و تازه ترین گوشی ها و تبلت هارد اکسترنال قسطی ها را در پویش محصول خریداری نمایید . همین اختلاف حجم متن شده بر روی هارد دیسک و نشان داده شده در ویندوز، به دلیل مبنای متفاوت شمارش تعداد بایت‌ها میباشد و در تمام هارد دیسک‌ها وجود دارد.

حافظه لبریز سرعت SSD

هارد 1 ترابایت توشیبا دسته Canvio Ready کمپانی توشیبا ، یکی از کمپانی های مطرح در حوزه ساخت تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می باشد. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready در گنجایش های 500 گیگابایت ، 1 ترابایت ، 2 ترابایت ، 3 ترابایت و 4 ترابایت روانه بازار شده است. به جهت خرید کردن گونه های هارد اکسترنال از برندهای وسترن دیجیتال ، سیگیت ، ای داده ، سیلیکون پاور و ... بالاخره شما قرار می باشد هارد اکسترنال را به به دفعات مضاعف جا به جا نمایید و احتمال هر چیزی می‌رود. در مطلب بهترین هاردهای اکسترنال ضد شوک، بهترین هاردهای ضد ضربه موجود در بازار را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید بازدید نمایید. شاید قبل از این که به باز‌نگری خرید و فروش هارد اکسترنال بپردازیم خوبتر است به خود چیستی هارد اکسترنال بپردازیم و همین موضوع را بررسی نماییم که هارد اکسترنال چیست و چه کاربردی دارد. هارد اکسترنال یا هارد خارجی یک شی مشقت بار افزاری هست که به جهت ذخیره سازی دیتاها مورد به کارگیری قرار می گیرد. هارد اکسترنال از طرز یک کابل USB به سیستم شما وصل می شود و می تواند اطلاعات را اخذ کند. در درحال حاضر حاضر هارد اکسترنال های بازار حافظه های متنوعی دارا‌هستند که بر پایه میزان حافظه، قیمت آنان متعدد است. هارد اکسترنال معمولی از لحاظ میزان بعدها فیزیکی ریز هست و طبق معمول درایو آنها، 5/2 اینچی است. این دسته از هاردها به‌راحتی جابه‌جا میگردند و به مرجع برق مجزا یا این که خارجی نیازی ندارند. فروشگاه آرین رایان (رایان نگار) کلیدی 26 سال سوابق در بازار کامپیوتر اساسی ساخت دکان اینترنتی هگزیمال و فروش محصولات خویش به رخ غیرحضوری سعی دارد اساسی رقابت ارزش و فروش کالای اهمیت جوابگوی مشتریان عزیز باشد. هارد های اکسترنال اشکال مختلفی دارا‌هستند و به جهت این‌که بتوانید یک مورد مطلوب را خریداری نمایید بایستی اصلی آن ها آشنا شوید. هنگامی که یک هارد اکسترنال خریداری می‌کنید، غالبا یک کابل دارای طول بسیار کوتاه( غالبا ۲۰ یا ۳۰ سانتی‌متری ) در کنار آن موجود است. علت این که کابل ارائه شده حیاتی این ابزارها این مقدار کوتاه است، کاهش احتمال ساخت نویز و آسیب در دیتاها شما است.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور دسته Armor A66 گنجایش 2 ترابایت

مثلا‌ً هارد اکسترنال توشیبا جور canvio advance گنجایش 1 ترابایت نزدیک به 1 میلیون تومان قیمت دارد. اما توصیه می کنیم به جای خرید‌ هارد اکسترنال دست دوم یه خرده بیشتر هزینه نمایید و یک حافظه خارجی عالی از برندهای دارای خریداری کنید. فراموش نکنید خرید کردن از برندهای ناشناخته می‌تواند شما را سرگرم دردسرهای بخش اعظم کند.

ADATA HD330 External Hard Drive 1TB

به طور مثال مقدار حافظه آنها از 250 گیگ تا یک سری ترابایت متغیر است. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics کمپانی توشیبا ، یکی از از شرکت های مطرح در راستا ایجاد تجهیزات ذخیره سازی داده ها می باشد. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics در گنجایش های 1 ترابایت ، 2 ترابایت و 4...

هارد اکسترنال 2 ترابایت WD نوع MY PASSPORT WDBYVG0020BBK

از پاراگراف استاندارد های دارای در همین راستا استاندارد MIL-STD-810 می باشد . همین استاندارد بر مبنا ملاحظات مهندسی و تست های آزمایشگاهی در استاندارد نظامی آمریکا می باشد . همین استاندارد اگر چه آیتم به کار گیری نظامی داراست اما در محصولات تجاری نیز از همین آزمایشات به کارگیری کرده و شرکت های پهناور محصولات خود را بر مبنا همین استاندارد روانه بازار می نمایند . اگر آب وارد برد هارد شود ممکن میباشد به موفقیت آسیب برساند، و دسترسی شما به داده ها هارد دیسک قطع شود. خبر خوش همین می باشد که به طور معمول آب خوردگی به دیسک جراحت فراوانی نمی زند و صرفا پیروزی الکترونیکی آسیب می بیند که به طور معمول قابل تعمیر است. بعضی از هارد های اکسترنال اصلی بدنه هایی کلیدی طراحی مختص روانه بازار شده اند که بضاعت تحمل و مهار ضربه های شدید و فراوان را دارند. میتوانید این محصولات را از شیوه سایت فیوچرکالا (فروشگاه آنلاین هارد) که یک عدد از بهترین وارد کننده هارد در کشور‌ایران است، مبادرت کنید. همین جنس کلیدی گارانتی دارای فیوچر به مدت 18ماهه، 20ماهه و 24 ماهه می‌باشد که وقار مشتریان عزیز را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و تمامی عملکرد خود را در جهت این رسالت به انجام خواهد رساند. همین هارد می‌تواند به یک کلکسیون به جهت عکس ها و فیلم های شما تبدیل شود و شما میتوانید مهم خیالی آسوده داده ها را درون هارد اکسترنال رومیزی آرشیو کنید. از طرف دیگر هر چه ظرفیت‌ هارد بیشتر می شود ممکن می باشد روی کاهش سرعت کلی آن هم اثر گذاری داشته باشد. به همین دلیل بهتر است به نسبت نیازی که دارید، خرید کردن کنید.‌ هارد اکسترنال صد گیگ به جهت کسی فایده ندارد و‌ هارد اکسترنال ظرفیت بالا نیز ممکن است هدر دادن پول باشد. هارد اکسترنال بی سیم یا این که قابل حمل اشکال دیگری از حافظه‌های خارجی هستند که سوای نیاز به منشا الکتریسیته می‌توانند فعالیت کنند. انواع‌ هارد اکسترنال قابل حمل را معمولا مهم یک پورت USB به دستگاه‌های متفاوت متصل می‌کنند. هارد درایو ها در دو گونه اینترنال و اکسترنال در بازار موجود می باشند که ما در همین مقاله اهمیت معرفی بهترین هارد اکسترنال امکان انتخاب و خرید هارد همین گونه از حافظه ها را مهم توجه به روش کاری که مهم سیستم خود انجام می دهید آماده کرده ایم. ظرفیت معمول هاردهای اکسترنال از یک ترابایت آغاز شده و فراتر می‌رود، که با ارتقاء ظرفیت، بها هم فراتر می‌رود. توصیه ما همین است که هارد دیسک انتخابی شما حداقل کلیدی ظرفیت 1 ترابایت باشد و چنانچه بودجه اذن می دهد خوبتر است به فکر مدل‌های 2 یا این که 4 ترابایتی باشید. ما در اینجا یک سری نمونه از بهترین برند‎های مطرح و مالامال طرفدار در زمینه تولید هارد ‎اکسترنال را به شما معرفی می‎کنیم.

Adata HD680 External Hard Drive - 2TB

اما چنانچه میخواهید بدانید چگونه‌ هارد اکسترنال را پارتیشن بندی نماییم می بایست از Disk Management ویندوز به کار گیری کنید. ولی بعد از آن از پارتیشن بندی نمی توانید دسته‌بندی‌ها را به سادگی تغییر تحول دهید. پس درصورتیکه می‌پرسید آیا‌ هارد اکسترنال را می بایست پارتیشن بندی کرد؟ بایستی بگوییم خیر. شرکت سیلیکون پاور در حوزه ساخت هارد اکسترنال مهم طراحی مختص و تکنولوژی های بسیار از قبیل ضد ضربه و شوک بودن و ضد آب و گرد و غبار بودن (ip68 - ip67) اهمیت دست مالامال به عرصه آمده میباشد . هارد های اکسترنال تولیدی سیلیکون پاور همه حالت استاندارد های سخت گیرانه نظامی MIL-STD-810G را کلیدی پیروزی پشت سر نهاده هست و همچنین بعضی محصولات این کمپانی تحمل مقاومت در برابر آب تا 30 دقیقه و تا عمق یک متری را دارا هستند . قابلیت و امکان رمز گذاری و پشتیبان گیری داده ها نیز بعنوان یک خصوصیت در برخی از سری هارد های سیلیکون پاور وجود دارااست . از رقبای جدی شرکت سیلیکون پاور در حوزه ایجاد هارد اکسترنال می قدرت از شرکت ای دیتا (A-Data) ، وسترن دیجیتال و سیگیت اسم برد . وسترن دیجیتال یک عدد از تولید کننده های برتر و دیرین در راستا ی تولید گونه های هارد داخلی و هارد اکسترنال ، حافظه اس اس دی کامپیوتر می باشد که عمل خود را از سال 1970 در کالیفرنیا آغاز نموده میباشد . شرکت وسترن دیجیتال بیشترین تمرکز خود را بر روی حفاظت از داده ها اعضا قرار دیتا هست .
آخرین مطالب