آزمون ICC قهرمانی | دارنده طول می کشد شش ویکت به انگلستان رکود در اولین آزمون

غرب هند کاپیتان Jason دارنده بازگشت آزمون-بهترین ارقام از 6-42 به انگلستان یافت 204 همه را در روز دوم از سری ب

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

غرب هند کاپیتان Jason دارنده بازگشت آزمون-بهترین ارقام از 6-42 به انگلستان یافت 204 همه را در روز دوم از سری بازکن در ساوتهمپتون در روز پنج شنبه.

هنگامی که نور بد مجبور اولیه نزدیک غرب هند شد 57-1 یک کسری از 147 اجرا می شود.

Kraigg Brathwaite بود 20 نیست و Shai امید سه نیست.

دارنده برتر جهان-رتبه رسد پیشی قبلی خود را تست-بهترین 6-59 در برابر بنگلادش در کینگستون دو سال پیش استفاده کامل از پوشیده از ابر شرایط در Ageas کاسه.

سریع کاسه شانون گابریل که خسارت اولیه در زمان دیگر انگلستان درها برای ارقام قابل توجه از 4-62.

دارنده مسافت ششم در زمان گذشته 10 تست از او گرفته پنج یا بیشتر درها در یک نوبت شامل جایزه سر از مخالفت با کاپیتان بن استوکس که در بالا به ثمر رساند با 43 بعد از برنده شدن در بازی شیر یا خط.

"منجر به این تست با من مچ پا (خرده گرفتن) من احتمالا نمی توانید مقدار اور است که من می خواهم باید دوست داشت اما من هنوز هم احساس واقعا خوب" دارنده گفت: آسمان ورزشی.

McGrath مثال

قوی سریع اضافه شده او تا به حال سعی کردم به یادگیری درس های از انگلستان به رهبری جیمز اندرسون و بازنشسته استرالیا بزرگ گلن مک گراث.

"Funnily enough, آخرین تور هنگامی که ما در اینجا جیمی بود در 499 (تست) درها...به خودم گفتم اگر او را که خوب است و این نتایج او در طول سال ها پس شاید او باید به درستی انجام شده است.'"

دارنده افزود: "من به تماشای کلیپ های گلن مک گراث و همچنین به دلیل من فکر می کنم ما سبک مشابه هستند. ما نه به عنوان سریع بنابراین من در حال سازگار است.

"صبر چیزی است که من فاقد, اما آن را در مورد داشتن سلاح قرار دادن که در رودخانه ذهن و سپس دانستن زمانی که برای ارائه آنها را."

انگلستان تضعیف به 87-5 قبل از موضع 67 بین استوکس (43) و معاون کاپیتان جس Buttler (35). خاموش-عنکبوتی که تار میتند Dom Bess سون با 31 نیست.

- استوکس فرار -

انگلستان می توانست رد کرد و حتی ارزان تر با استوکس منجر سمت زیرا به طور منظم کاپیتان جو ریشه از دست رفته در این بازی پس از تولد او فرزند دوم کاهش یافته بود در 14 و 32.

اما دارنده حال استوکس دوم در همه طفیلی رتبه بندی گرفتار در پشت او به عنوان هدف legside پس از سپری کردن زمین.

Buttler تنها با یک تست صد به نام لبه عالی دارنده تحویل با wicketkeeper شین Dowrich برگزاری غواصی با یک دست بگیر.

غرب هند بازکن جان کمپبل دو موفق با چالش های قبل از او کم وزنی به اندرسون برای 28.

این اولین بار در شش بررسی که فارسی داوران ریچارد Kettleborough و ریچارد Illingworth دیده بود یک تصمیم را تایید کرد.

که تنها دستیابی به موفقیت انگلستان موفق قبل از کنده حتی اگر سریع پرتاب Jofra آرچر و علامت چوب هر دو انتخاب پیش رو کهنه paceman استوارت گسترده صدر با سرعت 90 مایل در ساعت.

"من فکر می کنم آنها در بالا" گفت: چوب از غرب هند. "آنها دگرگون واقعا به خوبی به ما نشان داد راه رفتن است."

انگلستان از سر گرفته و در 35-1 پس از باران خدشه دار بین المللی کریکت بازگشت از مستند در روز چهارشنبه زمانی که هر دو تیم در زمان زانو در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم مبارزه است.

"در آن به معنای جهان به من گفت:" دارنده. "برای دیدن هر دو تیم با هم در راه آنها فرستاده واقعا قوی پیام. آن را نشان می دهد کریکت جهان یکپارچه است."

انگلستان به زودی 51-3 به عنوان گابریل برداشته جو Denly و روری برنز به عنوان غرب هند', شاد, فریاد تکرار دور خالی می ایستد خواهد شد که یکی از ویژگی های این سه بازی پشت درهای بسته مسابقه.

غرب هند را به دست آورد نه یک سری تست در انگلستان از سال 1988 اما آنها نگه Wisden جایزه پس از 2-1 موفقیت در کارائیب در سال گذشته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن