Westerlies کمک ملخ رسیدن به Bihar, مرز, اما دانشمندان با اعتماد به نفس کنترل swarms

نوشته شده توسط Parthasarathi Biswas | پونا | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 11:23:56 pm Swarms از

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
نوشته شده توسط Parthasarathi Biswas | پونا | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 11:23:56 pm
locust, locust attack , locust in bihar, Locust Watch Organisation, lwo, locust attack, indian express news Swarms از شاخ آفریقا و یمن و عمان که در حالت نارس هستند انتظار می رود برای رسیدن به هند پس از ژوئیه 19. (فایل)

کمک قوی غربی بادها و گروه های کوچک از ملخ شده اند اندیش در شرق اوتار پرادش و در امتداد بیهار مرز. در حالی که دانشمندان از ملخ دیده بان سازمان (LWO) ابراز اعتماد به نفس که این گروه کنترل خواهد شد بزرگتر از تهاجم انتظار می رود در ماه جولای زمانی که swarms از عمان و یمن می توانید وارد بخش هایی از پنجاب گجرات و راجستان همراه هند و پاکستان مرز.

از آنجا که آنها برای اولین بار اندیش در اوایل ماه مه ملخ را مطرح و چالش پیش بینی نشده به کشاورزی است. غیر معمول باران در خالی از سکنه بخش هایی از یمن و عربستان سعودی در سال 2018 به حال منجر به محدودیت پرورش ملخ که برای اولین بار ساخته شده حضور خود را احساس می شود در ماه های زمستان از 2019.

ملخ به طور کلی اندیش نسبت به پایان ماه ژوئیه هنگامی که انفرادی حشرات بازدید از مناطق بیابانی در مرز هند و پاکستان مرز خود را برای تکمیل چرخه عمر و نژاد است.

در این سال نه تنها باید ملخ شده است اندیش تقریبا دو ماه قبل بلکه به جای انفرادی حشرات swarms از جوان نابالغ بزرگسالان گزارش شده در هند.

Swarms از ملخ گزارش شده از مناطق شهری مانند جیپور راجستان در حالی که برخی از گروه های کوچک نیز گزارش داد از آنجا که Vidarbha منطقه ماهاراشترا. دانشمندان از LWO گفته بود که رویت در مناطق شهری به دلیل بادهای قوی و عدم وجود جایگاه محصولات زراعی در این زمینه برای swarms به خوراک ، ملخ که می تواند سفر بیش از 150 متر در هر روز تا به حال سفر به مناطق شهری در جستجو از پوشش سبز.

K L Gurjar معاون مستقيم از LWO گفت: هند اکسپرس که در حال حاضر حداقل 10-15 swarms فعال هستند در هند. "قوی westerlies رهبری swarms به توان به دو گروه تقسیم شده اند که در بر داشت راه خود را به دور از نقاط کشور مانند شرقی, Uttar Pradesh و بیهار. ما با اعتماد به نفس است که آنها کنترل خواهد شد به زودی," او گفت:.

شروع بادهای موسمی Gurjar گفت: جلوگیری خواهد شد که در حال حاضر swarms از حرکت بیشتر به کشور و به جای تمرکز در مناطق شنی بیابان که در آن آنها را به نژاد و ذخیره کردن تخم مرغ است.

پس ممکن است در این سال هند گزارش کرده است کنترل ملخ در بیش از 1.14 لاخ هکتار عمدتا در راجستان و گجرات, Uttar Pradesh, Maharashtra, Madhya Pradesh و Chhatishgarh. "تا کنون راجستان دولت مستقر حداقل 2,142 تراکتور و 46 آتش نشانی وسایل نقلیه, Madhya Pradesh 83 تراکتور و 47 آتش نشانی وسایل نقلیه, Uttar Pradesh چهار تراکتور و 16 آتش نشانی وسایل نقلیه, Punjab 50 تراکتور و شش تیپ آتش سوزی وسایل نقلیه و گجرات مستقر 38 تراکتور برای کنترل ملخ. نابالغ ملخ بسیار فعال است و همراه ساختن آن دشوار برای کنترل ازدحام در یک محل به دلیل آن طول می کشد چهار تا پنج روز به کنترل در مکان های مختلف به طور کامل از بین بردن ملخ جمعیت در یک مکان. زرد بزرگ, بزرگسالان به نظر می رسد رسیدگی به مقاربت جنسی در برخی از مناطق" انتشار رسمی از مطبوعات اداره اطلاعات به عنوان خوانده شده.

در همین حال سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد هشدار داد که جدیدتر swarms از ورود به هند نسبت به اواسط ماه ژوئیه. Swarms از شاخ آفریقا و یمن و عمان که در حالت نارس هستند انتظار می رود برای رسیدن به هند پس از ژوئیه 19.

Gurjar گفت: اگر باران در این بخش همچنان خوب swarms برسد هند در زمانی که اکثر kharif محصول خواهد بود و در آن مرحله رشد است. "کنترل گسترده عملیات باید گرفته شود تا پس از آن برای جلوگیری از محصول آسیب," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب