آناند سقوط به چهارمین شکست مستقیم در افسانه شطرنج مسابقه

هند استاد بزرگ Viswanathan آناند رنج می برد چهارم خود را شکست مستقیم در 150,000 تومان, افسانه شطرنج آنلاین مس

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

هند استاد بزرگ Viswanathan آناند رنج می برد چهارم خود را شکست مستقیم در 150,000 تومان, افسانه شطرنج آنلاین مسابقات پایین رفتن 2-3 تا Anish Giri از هلند.

این قهرمان سابق جهان و Giri بازی از چهار تساوی قبل از بازیکن هلندی کشیده پیروزی در روز قیامت بازی (tie-break) در اواخر روز جمعه.

نند اما برداشت تا اولین نقطه از این رویداد. او همچنان در پایین جدول. او قبلا از دست داده و به پیتر Svidler مگنوس کارلسن و ولادیمیر کرامنیک.

چنای مبتنی بر آناند که ساخت خود را قبل از ازدواج ظاهر در مگنوس کارلسن شطرنج تور برای حل و فصل 82-حرکت قرعه کشی در بازی افتتاحیه از بهترین از چهار مسابقه.

دوم بازی شد و یک 49-حرکت امر در حالی که سوم و بازی چهارم کشیده شد, محیط, مرحله برای روز قیامت.

Giri برداشت decider با تکه های سیاه برای تضمین پیروزی و دو امتیاز.

آناند در دیدار مجارستان پیتر Leko در پنجمین دور بعد در روز شنبه.

روسیه پیتر Svidler بود که در مفاصل منجر شود با مگنوس کارلسن از دست رفته به دینگ Liren چین 1.5-2.5 به دست تنها منجر به نروژی جهان شماره 1. کارلسن دارای 12 امتیاز مسابقه و توسط ایان Nepomniachtchi (11).

آن Liren اولین پیروزی در مسابقات است.

کارلسن تا به حال هیچ مشکلات بان کهنه کار اسرائیلی بوریس Gelfand 3-0.

All round-robin بازی ها بهترین از چهار بازی مسابقات.

افسانه شطرنج یک رویداد منحصر به فرد که در آن کارلسن, Liren, Nepomniachtchi و Giri, semifinalists در Chessable کارشناسی ارشد (بخشی از مگنوس کارلسن تور) دریافت اتوماتیک دعوت و هستند تا در برابر شش افسانه سالخورده 40-52 که در بالای شطرنج جهان در نقاط مختلف در حرفه خود است.

این مسابقات بخشی از مگنوس کارلسن شطرنج تور. برنده این رویداد خواهد شد واجد شرایط برای 300,000 تومان Grand Final برنامه ریزی شده از اوت 9 تا 20 است.

نتایج جستجو: دور 4: Anish Giri ضرب و شتم Viswanathan آناند 3-2; Magnus Carlsen ضرب و شتم بوریس Gelfand 3-0; Vladmir کرامنیک ضرب و شتم پیتر Leko 2.5-1.5; Ding Liren ضرب و شتم پیتر Svidler 2.5-1.5; Ian Nepominiachtchi ضرب و شتم Vasyl ایوانچوک 2.5-1.5.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن