آخر هفته مستندات کار نمی کند, هیچ چنین طرح هایی در هاریانا: منهر لعل خطار

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 5:18:51 am سانتی متر منهر لع

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 5:18:51 am
Weekend lockdowns do not work, no such plans in Haryana: Manohar Lal Khattar سانتی متر منهر لعل خطار در ایده, بورس, یکشنبه

یک آخر هفته مستند در خدمت هیچ هدف در مبارزه با رمان coronavirus هاریانا وزیر منهر لعل خطار گفت: در روز یکشنبه. خود دولت بود و تلاش مستمر برای بازسازی اعتماد به نفس در مردم وجود دارد و هیچ برنامه ای برای تحمیل هر بیشتر مستندات ارشد وزیر گفت.

این Covid-19 وضعیت در هاریانا تحت کنترل مورد تعداد آنها بهتر از بسیاری از کشورهای دیگر و نزدیک به حالت عادی بازگشته بود در سراسر کشور خطار گفت: در یک آنلاین ایده ارز با هند اکسپرس.

"یک مستند نمی خواهد هر هدف خدمت می کنند مگر اینکه از آن است که اعمال شده برای یک دوره 14 روزه. تحمیل یک مستند بیش از آخر هفته یا دو روز صرفا به این تصور که چیزی در حال انجام است" رئیس وزیر گفت.

"مگر ما منزوی کردن فرد آلوده به صورت مستمر دوره 14 روزه آنها ادامه خواهد داد به آلوده کردن دیگران است. اگر ما می خواهیم به کار تنها در برداشت و سپس بله البته یک آخر هفته مستند می تواند تحمیل شود. اما اگر ما واقعا می خواهید برای رسیدن به نتایج آخر هفته مستند در خدمت هیچ هدف" او گفت:.

چند متحده تحمیل کرده اند در کوتاه مدت و یا موضعی مستندات به عنوان کشور به عنوان یک کل رفت و به یک مرحله به مرحله 'باز' از ژوئن 8. در BJP حکومت اوتار پرادش طیف وسیعی از محدودیت به اثر می آیند در هر آخر هفته.
محدودیت در هاریانا

خطار رد امکان دوباره تحمیل یک مستند در هر قسمت از Haryana. "هیچ برنامه ای" او گفت:.
"به نظر نمی رسد که این موارد را به طور ناگهانی متوقف آینده" وزیر گفت: "اما ما به طور مداوم در تلاش برای ساخت اعتماد به نفس مردم است. وحشت بود که زودتر غالب در مردم است و دیگر وجود دارد".

این هاریانا دولت بررسی پیش بینی در Covid-19 نفر از هر 15 روز خطار گفت. "تعداد ما تا به حال پیش بینی شده در ژوئن 1 بسیار بالا بود بنابراین ما ساخته شده آماده درآمده است. اما واقعیت این است که حتی امروز تخت در بیمارستان های مختلف در سراسر کشور در حال خالی," او گفت:.

"ما به تازگی بررسی این پیش بینی ها و با هدف 15,000 فعال Covid-19 موارد است. اما در حال حاضر تعداد موارد فعال است به مراتب کمتر است. ما تجزیه و تحلیل وضعیت در 15 ژوئیه و ما انجام خواهد داد تا دوباره در اوت 1 و عمل درآمده است."

همه گیر مطرح عمده اقتصادی چالش خطار گفت. "در ماه آوریل تا ژوئن دوره درآمد ما رسید شد در کسری 5,000 تومان کرور روپیه در حالی که ما متحمل هزینه های اضافی در حدود 4000 تومان کرور." این وضعیت شروع به بهبود در ماه جولای او گفت:.

"یکی دیگر از معیار تجزیه و تحلیل اقتصادی است که مصرف برق. اگر ما به مقایسه مصرف برق از جولای سال 2019 با جولای سال 2020 آن را در تاریخ همتراز. این به این معنی است که همان فعالیت هایی که قرار بود در ماه جولای سال 2019 را دوباره به عملکرد در جولای سال 2020 بیش از حد".

حدود 50000 کارآفرینان و مجاز صنایع بود از سر گرفته عملکرد و برخی از 40 لاخ مردم در حال بازگشت به کار خطار گفت: در حالی که توصیف طرح های گرفته شده توسط دولت به منظور کمک به صنعت است.

"هاریانا بیش از 77 درصد بازیابی, که خوب است, بازیابی رای دادن. محرومیت دو-سه ایالت هاریانا بسیار خوب میزان بهبودی. میزان مرگ و میر در هاریانا است 1.32. ما در حال تلاش برای افزایش بیشتر تست ما. در حال حاضر ما در حال آزمایش 12,000-13,000 نمونه روزانه. ما احساس می کنیم که بیشتر و بیشتر تست کمک خواهد کرد که شناسایی عفونت خواهد شد و در نتیجه بیشتر مردم در حال بهبود است. ما نیز آغاز شده پلاسما درمانی است. ما ایجاد کرده اند که چهار بانک پلاسما در Rohtak Panchkula Faridabad و گورگان. مردم شروع اهدای پلاسما. مثبت بیماران باید تحت درمان با این پلاسما" وزیر گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب