Joet ریشه انگلستان به نظر می رسد به جلو و سطح

انگلستان کاهش یافته است رودخانه جو Denly برای تست دوم در برابر غرب هند بازگشت کاپیتان جو ریشه تایید کرد در روز

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

انگلستان کاهش یافته است رودخانه جو Denly برای تست دوم در برابر غرب هند بازگشت کاپیتان جو ریشه تایید کرد در روز چهارشنبه.

ریشه از دست رفته انگلستان چهار حلقه از دست دادن در هفته گذشته آزمون اول پس از تولد او فرزند دوم. اما ستاره رودخانه دارای چاک دار را به سمت برای آزمون دوم در اولدترافورد شروع در روز پنج شنبه.

نمرات پایین

34-در سال Denly بود که همیشه به احتمال زیاد به راه بعد از دو نمرات پایین در هفته گذشته از دست دادن در ساوتهمپتون چپ او را با متوسط متوسط 29.53 از 15 آزمون.

Denly محل قرار داده شد و تحت تهدید بیشتر توسط یک نوبت 76 از کنت هم تیمی Zak کرولی در Ageas کاسه.

"این هرگز آسان تصمیم هرگز آسان نیاز به ترک کسی," Root روز چهارشنبه گفت:.

"با جو (Denly) بیش از یک دوره از زمان او انجام یک کار درخشان برای ما او را کمک کرد نشان می دهد هویت ما به عنوان یک طرف و چگونه ما در حال حرکت رو به جلو است. این یک تصمیم بسیار دشوار است اما ما یک راه متفاوت است."

قوی تر شدن

این Yorkshireman افزود: "شما سازمان دیده بان Zak پیشرفت را از او درگیر شده است در این تیم بازی خود را ادامه داده است به قوی تر."

هفته گذشته پیروزی چپ غرب هند 1-0 در سه سری بازی را پشت درهای بسته.

تیم (از):

انگلستان: ریشه جو (Capt.), روری, سوختگی, Dom Sibley, Zak کرولی Ollie پاپ بن استوکس جس Buttler (هفته), دومینیک Bess, Jofra کماندار, James Anderson, استوارت گسترده علامت گذاری به عنوان چوب و کریس Woakes.

غرب هند: Jason دارنده (سروان.) جان کمپبل Kraigg Brathwaite, Shamarh بروکس, Shai امید Roston تعقیب Jermaine بلک وود, Shane Dowrich (هفته), Rahkeem کرن Alzarri یوسف Kemar روچ و شانون گابریل.

داوران: ریچارد Illingworth و Michael Gough.

تلویزیون داوری: ریچارد Kettleborough; رزرو داوری: Alex اسکله. داور مسابقه: کریس وسیع است.

بازی شروع می شود در 3.30 p.m IST.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن