لیونل مسی انفجار 'ضعیف' تیم بارسلونا پس از دست دادن عنوان قهرمانی لیگ

بارسلونا سلطنت به عنوان La Liga champions آمد به شرم آور پایان به 10-مرد اوساسونا کشیده کردن یک شوک پیروزی 2-1

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

بارسلونا سلطنت به عنوان La Liga champions آمد به شرم آور پایان به 10-مرد اوساسونا کشیده کردن یک شوک پیروزی 2-1 در نیوکمپ wih توقف زمان هدف در روز پنج شنبه در حالی که رئال مادرید مسجل عنوان با پیروزی 2-1 در خانه به ویارئال.

داشتن تلاش پس از لالیگا دوباره در اواسط ماه ژوئن پس از کروناویروس جدید شیوع شکست چپ بارسا در 79 امتیاز و هفت پشت سر رئال مادرید با یک بازی در سمت چپ و از دست دادن باعث عصبانی سطح پهن هرچیزی از لیونل مسی.

"ما اصلا انتظار به پایان برساند و در این راه اما این مبالغ تا سال برای ما. ما ضعیف تیم است که می تواند مورد ضرب و شتم به اندازه کافی با شدت و شور و شوق" آرژانتین گفت, اسپانیایی تلویزیون.

"ما از دست داده اند بسیاری از نقاط که ما نباید انجام شود. ما شده اند بسیار متناقض" او اضافه شده است. "ما نیاز به انتقاد از خود شروع با بازیکنان بلکه در سراسر کل باشگاه. ما بارسلونا و ما موظف به پیروزی در هر بازی است."

اوساسونا در زمان منجر شود که آدریان لوپز مجموعه Pervis Estupinan رایگان با عبور هوشمندانه پایین سمت چپ و توپ خود را به جعبه حفر شد به گوشه پایین توسط مهاجم خوزه Arnaiz در 16 دقیقه است.

مسی ضربه میره با یک ضربه آزاد در 22nd یکی از چند نیمه اول خلاصه بازی بارسلونا به عنوان تلاش برای شکستن بازدید کنندگان است.

مارتین Braithwaite فکر کردم او تا به حال قرار داده Barca سطح در اوایل نیمه دوم اما هدف او chalked زمانی که مسی داشت به آفساید بود.

مسی هیچ اشتباه ساخته شده با sublime ضربه آزاد در دقیقه 62 پس از لوئیس سوارز خراب شد فقط در خارج از جعبه و سوارز تا به حال یکی دیگر از تلاش های حکومت برای یک حاشیه آفساید.

میزبان بودند بسیار بهبود یافته در نیمه دوم و حس پیروزی که اوساسونا انریک Gallego فرستاده شد در دقیقه 77 سالگی برای یک آرنج شش دقیقه پس از آمدن زمین.

در عوض بارسلونا نا امید کننده فصل بود خلاصه تا زمانی که روبرتو تورس ربوده برنده عمیق به زمان توقف ابتلا به دفاع پا به حالت صاف قبل از چکش صفحه اصلی همکار substitue انریکه Barja بذارین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن