تا بربنکی سوابق 95 موارد— بالاترین تک روز افزایش ثبت شده در دولت

نوشته شده توسط Avaneesh Mishra | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 3:03:58 am باقی مانده 46

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Avaneesh Mishra | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 3:03:58 am
UP coronavirus cases, coronavirus cases UP, UP coronavirus, India news, Indian Express باقی مانده 46 نفر هستند ممکن است مخاطبین از شش نفر که آزمایش مثبت زودتر.

بربنکی در منطقه اوتار پرادش که تا دو هفته پیش بود که یک منطقه با هیچ فعال coronavirus موارد در روز چهارشنبه گزارش 95 Covid-19 مورد—بالاترین تک روز افزایش یک تا منطقه است.

به ویژه از افرادی که آزمایش مثبت چهارشنبه 49 کارگران مهاجر که در حال بازگشت به منطقه در چند هفته گذشته.

باقی مانده 46 نفر هستند ممکن است مخاطبین از شش نفر که آزمایش مثبت زودتر.

"با توجه به اطلاعات دریافت شده در چهارشنبه از 245 نمونه های فرستاده شده برای تست در آوریل 15 و 16 گزارش 95 بیرون آمد و به مثبت باشد. وجود دارد بدون نیاز به وحشت. اعداد مهم نیست اما واقعیت این است که ما تا به حال شناسایی این افراد و موفق شد در توقف گسترش بیشتر این ویروس" بربنکی منطقه دادرس Adarsh سینگ توییتی.

در این منطقه در حال حاضر 122 فعال موارد او اضافه شده است.

این گزارش از افزایش coronavirus موارد می آید یک روز پس از Basti گزارش 44 موارد جدید—همه مهاجران بود که در بازگشت از پونا در ماهاراشترا کانون.

اوتار پرادش واقع شده است گزارش یک پرش در coronaviruscases برای چند روز گذشته.

در حالی که دولت در ابتدا نسبت عطف به ramping تا تست—روزانه به طور متوسط از نمونه های در حال تست است افزایش تا 6000—آن را بعدا اعتراف کرد که افزایش تعداد بازگشت مهاجران است دلیلی برای نگرانی است.

اصلی وزیر (بهداشت) Amit موهان پراساد بود گفت: آزمون-رای مثبت در میان مهاجران می تواند به عنوان بالا به عنوان 22% vis-a-vis حدود 2.6% کلی تست مثبت رای دادن.

در ضمن تعداد کل coronavirus موارد در اوتار پرادش عبور از 5000 در روز چهارشنبه با چهار مرگ و میر بیشتر گزارش بیش از 24 ساعت دوره است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن