روشن و پر نور با لامپ اسرام

روشن و پر نور با لامپ اسرام در این مطلب قصد داریم تا به بررسی انواع لامپ های H7 (دوفیش) اسرام آلمان بپردازیم.

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1400

روشن و پر نور با لامپ اسرام

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی انواع لامپ های H7 (دوفیش) اسرام آلمان بپردازیم. شرکت اسرام آلمان تمامی لامپ های H7 خود را با توان 60-55 وات عرضه می کند تا سیم کشی خودرو دچار صدمه نشود و به سایر بخش های خودرو مثل چراغ و سوکت آسیبی وارد نشود. (پس اگر لامپ H7 با ولتاژ بیشتر مثلا 100 وات در بازار مشاهده کردید یقین بدانید که آن لامپ تقلبی است ) .

از لحاظ روشنایی : لامپ نایت بریکر لیزر | night breaker laser با روشنایی 130 درصد بهترین لامپ خودرو در بین لامپ های اسرام می باشد.

 

از لحاظ فاصله نوری : لامپ های خودرو نایت بریکر لیزر و نایت بریکر انلیمیتد با روشنایی 40 متر بیشتر نسبت به لامپ استاندارد جز بهترین ها هستند.

اما مهم ترین بخش که مورد توجه اکثر رانندگان می باشد ، عمر لامپ است که لامپ استاندارد و چهارفصل با 550 و 530 ساعت بهترین طول عمری را در بین لامپ ها دارا می باشند.

اما اگر همه فاکتورها + قیمت را در کنار هم قرار بدهیم به صرفه ترین لامپ ، لامپ سیلور استار می باشد . این لامپ با توجه به طول عمر نزدیک به لامپ استاندارد ( حدود 450 ساعت) و 60 درصد روشنایی و 20 متر پرتاپ نور بیشتر نسبت به لامپ استاندارد جز به صرفه ترین لامپ لقب می گیرد.







اما شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا لامپ چهارفصل جز به صرفه ترین لامپ انتخاب نشد . در ارتباط با این لامپ باید گفت : این لامپ مخصوص شرایط خاص جوی بوده و توصیه شرکت اسرام آلمان این است که برای احترام به سایر رانندگان فقط از این نمونه لامپ در شرایطی نظیر گردو غبار - مه - برف - باران استفاده شود. همچنین کشور آلمان با توجه به جاده های خود استفاده از این لامپ را ممنوع کرده است اما در کشورهای آسیایی نظیر ایران - کشورهای عربی و ... این لامپ مجاز می باشد.

 

نکته آخر در مورد این لامپ ها این است که بهتر است لامپ های پرنور مثل نایت بریکر لیزر - نایت بریکر انلیمیتد و نایت ریسر را به عنوان لامپ نور بالا ( در صورت امکان) استفاده نمائید.و برای تهیه آنها میتوانید به سایت تاپیک کالا مراجعه نمایید.




آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن