'جلسات آموزشی ممکن است همان'

K. Srikanth سابق جهان شماره 1 ستاره shuttler احساس می کند که جلسات آموزشی ممکن است برای چند ماه اول پس از آنها

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

K. Srikanth سابق جهان شماره 1 ستاره shuttler احساس می کند که جلسات آموزشی ممکن است برای چند ماه اول پس از آنها سر داده COVID-19 دستورالعمل های ایمنی.

27-year-old Srikanth گیر در زادگاه خود گنٹور برای دو ماه گذشته معتقد است که آموزش باید شروع به از ژوئن 1 با برخی از محدودیت ها در جای خود و از آن خواهد شد یک نوع مختلف از چالش برای بازیکنان و مربیان است.

"به طور معمول اگر دو نفر از ما در حال آموزش ما خواهد بود با کمک چهار تا پنج بازیکن به همراه مربی. من تعجب می کنم اگر که امکان پذیر خواهد بود در حال حاضر" گفت: Srikanth در یک چت با هندو.

"هر جلسه آموزشی تحت شرایط عادی خواهد شد از ویژگی های حدود 30 بازیکنان و مربیان است.

"این جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه تغییر سناریو این است که زمانی که ما شروع به آموزش" او گفت:. "اگر اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات ایمنی به دنبال دارد ما ممکن است نه رسیدن به نقطه مورد نظر شدت سطح است که به سرعت گفت: Srikanth که اتفاق می افتد به تنها هندی مردان shuttler به پیروزی چهار فوق سری (2017).

"در دیگر سای مراکز در بنگلور و پاتیالا ورزشکاران اقامت در این مراکز. در حیدرآباد, بسیاری از ما در سفر به سای-Gopi Chand آکادمی. این به این معنی است که بسیاری از خطر درگیر و شایستگی احتیاطی اضافی," او گفت:.

"من به شدت احساس وجود دارد بدون نیاز به عجله همه چیز از BWF تقویم در حال رفتن به شروع به مدت حداقل سه ماه از در حال حاضر.

"ما می توانیم به شروع جلسات آموزشی به آرامی و در اوج به عنوان و هنگامی که BWF تقویم نهایی" گفت: Srikanth.

"من خوشحال هستم با سطح تناسب اندام و هیچ صدمه می ترساند. بدیهی است که من بیش از مشتاق به دست آوردن مجدد این نوع از فرم ساخته شده است که من شماره 1 بازیکن در جهان است.

"در حالت ایده آل, من دوست دارم که پنج تا شش هفته از کامل آموزش قبل از یک تورنمنت بزرگ. در حال حاضر این سه ماه استراحت در BWF تقویم باید به من کمک زیادی," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن