سایت خرید ماشین برای ماشین 700 میلیونی

مسلما مرسوم‌ترین روش خرید خودرو مراجعه به بنگاه‌ها و نمایشگاه‌های معاملاتی ماشین است. با این روش قدیمی احتمالا

توسط NEWSMINERAL در 26 آبان 1399

مسلما مرسوم‌ترین روش خرید خودرو مراجعه به بنگاه‌ها و نمایشگاه‌های معاملاتی ماشین است. با این روش قدیمی احتمالا با قیمتی بیش از قیمت واقعی خودرو مواجه می‌شوید. در عین حال پس از بررسی نهایی باز هم اطلاعات کافی در مورد خودروی انتخابی خود را نخواهید داشت. امروزه راه‌های بی دردسرتری برای این کار وجود دارد. بدین صورت که شما می‌توانید تنها با مراجعه به سایت‌ خرید ماشین مثل همراه مکانیک به راحتی به اطلاعات مورد نیازتان در خصوص گزینه‌ی انتخابی خود دست پیدا کنید. و با دیدن موارد متنوع و بررسی مشخصات و قیمت هر کدام از خودروها تصمیم نهایی خود را بگیرید. با این روش علاوه بر اینکه در وقت و انرژی خود صرفه جویی کرده‌اید، یک خرید مطمئن انجام داده‌اید.

بی وای دی اس6 اتوماتیک مدل ۹۷ _محدوده قیمتی ۷۱۰ میلیون

بی وای دی اس6 اتوماتیک یک خودروی چینی است که توسط شرکت بی وای دی یکی از شرکت‌های معتبر و مطرح چینی تولید شد. پس از آن در ایران به‌وسیله‌ی شرکت کارمانیا عرضه و مونتاژ گشت. با نگاه به کابین ماشین متوجه حضور دکمه‌های فراوانی می‌شوید که این خودرو را بسیار به شاسی‌بلند لوکس ژاپنی لکسوس RX شبیه کرده است. این شاسی بلند توسط شرکت کارمانیا با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شود و از امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی برخوردار است.

از امکانات رفاهی این خودروی خانوادگی می‌توانیم به اتاقک جادار، صندلی‌های راحت، حسگر پارک عقب و جلو، اتولایت، دیلایت و سانروف و غیره اشاره کرد. علاوه بر این‌ها از نظر ایمنی هم به 5 ستاره‌ی ایمنی توسط موسسه‌ی CNCAP چین دست یافته است. البته در کنار این مزایا معایبی نیز دارد و آن کمبود سیستم پایداری خودرو است. با تمام این توضیحات در صورتی که این خودرو توجه شما را به خود جلب کرده است، می‌توانید با مراجعه به سایت خرید ماشین اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید.

 هایما اس ۵ توربو مدل ۹۸ _محدوده قیمتی ۷۰۰ میلیون

 از دیگر کراس اوورهای چینی که در سال 2013 تولید شد هایما اس ۵ توربو است. این شاسی بلند زیبا در سال 96 به ایران راه پیدا کرد. و در همان سال مونتاژ و عرضه آن آغاز شد. نمونه‌ای از تجهیزات ایمنی این خودرو سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ترمز ضد قفل abs و سیستم کمکی حرکت در سربالایی است.

در بررسی ماشین از نظر امکانات رفاهی می‌توان مواردی چون سانروف برقی، نمایشگر باد لاستیک، استارت دکمه‌ای، صندلی 6 جهته ی راننده و چهار جهته ی برقی شاگرد و صندلی‌های چرمی را نام برد.

 از مشخصات فنی خودرو نیز می‌توان گفت که این ماشین شتاب صفر تا صد 11 ثانیه‌ای را از خود به ثبت رسانده است و دارای موتور قدرتمندی است. با تمام این تفاسیر این خودرو معایبی نیز دارد مثلا مشکل گیر بکس در سربالایی، صندوق کوچک و طراحی نازیبای داشبورد از نمونه‌های آن است.

جک s۵ اتوماتیک مدل ۹۷ _محدوده قیمتی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیون

جک اس ۵ اتوماتیک، این کراس اوور پرطرفدار چینی، در اواخر سال 1393 به خیابان‌های ایران راه پیدا کرد. و از همان سال مونتاژ و عرضه‌ی آن آغاز گشت. این خودرو دارای امکانات رفاهی مناسبی مثل استارت و ورود بدون سوییچ، فرمان برقی دوحالته، سانروف، صندلی برقی شش حرکته ی راننده، روکش چرمی صندلی‌ها، دوربین عقب مه شکن جلو و عقب و غیره می‌باشد. در بررسی ایمنی این کراس اوور باید به شما بگوییم جک اس ۵ اتوماتیک  دارای امکاناتی نظیر 4 عدد کیسه‌ی هوا، ترمز کمکی، حسگر فشار باد تایر و ... می‌باشد. علاوه بر این توانسته است به پنج ستاره‌ی ایمنی از سوی موسسه‌ی CNCAP   چین دست پیدا کند. از ویژگی‌های فنی این ماشین می‌توان به کم مصرف بودن آن اشاره کرد. این خودرو دارای مصرف سوخت ترکیبی 7.7 لیتر می‌باشد. و توانسته شتاب صفر تاصدی 10.5 ثانیه را از خود به ثبت برساند. در این کراس اوور یک پیشرانه‌ی 4 سیلندری توان 174 اسب بخار و 265 نیوتن گشتاور را به خودرو می‌دهد. همچنین به دلیل داشتن اتاقک جا دار از دسته خودروهای خانوادگی محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص جک اس ۵ اتوماتیک به دست آورید کافی است به سایت خرید ماشین مراجعه کرده و تصمیم نهایی خود را بگیرید.

بهترین سایت خرید ماشین را بشناسید

امروزه خرید و فروش در همه جای دنیا و در مورد تمام کالاها به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد. خودرو نیز نمونه‌ای از این موارد است. شما می‌توانید برای خرید خودرو به سایت خرید ماشین سر بزنید و بدون صرف وقت و انرژی بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. همراه مکانیک یکی از بهترین و شناخته شده ترین سایت‌های خرید و فروش خودرو است. که می‌تواند به شما در انتخاب و خریدوفروش خودروی موردنظرتان بهترین مشاوره‌ها را بدهد. علاوه بر آن شما با مراجعه به این سایت می‌توانید به راحتی و کاملا مطمئن و بدون ریسک خودروی مورد نظرتان را انتخاب کرده و از ضمانت 7 روزه‌ی پرداخت خسارت در خرید خودرو بهره‌مند شوید. و یک قرارداد کاملا دقیق و بدون مشکل حقوقی را با راهنمایی کارشناسان حقوقی این شرکت تنظیم کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن